17

286 30 11
                                    


Mintea mea s a oprit pentru câteva secunde la informația pe care tocmai am primit o. Intr un fel sunt atat de socata,  dar pe de alta parte mi se pare atat de adevărat. Dar oare de ce Yoongi a  insistat pe cazul asta? Doar ca sa încerce sa  scoată pe altcineva vinovat si tatăl lui sa fie nevinovat? Dar de ce m a pus tocmai pe mine sa sa rezolv acest caz..

Tot timpul asta șeful meu a fost doar fiul unei persoane maniaci care ia vietiile unor oamenii nevinovați..

- cum de e asta posibil Jungkook? Jur ca esti un geniu ca ai putut sa găsești asta !
Il privesc cu ochii mari,  inca total bulversata de tocmai ce am aflat.

- nu sunt eu cel mai tare?
Zambetul lui de iepuraș isi facu aparitia , asta facandu ma si pe mine automat sa zambesc .
Aish, baiatul asta e atat de drăguț,  mereu a fost..

- noona la ce te gândești?

- c-cum adică?
Ridic o sprânceană fiind confuza de tocmai ce a întrebat.

- esti rosie in obrajii

- aish. Nu e treaba ta!
Il prievsc urat,  acoperind mi obrajii si ferindu-se mi privirea de a lui .

-te gândești la mine ? Stiu ca asta faceai

- poti sa taci ?

-aww! Nonna s a enervat?  Esti asa adorabila!
Imi indeparteaza mainile de pe obraji,  așezându-le pe ale lui in schimb. Inima îmi bate acum atat de tare , ce se intampla cu mine.

- p-pastreaza distanta iepure!

- nuuu! Nonna mea e asa de adorabila !
Baiatu se oprește acum din ras, privirea lui pătrunzătoare parca gaurindu ma. Ce naiba se intampla cu mine acum,  e doar prietenul meu cel mai bun..

- esti draguta. Imi spune simplu , îndepărtându-se de mine , cautand ceva pe calculator. Ce a fost asta..

Pov. Autoare

Dacă fata avea o problema mare acum din vina "bolii" ce o are acea ar fi ca nu știe sigur ce simte.
Nu e prima data cand simte astfel de sentimente in jurul lui Jungkook, daca ar fi sincer a uneori nu l mai vede doar ca pe un prieten..

Acum se întreabă de ce a avut un asemenea ghinion sa sufere de dubla personalitate.
Una din personalitățile ei are sentimente pentru un bărbat,  iar celalata personalitate are sentimente pentru altcineva..Cum e asta posibil..?
Sa placi doua persoane in acelsi timp..
De ce iubirea e un joc atat de încălcit , cum o singura inima poate sa bata nebuna pentru doua persoane.

.....

Noua informație pe care cei doi o au acum in planul lor o sa ii ducă mult mai aproape de încheierea acestul dosar.
Conteaza ca acum sunt cu cativa pasi mult mai aproape de a găsi criminalul. Dacă o se poată apropia de Yoongi in deajuns de mult o sa pună mana pe nebunul ce face atatea ravagii de atâția ani. Dar asta nu o sa fie prea ușor,  exista un risc atat de mare pentru fata. Chiar viata ei. Dar nu are de gând sa renunțe la asta ,pana la urma trebuie sa ducă cazul asta pana la capat

Pov. Yoongi

Privesc agitat telefonul de pe birou,  așteptând sa primesc un apel de la El..

Si acuma pot sa sper ca doar o sa fie ultimul si o sa pot sa arunc odata pentru totdeauna greutatea ce mi a atârnat o de umeri timp de atâția ani..
Nu stiu cum am putut sa ma supun unei persoane ca el..

Imi trec mainile peste fata , tresarind cand telefonul incepe sa bâzâie.

- alo? Raspund imediat, rasul lui facandu se auzit de pe partea cealaltă a firului. Imi strang ochii la auzul lui, de ce are obiceiul sa rada de ficace data ?

-esti ocupat?

- da, dar spune ce vrei odata..

- asa repede vrei sa scapi de mine?
Ti am zis ca prietena aia a ta  isi baga prea mult nasul în treaba mea , asa ca de ce sa nu îmi bag și eu în a ei. Ti am trimis un dosar cu ceva interesant despre ea.

- de ce trebuie sa faci toate astea ?!
Inteb rastit , nu pot sa cred ca acum cauta informații despre Ye ji

- mapa albastra de pe biroul tău,  in partea stânga.
Imi înrept privirea catre locul indicat , cum de nu am observat o pana acum?

- cum a ajuns asta aici?

-treaba mea. Si acum..mai am sa iti cer un ultim lucru..

- si care e acela ?

- omoar o pe Ye Ji.

Double personality ◇Min Yoongi◇Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum