Κεφάλαιο 3 <<𝑯𝒐𝒎𝒆 𝒎𝒚 𝒔𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒉𝒐𝒎𝒆>>

333 29 39
                                    


Μετά από κάποια λεπτά αφού βάλαμε τους μανδύες μας βγήκαμε από το τρένο και κατευθυνθηκαμε προς τις άμαξες. Για καλή ή μάλλον κακή μου τύχη ο Cedric ήρθε να με χαιρετήσει.

C(edric) :χεει Athina

Είπε και με πείρε αγκαλιά. Ο Oliver μόλις τον είδε είχε γίνει κόκκινος από τον θυμό του πόσο μάλλον όταν με αγκάλιασε. Αχ Μερλιν τι θα τραβήξω πάλι. Κλασικά μόλις θα μπούμε στην άμαξα θα αρχίσει να τον βρίζει και να κάνει κυριγμα. Δεν θα αντέξω.

A:για Cedric, τι κάνεις;

C:μια χαρά. Α γειά Fred, George

F&G :γειαα

Ο Oliver τους έδωσε ένα από τα ποιο θανατηφόρα βλέμματα που έχω δει. Τα δίδυμα ευτυχώς δεν το ξέρουν ότι χωρίσαμε. Εάν το ήξεραν θα τον είχαν πλακώσει. Και ειλικρινά τόσο ρεζιλίκι δεν θα το άντεχα. Ο Cedric όμως όταν πρόσεξε τον Oliver κατευθείαν με κοίταξε και στο πρόσωπο του εμφανίστηκε ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.

C:Oliver!! Τι κάνεις;

Ο:καλά Diggory

Ωχ είναι θυμωμένος, μόλις μπούμε στην άμαξα στοιχηματίζω πως μέχρι να φτάσουμε στο Hogwarts θα τον κράζει.

C:α οκ. Θα τα πούμε στο σχολείο

Είπε και απομακρυνθηκε.

F:δεν θα πας να καθίσεις μαζί του;

A:θα σας πω μετά. Τώρα πάμε να βρούμε άμαξα γιατί μας βλέπω να πηγαίνουμε με τα πόδια.

Βρήκαμε άμαξα και καθίσαμε. Και τότε ξεκίνησε η ανάκριση των διδύμων για τον Cedric. Και φυσικά μετά άρχισε το κράξιμο του Oliver. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το πείρε τόσο περίεργα. Από τις σκέψεις μου με έβγαλε το αναπιδιμα της άμαξας που είχε ως αποτέλεσμα να πέσω πάλι κάτω. Και κλασικά και οι τρεις έσκασαν στα γέλια.

A:Μα καλά στις άμαξες του Hogwarts είμαστε ή στο λεωφορείο των ιπποτων.

Μετά από το σχόλιο μου άρχισαν να γελάνε πιο πολύ.

A:χαχα πολύ αστείο

Ο:ναι πολύ αστείο

A:τώρα θα σου λεγα και εσένα

Με βοήθησε να σηκωθώ και να κάτσω στην θέση μου. Τότε το βλέμμα μου εντελώς τυχαία έπεσε στην τσέπη του Fred που εξηχε κάτι περίεργο. Όχι δεν μπορεί. Αυτοί έχουν σκοπό να μας τυναξουν στον αέρα. Με τον αγκώνα μου χτύπησα ελαφρά στα πλευρά τον Oliver και με τα μάτια του έδειξα τι εννοώ.

Ο:Fred τι είναι αυτό;

A:έχετε σκοπό να μας τυναξετε στον αέρα;

𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔?//𝑶.𝑾Donde viven las historias. Descúbrelo ahora