İyi bakın bu fotoğrafa..
20 yaşında, üniversitede okuyan, evine dönmek için minübüse binip 3 kişi tarafından tecavüze uğrayan, bıçaklanan, elleri kesilen, yakılarak dere kenarına atılan masum bir kızın annesi var fotoğrafta.. İyi bakın.. Sadece gözlerinizle değil, kalbinizle..
Ne zaman bu kadar rezil, bu kadar pis olduk?
Ne Zaman bu kadar nefret dolu, bu kadar ahlaksız, bu kadar umursamaz olduk?
Ne Zaman başladık insanların hayatlarını, hayallerini, umutlarını ellerinden almaya?Özgecan, sadece 20 yaşındaydı.
Hiç düşündüler mi?
Hayalleri nelerdi? Okumayı bitirince ne yapacaktı? Sevdiği var mıydı? Evlenmek istiyor muydu? Kaç çocuk istiyordu özgecan? 1? 2? Kız mı istiyordu erkek mi? Hiç torunlarını sevme hayali kurmuş muydu? Kocasıyla edeceği kavgaları, Tartıştıklarının sabahında sarılıp "bir daha kavga etmeyelim bitanem" diyeceklerini düşünmüş müydü hiç?
Ya ölümünü?
Sahi, nasıl bir ölüm istemişti Özgecan? Belkide çocuklarının yanında, huzur içinde ölebilmenin hayalini kurardı hep? Gözü arkada kalmadan, doya doya yaşadıktan, "Hem çocuk hem kariyer yaptım ben" diye kendini övdükten sonra..
Nerede çalışmak isterdi Özgecan? Psikolog olacaktı.. Kendi işyerinde mi çalışmak isterdi? Bir hastanede mi?
Hiç düşündüler mi?
Bir umut ile kayıp kızını arayan annesinin gözyaşlarını?
Mezarının başında "Toprak atmayın meleğime" diye yalvaran babasının gözlerindeki çaresizliği?Hiç düşündüler mi? Aynısı bizim annemizin, eşimizin, kızımızın başına gelir diye?
HAYIR. Düşünmediler.. 10 dakikalık zevkleri için, sadece masum bir kızı değil, kendi haysiyetlerini, namuslarını, gururlarınıda öldürdüler..
İyi bakın bu fotoğrafa
Bu fotoğraf, insanlığın ölmekte olduğunun kanıtıdır..
İnsanlığı öldürenlerin inadına, siz insan kalın..
Sevgi
Merhamet
İyilikİnsani duygularınızdan vazgeçmeyin asla..
Buradan ailesine ne söylesem, ne desem boş.. Allah sabır versin
Bir meleği daha kaybettik..
Başımız sağolsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Gücü
ChickLitHayatınızdan bıktığınızda,bazen gülmeyi bile unutur olduğunuzda,ya da öylesine okumak istediğinizde bu kitap burada olacak. Size hayatımı en ufak ayrıntısına kadar açıyorum. Birkaç saatliğine kendi hayatınızı, üzüntülerinizi,kırgınlıklarınızı bir kö...