Κεφάλαιο 11<<Η Αφίσα>>

270 23 70
                                    


Έχουμε φτάσει στο μαγαζί και εκείνος ούτε καν που με κοίταξε. Τα δίδυμα είπαν ότι είναι πολύ θυμωμένος και δεν τους λέει τίποτα. Εάν αυτός είναι θυμωμένος εγώ τι έπρεπε να είμαι;

Ποιος ξέρει 

Παράτα μας κι εσύ

Καθώς κοίταζα σε έναν γωνιακό πάγκο που ήταν τα γάντια για τους ανιχνευτές το βλέμμα μου έπεσε πάνω σε κάτι αφίσες ομάδων quidditch.

Είχε τα κανόνια, την Puddlemer και πολλές άλλες.

Μία όμως μου τράβηξε το ενδιαφέρον. Την πλησίασα και τότε έμεινα. Δεν μπορεί.

Δεν ήταν ακριβώς αφίσα, ήταν πιο πολύ σαν φωτογραφία, φωτογραφία από τον πρώτο μου αγώνα quidditch. Στην αφίσα ήμουν αγκαλιά με τον Oliver. Και οι δυο μας δώδεκα χρονών. Ήμασταν πολύ χαριτωμένοι. Χαμογελούσαμε και οι δύο και φαίνονταν τα δόντια μας. Μακάρι να μπορούσα να γυρίσω πίσω σε εκείνη την ημέρα. Είναι μια από τις καλύτερες της ζωής μου, γιατί εκτός από πρώτο μου αγώνα, ήταν η πρώτη μου νίκη και ο πρώτος αγώνας όχι μόνο δικός μου, μα και του Oliver.

Θυμάμαι που με τον Oliver και τα δίδυμα όταν ήμασταν στην πρώτη μας χρονιά παρακολουθούσαμε τον Charles και την υπόλοιπη ομάδα του quidditch να κάνουν προπόνηση και φανταζόμασταν πως θα ήταν άμα μπαίναμε στην ομάδα όλοι μαζί τον επόμενο χρόνο.

Καθώς κοιτούσα προσεκτικά την αφίσα ένιωσα ένα χέρι να τυλίγεται γύρω από τον ώμο μου. Δεν έδωσα σημασία στο ποιος ήταν γιατί είχα απορροφηθεί από την αφίσα.

Ο:τον θυμάμαι αυτό τον αγώνα. Ήταν ο πρώτος και ο καλύτερος που είχα παίξει ποτέ.

Α:ναι ήταν

Είπα όσο πιο ψυχρά μπορούσα.

Ο:συγγνώμη

Όπα κάτσε. Μόλις τώρα ο Oliver Wood μου ζήτησε συγνώμη; Συγνώμη; Μάλλον παράκουσα. Ναι σίγουρα παράκουσα.

Τι παράκουσες βρε βούρλο. Σου ζήτησε συγνώμη

Όντως τώρα; Μέσα σε αυτά τα έξι χρόνια πρέπει να μου έχει ζητήσει συγνώμη μία, δύο......... οχτώ φορές.

Α:τι είπες;

Ο:συγνώμη για πριν και για τον τρόπο που φέρθηκα. Απλώς νευρίασα

Α:με ποιο πράγμα;

Ο:με τον Diggory, όμως άμα τα έχεις φτιάξει μαζί του ξανά δεν έχω πρόβλημα αρκεί να.....

Α:αρκεί να τι;

Ο:αχ ,να με συγχωρέσεις

Είπε και κατέβασε το χέρι του από τον ώμο μου.

𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔?//𝑶.𝑾Where stories live. Discover now