Her kıza göre, bir erkekte olması gereken belli özellikler vardır. Beynimizde mükemmel bir erkek karakteri oluşturur, onunla hayaller kurar dururuz hani.. Hepinizin kafasında mutlaka bir erkek modeli vardır. Bana,
"Senin için mükemmel erkek profili nedir?"
Diye sorulduğunda, cevabım aynen şöyledir:
-Sarışın,yeşil gözlü.. yok yok ela da olur. Boyu 1,80 olsun, kısayım ben yeter bana o boy.. efendime söyliyim Justin timberlake gibi sesi olsun, bir şarkı söylesin düşüp bayılayım falan filan..
Sarışın erkeklere takıntım o kadar fazla ki, yoldan geçen her sarışın erkeğin üstüne atlamak, ellerini bağlayıp “Ya benimsin ya gara toprağın, alıcam seni kendimeee” diye bağırmak istiyorum.
Geçen yıl oturup tüm sarışın ünlülerin listesini çıkartmıştım
Hatta bir ara o kadar psikopata bağlamıştım ki, napsam da Kıvanç Tatlıtuğ ile evlensem diye kendi kendime planlar bile yapar olmuştum..
Şimdi diyeceksiniz: “E senin erkek arkadaşlarında sarışındır o zaman?” Yok anacım yok, ne sarışını.. birkaç tane kumral zor bulursunuz aralarında.. Hepsi esmer hepsi..
Bakmayın öyle, Türkiye standartlarında yaşıyoruz, zaten etrafımızda kaç tane sarışın erkek var yahu? Varsa yoksa esmer klasik Türk erkeği..
Komik olan ise, bu özelliklere sahip.. boyu 1,78, gözleri yeşil, sarışın, sesi harika bir yakın arkadaşa sahip olmam.. Gidip mükemmel bir koca adayını en yakın arkadaşım yapmışım ya, helal bana.. cidden alkışlayabilirsiniz beni..
Erkeklerde ikinci takıntım ise, yüz yapısıdır. Cidden yuvarlak yüzlü erkeklerden hiiiiiiç hoşlanmam.. favorim, kendi kendime “Çeneli” olarak adlandırdığım Jamie Campbell Bower yüz tipinde erkekler.. Bazen bu takıntım o kadar ileri gidiyor ki, adamın fotoğraflarını Whatsapp’tan arkadaşlarıma yollayıp, “Çeneni ısırmak istiyoruuuğm” diye mesajlar atıyorum..
Şimdi dersiniz, senin en sevdiğin oyuncu kesin sarışın, “çeneli” bir erkektir.. AHAHAHHAHA
Hayır......
Neden bilmiyorum fakat, sarışınlar sarışınlar diye bağırıp her zaman zıttını seçerim. Favori yakışıklılarımda buna bağlı olarak, Robert Downey Jr. Ve Ian somerhalder’dır..
“AA DELİ MİSİN KIZIM SEN? NİYE SARIŞINLAR DİYE KIÇINI YIRTIYORSUN O ZAMAN”. Diye tepkiler aldığım çok olur, fakat söylememe izin verilmiyor ki, bir erkekte saç renginden ve çeneden daha fazla dikkat ettiğim bir şey var.. o da BAKIŞLAR..
Favori yakışıklılarımın bir iki filmini izleyin, ne demek istediğimi anlarsınız.. Kurban olduğum, yakışıklılarıma nasıl bir yetenek verdiyse, bu iki adamın üstüne, bu kadar büyük bir ustalıkla “egoist, ukala erkek” bakışları atabilen oyuncu tanımam.. Tony Stark ( iron man) rolüyle tanıdığımız Robert downey Jr, ve Damon salvatore rolü ile tanıdığımız Ian somerhalder, bu konuda gerçekten usta oyunculardır.. Zıttını söyleyeni saçından ağaca asarım, o derece beğeniyorum yani..
Sanırım erkek seçimlerimde, duygularım gibi dengesiz.. Yarın bir gün, ileride koluma esmer bir damat takıp annemlerin kapısına dayanacağım bence.. Ve o gün annem: “Gençliğim senin sarışın erkek fantezilerini dinlemekle geçti, karşılığı bu mu olacaktı?, Olmamış bu götür bunu, sarışınıyla gel..” diyecek.
*****
Hasta hasta yb yazdım *-*
+7 oy istiyorum lütfeen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Gücü
ChickLitHayatınızdan bıktığınızda,bazen gülmeyi bile unutur olduğunuzda,ya da öylesine okumak istediğinizde bu kitap burada olacak. Size hayatımı en ufak ayrıntısına kadar açıyorum. Birkaç saatliğine kendi hayatınızı, üzüntülerinizi,kırgınlıklarınızı bir kö...