"אז אם אתה הולך לנשף הזה שלך אתה תצטרך דרך להגיע לשם." הבחור מקיש על סנטרו ומביט בי. זה היה מוזר להסתכל על מישהו פעם אחת, כלומר, בדרך כלל אף אחד לא מחזיר לי מבט שני.
"נכון, אבל אממ, לאמא החורגת יש את הכרכרה ללילה."
"כן, הבנתי את זה, אני לא טיפש. אז, יש לך אולי פירות או ירקות גדולים?" הוא שואל. הגן שלנו לא היה גדול במיוחד וג'מה טיפלה בזה בעיקר, אבל עברתי שם מידי פעם.
"אממ, אני לא בטוח, כלומר אני יכול להראות לך את הגן אם תרצה." אמרתי. הוא מהנהן, אני הולך מלפניו ומוביל אותו לחממה הקטנה שהייתה לנו. פתחתי את הנעילה ואת הדלת ונכנסנו בעקבותיו פנימה.
"זהו זה?" הוא שואל. אני מהנהן, מושיט את זרועותיי כדי להשוויץ במקום.
"אמרתי שזה קטן."
אני צופה בו כשהוא צועד לעבר אחד האבטיחים שהיו לנו. האבטיחים המעטים שצמחו השנה היו קטנים מאוד ועקומים מאוד.
"אני מניח שאני אסתדר עם זה," הוא אומר. הוא משפשף את ידו ולוקח נשימה לפני שהוא מכוון אותן לעור הירוק של המלון. הוא ממלמל משהו מתחת לנשימה שאני לא קולט. הוא נשאר ככה לכמה רגעים לפני שהוא עומד ומחייך אליי. לא ידעתי מה הדבר הגדול עד ששמתי לב למתרחש מאחוריו.
אני כמעט מתעלף כשאני רואה את האבטיח גדל. הוא צומח עד שבקושי אין מקום לי ולזאין. ברגע שהדבר הזה מפסיק לצמוח אני רואה שהוא קיבל צורה חדשה גם כן. עכשיו, האבטיח כבר לא היה אבטיח, אלא כרכרה. זה היה בצורת אבטיח, והיה בצבע ירוק בהיר עם פסים. הגלגלים היו עשויים מנחושת ונראו כאילו יתפרקו בכל רגע.
"טוב, עכשיו אנחנו צריכים כמה סוסים כדי למשוך את הדבר הזה." זאין טופח שוב על סנטרו, מביט סביב ממה שנותר מהחממה. לבסוף הוא לוקח 4 בצלים קטנים ומניח אותם על הקרקע. הוא עושה את אותו הדבר שעשה עם האבטיח ומוציא ארבעה סוסים לבנים וטהורים.
"אחרון חביב, נצטרך את הבחור הקטן שמנווט."
"אתה מתכוון לאיש שרוכב, עגלון?" אני שואל. הוא מנפנף אותי וחוזר פנימה, קוטף עגבנייה אדומה בשלה ומוציא אותה החוצה.
"איך קראת לזה שוב?" הוא שואל.
"עגלון?" אני חוזר. הוא מהנהן כשהוא מניח את ידו, שוב, על העגבנייה. הוא צומח כלפי חוץ והופך לגבר המכוער ביותר שראיתי. לחייו היו אדומות והוא לבש את החליפה האדומה המוזרה ביותר שראיתי אי פעם, אבל לא יכולתי לומר יותר מדי על תכונותיו מכיוון שהוא היה עגבנייה.
"אוקיי, אני מבין שכולנו מסודרים!"
"אממ, הכרכרה עדיין בחממה," אני מציין. זאין מגלגל את עיניו ומנופף בידו. עם פופ, החממה מתפוצצת ומשאירה את הכרכרה פתוחה.
YOU ARE READING
The Prince And The Pauper - Hebrew
Romance{הסיפור בהקפאה} אחותו של הארי, ג׳מה, הולכת לנשף ובסוף תופסת את תשומת ליבו של לואי טומלינסון (הנסיך שזקוק לכלה). מה הארי יעשה כשיעבור לטירה ורגשות יתחילו להיווצר בינו לבין לואי? ♡ הספר מתורגם באישור, כל הזכויות שמורות לכותבת המדהימה @BSloves1D. מקום...