How to learn English?
Not sure how?
Let me help with a few tips and tricks:/İngilizce nasıl öğrenilir?
Nasıl olduğundan emin değil misin?
Birkaç ipucu ve püf noktası ile yardım etmeme izin verin:
1)Learn some basic grammar rules./Bazı temel gramer kurallarını öğrenin.
There are hundreds of grammar rules but the basics refer to sentence structure and parts of speech, including nouns, verbs, adjectives, adverbs, pronouns, prepositions and conjunctions. / Yüzlerce gramer kuralı vardır, ancak temel bilgiler cümle yapısına ve isimler, fiiller, sıfatlar, zarflar, zamirler, edatlar ve bağlaçlar dahil olmak üzere konuşmanın bölümlerine atıfta bulunur.
2)Talk with foreigners./Yabancılarla konuş
Believe it or not, there are others out there who want to learn a language just as badly as you... and some of them want to learn your native tongue. Here are some apps for you: Lingbe, Hellotalk, Bilingual /İster inanın ister inanmayın, sizin kadar bir dil öğrenmek isteyen başkaları da var... ve bazıları ana dilinizi öğrenmek istiyor. İşte sizin için bazı uygulamalar: Lingbe, Hellotalk, Bilingual.
3)Watch movies or series in English./İngilizce film veya dizi izleyin
By watching movies you are able to hear and understand spoken English fully. Here are some series for you: Friends, The Simpsons, How I met your mother, Home and away./Film izleyerek konuşulan İngilizceyi tam olarak duyabilir ve anlayabilirsiniz. İşte size bazı diziler:Friends, The Simpsons, How I met your mother, Home and away.
4)Improve your vocabulary./Kelime dağarcığınızı geliştirin.
To improve your vocabulary quickly, make an effort to learn at least one new word every single day. Use a word immediately after you learn it./Kelime dağarcığınızı hızla geliştirmek için her gün en az bir yeni kelime öğrenmeye çalışın. Bir kelimeyi öğrendikten hemen sonra kullanın.
________________________________________
Yıldıza tıklayıp okuma listelerinize eklerseniz beni çok mutlu edersiniz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
English with Fi
General Fictionİngilizce konuşma, anlama, yazma becerilerinizi geliştirmenize yardımcı olacak paylaşımlar için bu kitaba göz ata bilirsiniz.