Chapter 7

119 15 13
                                    

זמן קצר לאחר שהנסיך יצא מחדרי המלך ביקר אותי. הוא לא רק אמר לי שהוא מצטער על מה שקרה בעבר עם האם החורגת, אלא גם שהתקבלתי בברכה כאן גם אם ג'מה ולואי יפרדו.

"יש משהו שאני יכול לעשות בשבילך?" אני שואל את המלך. הוא ישב בקצה המיטה שלי, לידי. הוא לבש בגדים פשוטים, וזה משהו שלא ציפיתי מאיש מלוכה. דעותיי על משפחת המלוכה, שפיתחתי במהלך כל חיי, התחילו להתמוסס אט אט והתחלפו בחדשות.

"כן, הגברת שאחראית על הגן חולה רצח והיא לא יכולה לעבוד בגן היום. ממה שאחותך אומרת אתה מסתובב עם כלי גינון. תהיתי אם אולי תוכל לאסוף עוד כמה כלי גינון ולעשות כמה דברים בחוץ בשבילי. הייתי אומר לאחד מהעובדים האחרים לעשות את זה, אבל לרובם יש היום חופש," הסביר.

"יש לך גינה גדולה למדי, הוד מלכותך, כנראה שלא אוכל לעשות זאת לבד. חוץ מזה, אין לי כסף משלי," אני אומר. בעבר עשיתי דברים כאלה, אבל גן הארמון? אם פישלתי בבית האדם היחיד שהיה נסער היה האם החורגת. אבל אם הייתי משבש כאן משהו, יהיו אינספור אנשים שיזכירו לי את מה שעשיתי.

"הבן שלי ילך איתך לשלם עבור הוצאות. זו תהיה הזדמנות טובה לשניכם לדבר ולהכיר אחד את השני, מכיוון שאתם הולכים להיות גיסים. אם אתה שואל אתה יכול לעזור לך גם," מציע המלך.

"אתה יודע איפה הבן שלך? אני רוצה להגיע לעבודה בהקדם האפשרי."

"שמעתי שהוא מדבר עם אחת העוזרות הזקנות בחדר השינה שלה, כמה חדרים למטה."

"תודה," אני ממלמל. אני עומד ויוצא מהחדר. אני מתחיל במסדרון ולוחץ את אוזני לכמה מהדלתות כדי לשמוע קולות. אני עוצר באחת הדלתות כשאני שומע קולות מדברים בפנים.

"הייתי אומרת שאתה פשוט תהיה נשוי אליה ותמצא אושר אצל מישהו אחר כל עוד היא אומרת שזה בסדר," אני לא מזהה את הקול, אבל אני פותח את הדלת בכל מקרה.

"לואי! הנה אתה!" העיניים שלי מתרחבות כשאני מבין איזה מזל יש לי. החדר הראשון שניסיתי היה בסופו של דבר עם לואי. אני מרגיש מוכשר.

"הארי? מה אתה עושה כאן?"

"המלך רצה שתלך איתי לעיר כדי לשלם עבור כמה כלי גינון חדשים," אני מסביר. האישה שלואי דיבר איתה מהנהנת אליו; הוא עומד ומנשק אותה.

"תודה על העצה. אני בטוח אראה אותך בזמן הקרוב." לואי פונה אלי ומחייך כשהוא סוגר את הדלת בעדינות ומתחיל.

"רק לבוא איתך בשביל כלי גינון?" הנסיך לואי שואל.

"לא, תהיתי אם תעזור לי בכמה דברים גם בחוץ," אני מוסיף. הוא מחייך אליי ועיניו מאירות לרגע לפני שהוא ממשיך לדבר.

"חשבתי שאמרת שאתה לא גנן? אתה כבר משקר לי?" שואל לואי, מקפל את זרועותיו על חזהו. אני עוצר ובולע רוק.

"אביך ביקש טובה. לא הייתי עושה את זה אם המלך לא היה מבקש," אני אומר. לואי מצחקק ונוגע קלות בזרועי. אני מרגיש שחום מקרין מהמקום כשהוא מסיר אותו.

"אני רק מתלוצץ, הארי. אז אבי ביקש ממך לעשות משהו ואז נידב אותי לעזור? נשמע כמוהו." אנחנו ממשיכים ללכת במסדרון לעבר דלתות הארמון. אני דוחף את הידיים לכיסי כשהנסיך קורא לכרכרה. עדיין לא הייתי רגיל לחיות עם אנשים עשירים. גם לא היה לי מושג איך אני אמור לקרוא לנסיך לואי. האם הייתי אמור להישאר מקצועי או שאוכל להשתמש במשהו יותר מזדמן?

כשאנחנו מחכים שהכרכרה תגיע אני מחליט לשאול "איך אני אקרא לך?" לואי נראה מבוהל על פתיחת השיחה הפתאומית שלי. הוא מסתכל עלי לרגע ואז מגיב.

"כל מה שאתה רוצה לקרוא לי זה בסדר. אם אתה מתכוון לקרוא לי 'ראש זין' או כל דבר אחר תוודא שזה לא מול אבי או המשרתות." אני מנסה לעצור את הצחוק שלי. פניו של הנסיך רציניים ביותר, אך כשהוא מסתובב יכולתי לראות את זוויות פיו מתעוותות לחיוך.

"באמת, איך אני צריך לקרוא לך? הנסיך לואי נשמע מאוד רשמי עבור גיסי, אבל לואי נראה מזדמן מידי," אני מסביר. עם זאת, הוא חושב על זה לרגע ולפני שהוא יכול לדבר הכרכרה הגיעה.

אנחנו מסתכלים אחד על השני לפני שהוא מחווה לי ללכת קודם. הוא פותח לי את הדלת כשאני מטפס אל הכרכרה. הוא נכנס כעבור רגע ומתיישב במושב ממול. הוא ממתין עד שהדלת נסגרת כדי להמשיך לדבר.

"בבקשה תקרא לי לואי. אני מעדיף שתגיד את זה כל הזמן, אך חלק מהעוזרות יתחילו לקבל רעיונות. אז כשזה רק שנינו תקרא לי לואי, אבל כשמישהו אחר נמצא בסביבתו תקרא לי הנסיך לואי או משהו כזה," הוא אומר. אני מהנהן.

'לואי שואל, "מה איתך? איך אני אקרא לך בפרטי ובציבור?" תקרא לי  'בן זוגי.

"הארי בפומבי ושליט בפרטי," אני מתבדח, מוסיף קריצה בסוף לאפקט הדרמטי. הוא מגלגל את עיניו ומחייך אליי. אני שם לב איך החיוך שלו באמת מגיע לעיניו וכמה שהוא נראה שמח. רציתי לשמור את החיוך הזה בתוך בקבוק ולא לתת אותו לאף אחד.

"אתה באמת רוצה שאקרא לך שליט כשאף אחד לא מסתכל?" קולו של לואי משתתק ולרגע הלב שלי צונח כשאני רואה כמה לואי היה מפתה. אני מנענע את ראשי ללא.

"התלוצצתי," אני מציין. לואי צוחק ומביט דרך החלון.

"הגענו."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 25, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Prince And The Pauper - HebrewWhere stories live. Discover now