Mc:λοιπόν παιδιά θα μετά κινηθείτε σε ομάδες των έξι ατόμων. Όχι περισσότερων ούτε λιγότερωνΚαι έτσι ξεκινήσαμε για το Hogsmeade η κλασική και πλέον σε όλους μας γνωστή εξάδα. Μπροστά εγώ με τα κορίτσια και πίσω τα αγόρια.
Τα κορίτσια μου εξιγησαν ότι όταν φύγαμε από την τραπεζαρία η McGonagall ανακοίνωσε ότι θα γίνει ένας χορός πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων. Ενώ τα αγόρια από πίσω ή μας πείραζαν με τα σχόλιά τους ή συζητούσαν για το quidditch.
F:κορίτσια προχωρήστε
Κ:καλά Freddie
Μόλις το είπε αυτό η Katie είδα τον Fred να κοκκιζει. Όταν απομακρυνθηκαμε λίγο εγώ με την Anjelina αλληλοκοιτακτικαμε. Είχαμε απ ότι φαίνεται την ίδια ιδέα. Σταματήσαμε απότομα και η Katie μας κοιτούσε απορημένη.
Αn&A:Ααααααααα!! Η KATIE ΒΡΉΚΕ ΑΓΌΡΙΙΙΙΙΙ!!
Κ:Σκαστε γαμω θα μας ακούσουν
Α&An:της Katie της αρέσει ο.... Μμνμμμμ
Μας καλιψε τα στόματα για να μην ακουγόμαστε.
Κ:Σκαστε γαμω. Εάν συνεχίσετε θα φωνάξω κι εγώ. Και πιστέψτε με ξέρω πολλά.
Με την Anjelina αλληλοκοιτακτικαμε και ξεροκαταποιηκαμε. Η Katie ξέσπασε σε δυνατά γέλια. Και τότε είδαμε τα αγόρια να τρέχουν προς εμάς σαν τρελά.
A:τι πάθατε εσείς;
Ο Oliver συνέχισε να τρέχει μέχρι που ήρθε κοντά μου. Με έπιασε από τα μπράτσα και με κοιτούσε ανήσυχα.
Ο:τι έγινε; γιατί ούρλιαζες;
A:πρώτον Oliver σταματά να με ταρακουνάς για να συνεννοηθούμε.
Παραδόξως έκανε αυτό που του είπα μα συνέχισε να με κοιτάει ανήσυχος.
A:και δεύτερον ποιος ούρλιαξε;
Ο:Athina λέγε τώρα γιατί ούρλιαξες
Κ&Αn:γκχμ γκχμ είμαστε κι εμείς εδώ
Και τότε κατάλαβα. Γύρισα να κοιτάξω τα κορίτσια. Απ ότι φαίνεται κατάλαβαν και αυτές. Γύρισα να κοιτάξω τον Oliver και πριν προλάβω να απαντήσω άκουσα τα κορίτσια από πίσω μου να φωνάζουν.
Κ&Αn:Η Athina φταίει
Φίλες να σου τύχουν
A:όπα κάτσε τι; εγώ;
Ο άλλος είχε γίνει κόκκινος από τον θυμό του. Μάλλον είχε ανησυχήσει πολύ. Τέλεια τώρα ούτε ο ίδιος ο ξέρετε-ποιος δεν με σώζει.
YOU ARE READING
𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔?//𝑶.𝑾
FanfictionΗ Athina Jones είναι ένα 16χρονο κορίτσι που πάει στο Hogwarts. Οι φίλοι της είναι πολλοί και πιστοί. Όμως γι αυτήν πάντα κάτι παραπάνω από φίλος και κολλητός ήταν ο Oliver Wood, αλλά δυστυχώς μόνο για εκείνη, γιατί ο Oliver πάντα την έβλεπε ως φίλη...