1.Bölüm

663 13 4
                                    

Multimedya da : Firdevs

" Dıııııt"uf yine kahrolası zil. Neyse yataktan zıplayarak uyandım.Uf yine mi her akşam olduğu gibi buse tuvalete gideceğine benim odama geliyo işte salak. Neyse sabah kaltığımda tuvalete gittim yüzüm yine zombi gibiydi. Mal buse ve diğerleri şimdi yatakta horul horul uyuyor. Aşağı indim masanın üstünde kahvaltılar ve 4 tane not hemen kızları uyandırıp aşağı indirdim. Tabikide bunların kimden geliceğini hepimiz tahmin ediyoruz. Hazan bi kaç bişey atıştırıp çıktı. Çünkü ajansta çok işleri ve yeni bir model geliyordu. Hazan hazırlanıp çıktı.Bizde kızlarla hazırlanıp bowling'e gittik.Hemen arkamızdan Meriç, Doruk, Duman, Ateş geldi.Bowling oynadık hem eğlendik hem de çok yorulduk.eve gidince herkes uyuya kaldı. " Dıııııt"uf yine zil kapıyı açmaya halim yoktu ama yinede açtım.Gelen hazan'dı çok heyecanlı birazda aşık gibiydi. Bi an çok korktuk odaya çıktı hazırlanıp çıktı. Biz arkada şok gibiydik.Buse " lan bu kıza noldu " dedi.Alandra ve alev başını salladı " aynen bu kızda bişey var " akşam oldu. Yemek yedik " dıııııt" zil çaldı yine.Alev hemen koşup kapıyı açtı, gelen hazan 'dı. Hemen üstünü değiştirip aşağı indi herkes merak içinde" Noluyo kızım sana" dedik hepbir ağızdan . Hazan " Kızlar ajansa bi çocuk geldi çok tatlı ve çok yakışıkşıydı . Kızlar ben galiba aşık oldum ona "
VOTESLERE GÖRE YB GELECEK.....

YUUHH !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin