5.Bölüm

145 10 11
                                    

Multimedya da : Hazan

Hiç kimseyi  aldırmadan içeriye geçtip oturdum.
                  ~  Buse ' nin Ağzından ~

Hazan bana mal gibi sırıttı ne oldu lan diyip sesimi kestim.Neyse hazan yanıma gelip firdevsin hafızasını yerine getirilmeliyiz.Hemen aklıma Pokémon topu atalım bence diyip hazanla plan yapmaya başladık.

             Neyse abimler arkadaşları bide yanında sevgilim olduğunu söleyen çocuk yani adı doruk muş yanlarona oturup onları izledim. Bian gözlerim karardı ve herşeyi hatırlamaya başladım. Yanındaki oturan doruk, duman ve abimdi.

*Doruk , Duman herşeyi hatırlıyorum*

Doruk hemen kalkıp

*Yaşasın*

Buseyle hazan ordaydı. Hazan herşeyi hatırlıyorum derken kafama bir Pokémon topu atıldı ve yere yığıldım.

              ~ Doruk'un Ağzından ~

Firdevs' i öle yerde görünce çok korktum hatırlamıştı ama yeniden unutur diye.  Hazan'lara dedim

* Herşeyi hatırlamıştı mallar*

*Of naptık biz *

Firdevs' i yerden kaldırdım gözlerini açmaya başlamıştı. Hazan yanına gidip onunla konuştu.

* Kanka nasılsın*

* Sende kimsin? Meriç abi bunlar kimm?*

İşte firdevs bu sefer herkesi unutmuştu. Buse ve hazanı kovaladım. O sırada aşağı ya bornozla alev indi noldu lan burda dedi anşatması zor alev git üstünü değiştirip gel dedik bu sırada hazan merdiven aşağı inip yere yağıştı onun üstünede buse onları duman ve deniz gıdıklamaya başladı. Neyse firdevs herşeyi hatırlamışken yine kafa gitti ya.

         Herkes başıma toplanmış yine bana bakıyolardı. Bu sefer kafama Pokémon topu yiğip hafızamı yeniden kaybetmişim. Bu kabalık kim olduğunu bilmeyip darlık tan ordan çıkıp dışarı bahçeye çıktım biraz hava almam lazımdı. Yanıma biri geldi.

* Meraba ben firdevs siz kimsiniz?*

* Ben doruk hafızanı kaybetmeden önceki sevgilin*

* Hım anladım ama ben sizi kusarı bakmayın tanımıyorum.*

Bian bişey mırışdanmaya başlamış gibiydi.

* Efendim bişey mi dediniz*

* Yok sana değil sana bunları hazan ve buseyi düşünüyorum*

* Kızma canım sonuçta yanlışlıkla yapmışlar*

              ~Doruk'un Ağzından ~

O sıra firdevs i öle görünce aklıma fikir geldi hemen o konuşurken bana baktı ve dudaklarına yapıştım ve onu öpmeye başladım.
ARKADAŞLAR BEĞENDİYSENİZ VOTELERİNİZİ VE LÜTFEN YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.  İYİ OKUMALAR :D

         

YUUHH !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin