Κεφάλαιο 9 <<Oliver>>

321 28 85
                                    


Ξύπνησα το πρωί με πολύ καλή διάθεση. Επιτέλους ήρθε η πρώτη εκδρομή στο hogsmeade. Ίσως αυτό να με κάνει να ξεχάσω λίγο το χθεσινό σοκ. Σηκώθηκα ήσυχα και σιγά σιγά για να μην κάνω φασαρία πήγα προς τον ακόμα κοιμησμενο Oliver. Πήρα φορά και πηδηξα πάνω στο κρεβάτι του και εκείνος πετάχτηκε κυριολεκτικά από την τρομάρα που πείρε.

Ο:είσαι σοβαρή;

A:καλήμερα και σε εσένα

O:μην μου κάνεις την αθώα Athena Margaret

E:μην με ξαναποκαλεσεις έτσι Oliver Daniel

Πριν προλάβει να μου απαντήσει μέσα στο δωμάτιο μπουκαραν κυριολεκτικά οι δίδυμοι κάνοντας φασαρία.

A:πάτε καλά;

F:κοίτα εμείς λέμε ναι μα.......

G:......ο γιατρός και η μαμά λένε όχι

Ο:θα συμφωνήσω με τον γιατρό

A:κι εγώ

Είπαμε και σκασαμε στα γέλια. Μετά σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο για να αλλάξω. Απ έξω άκουγα τα χαχανιτα των διδύμων και τον Oliver κάτι να τους λέει θυμωμένος μα δεν έδωσα και πολύ σημασία. Βγήκα από το μπάνιο και μετά κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο μου για να βάλω τα κανονικά μου ρούχα.

Μπήκα μέσα και η Katie ακόμα κοιμόταν. Να της το χαλάσω κι αυτής; Μπα άστην. Ούτως ή άλλως έχουμε εκδρομή σήμερα οπότε θα ξυπνήσει αργά ή γρήγορα. Πήγα προς την ντουλάπα μου και από εκεί πείρα ένα φαρδύ και σχιστό τζιν και ένα κολλητό κοντό μπλουζάκι.

Έφυγα από το δωμάτιο μου και κατευθύνθηκα προς την τραπεζαρία. Στον δρόμο πολλά αγόρια όσο περνούσα  μου σφυριζαν μα δεν έδωσα και ιδιαίτερη σημασία. Έφτασα στην τραπεζαρία και πάλι τα ίδια μα προσπαθούσα να μην δώσω σημασία. Πήγα και κάθισα στο τραπέζι του griffindor μαζί με τους υπόλοιπους.

Ο:τι φοράς;

Είπε κάπως νευριασμενος.

A:εμ ξέρω γω ρούχα;

Ο:χα χα γελάσαμε. Δεν βλέπεις πως σε κοιτάνε εκείνοι

Είπε και μου έδειξε μια παρέα αγοριών που κάθονταν στο τραπέζι το hufflepuff και με κοιτούσαν πολύ επίμονα. Το βλέμμα μου έπεσε και σε έναν άλλον hufflepuff που μας πλησίαζε. Ωχ δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα το μόνο σίγουρο.

C:καλήμερα Athina, παιδιά

Είπε και όλοι τον χαιρέτησαν εκτός από τους κλασικούς. Πιστεύω πως όλοι ξέρουμε. Γκχμ γκχμ Oliver, Fred, George γκχμ.

𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔?//𝑶.𝑾Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz