"סוף סוף נהיה חופשיים מהמקום הזה," ג'מה לוחשת לי כשהיא מתרחקת. היא אוחזת בידי ופונה מהבית לכיוון הכביש. אני מעיף מבט מעבר לכתפה ורואה כרכרה מחכה לה, בפנים היה הנסיך לואי.
"אנחנו מתחתנים אתה יודע," מודיעה לי ג'מה. לא ידעתי מה לחשוב כשזה הגיע לחתונה שלהם. אני יודע שזה רע מצידי לרצות להתחתן בעצמי עם הנסיך, אבל היחסים ביניהם הוציאו אותי מכאן.
"לואי הסכים לתת לך לגור בארמון איתנו!" היא אומרת בהתרגשות כשהיא נכנסת לכרכרה. אני עוקב אחריה, בוחן את הבפנים תוך כדי. הכרכרה הייתה מדהימה והחזיקה כל כך הרבה פרטים יפים. הנסיך לואי ישב על אחד המושבים וחייך כשהבחין בנו.
"שלום, לאב," אומר לואי. הוא מנשק את הלחי שלה כשהיא מתיישבת לידו. אני יושב על הספסל הנגדי, מסתכל על הזוג. הם החזיקו ידיים וג'מה התחבקה עם הנסיך. המחווה הייתה נחמדה, אבל מצאתי את עצמי חולה מקנאה.
"אז, הארי, ספר לי על עצמך," הנסיך מתחיל לדבר. לא היה לי מושג מה לומר. לא היה שום דבר מעניין בי וגם אם היה לא הייתי יודע מה להגיד לו. לא היה לי מושג איפה עמדתי עם האיש. הוא סוג של גיסי, אבל הוא גם הנסיך. אני מגניב מבט לג'מה לעזרה.
ג'מה הבינה את הרמז וענתה, "הארי ואני ממש קרובים בתור אחים!" אני מניח שזה היה משהו חשוב למחצה. זו הסיבה שתמיד העדפתי שג'מה תדבר בשם כולנו.
"באמת?" הוא פונה אליה ונראה באמת מעוניין בסיפורה. היא מהנהנת אליו לפני שהיא נשענת ומנשקת את שפתיו בשפתיה.
"כן, אחרי שאמא שלנו נפטרה התקרבנו ממש", מסבירה ג'מה. אני מביט מטה אל הידיים שלי כשהן נשענות זו לזו. תחושת הקנאה שוב פורצת בי.
מדוע הרגשתי את הדברים האלה? אני לא צריך להרגיש את זה. הוא עמד להתחתן עם אחותי ואני קינאתי בה? זה בהחלט אסור מכיוון שממש אהבתי את אחותי. רציתי את הטוב ביותר עבורה ואם זה כרוך בלתת לה את הנסיך, אני צריך לתת לה.
"אז מתי החתונה?" אני שואל, רציתי להראות לג'מה שבאמת אכפת לי מזה. גם אם זה כרוך בזיוף של כמה מילים טובות. אני מקמץ את גבותיי כשאני רואה אותם נכנסים לנשיקה עמוקה. איש מהם לא הרים את עיניי אליי כדי לענות. אני מחכה רגע בזעם לפני שחוזר על עצמי קצת יותר חזק.
ג'מה מסירה את שפתיה מהנסיך ומחייכת אלי, "אה, אני מצטער הארי. מה אמרת?"
"כלום, זה לא משנה." אני עונה בחיוך. אני מעיף מבט בלואי שנראה נסער מעט. אני מרים גבה, אבל הוא מנענע את ראשו.
"אז החתונה הולכת להיות בקרוב," אומרת ג'מה. היא אוחזת בידו של לואי, גורמת לו לחייך ולהביט בה.
"כן, די מהר אני אהיה המלך ואתה תהיה המלכה שלי," הוא אומר לה. אני צופה בחיוך מזויף מחליק על שפתיו. כנראה שרק קיוויתי, אבל נראה שהאושר לא הגיע לעיניים שלו.
YOU ARE READING
The Prince And The Pauper - Hebrew
Romance{הסיפור בהקפאה} אחותו של הארי, ג׳מה, הולכת לנשף ובסוף תופסת את תשומת ליבו של לואי טומלינסון (הנסיך שזקוק לכלה). מה הארי יעשה כשיעבור לטירה ורגשות יתחילו להיווצר בינו לבין לואי? ♡ הספר מתורגם באישור, כל הזכויות שמורות לכותבת המדהימה @BSloves1D. מקום...