Se indeparta brusc de el, urmand sa ii arunce o ultima privire acida si sa paraseasca cladirea.Fata simtea ca baiatul ascunde ceva si vrea sa afle ce anume si de ce. Oare chiar are o legatura cu criminalul?
Ofta, urmand sa urce in masina ei si sa plece catre sediu de procuratura. Avea sa se intalneasca cu Jungkook si sa porneasca o investigatie secreta care sa l aibe ca subiect principal pe Yoongi si criminal.
Time skipe
- ce o za facem daca afla? M am saturat sa fiu bagat in tot rahatul asta si sa ma folosesti. Appa, te rog sa ma lasi sa ies din toata asta!
Vocea lui Yoongi umplu linistea din cladirea abandonata.Barbatu doar lasa un oftat , urmand sa se aporpie de fiul sau.
- imi pare rau, dar trebuie sa ma mai ajuti o perioada. O sa ti dau in curand o ultima misiune, apoi o sa uiti de mine.
Yoongi nu mai apuca sa ii dea un raspuns, barbatul deja disparand din raza lui vizuala.
Nu stia ce sa mai faca, era prins in capcana asta atat de periculoasa din cauza tatalui sau.
Nu credea vreodata ca o sa ajunga sa lucreze impreuna cu un criminal si mai important ca acel criminal e chiar propiul lui parinte. Nici nu stie de ce s a lasat in plasa lui..
Voia sa scape din aceasta groapa, dar tatal lui il tine prins. Nu o sa evdeze prea curand..Si cel mai rau este ca procuroru Ye Ji a inceput sa devina suspicioasa, lucru ce doar il face sa sa simta si mai agitat decat era.
Trebuia sa afle tot ce stie fata, si mai avea si alte curiozitati in privinta ei.
Atatea lucrui de facut si atat de putin timp..Ofta, urmand sa paradeasca cladirea abandonata mai apoi sa mearga catre locul sau de munca.
Ye ji era in biroul ei alaturi de Jungkook. Deja au discutat despre ' operatiunea secreta' pe care urmeaza sa o aiba. Simtea ca ceva nu e in regula cu procurorul Min si avea sa afle. Simtea ca exista o legatura intre el si criminal si nu avea sa se lase pana nu afla.
- nonna, ajunge pe azi. O sa mai vorbim si maine. Sunt Sigur ca ai si alta treaba acuma. Nu ti bate capul.
- Jungkook, e un pas important sa aflu ce legatura are
- Ye Ji sti bine ca daca pana la urma o sa afli ceva o sa ti fie greu sa aduci acuzatii asupra unui superior. Mai ales porocuroru sef.
- Stiu cu ce am de a face si o sa ma risc, pana la urma toata treaba asta trebuie oprita. Nu pot permite ca un criminal sa umble aiurea prin oras.
- inteleg, dar trebuie sa avem grija. Sti cu ce avem de aface. Nu uita ca ai fost injunghiata atunci ..
Jungkook ofta, privind o ingrijorat- ya! Vreau sa investighezi toate cazurile victimelor criminalului. Daca tin minte sunt cateva care au facut parte din politie si porcuratura. Deci asta inseama..
- inseama ca , criminalu ucide pe cine investigheza cazula asta si tu risti..
- risc sa fiu ucisa.
Spune fata, urmand sa isi treaca maninile peste fata. Nu stie ce sa faca , daca continua risca sa fie ucisa iar daca renunta alti oamneii risca sa moara nevinovati- nu te pot lasa sa continui cu aceat caza, mai bine il inchizi..
- nu, nu o s o fac. Daca am inceput asta o s o duc pana pa capat.
- dar eu nu vreau sa patesti ceva!
Brunetu se revolta. Nu voia ca persoana la care tine sa dispara din viata lui. Inca avea nevoie de Ye Ji in viata lui. Nu ar putea suporta asa usor pierdere ei.- scuze Jungkook, dar nu o sa ma opresc aici.
Ii arunca o privire usor rece, urmand sa ieasa din biroul ei.
Un zambet nervos aparu pe fata ei cand il vazu pe hol pe domnul Min.
Tocurile ei rasuna in linistea holului, atinta fiind indreptata acum asupra ei.- Domnule Min. Ce onoare sa va vad!
Zambi fortat, privirea ei fiind in stare sa ucida pe cineva.Yoongi doar o privi rece, incercand sa isi pastreze starea calma. Nu voia sa para slab in niciun fel in fata ei
- doamna Ye ji, de asemenea o onoare sa va vad. Mai ales dupa acea vizita neasteptata de la mine de acasa.
-cred ca o sa te vizitez mai des.
Ii facu cu ochiul, baiatul doar privind o amuzant. Stia ca fetei ii place sa se joace cu el.- mi ar face placere domnisoara Ye Ji, pate asa o sa vad de ce esti in stare cu adevarat.
Ii sopti la ureche, fata doar ranjind la el.- o sa vezi la cat de multe lucruri sunt buna cu adevarat pisoias. Toate la timpul lor.
Ii sopti si ea, urmand sa plece si privirea lui urmarind o pana a disparut
Jungkook privise toata scena, nervi lui fiind deja intinsi la maxim. Ye ji si domnuk Min. Spera ca fata sa aibe ceva sentimente pentru el, dar ce tocmai vazuse l a lasat socat si trist..
Dar nu stia ca a inteles toata scena intr un mod gresit.Nu am mai postat de 2 luni la carte si imi pare foarte rau. Dar pur si simplu nu am avut stare si inspiratie sa lucrez la ea.
Imi cer mii de scuze ca nu mai postez asa des ca inainte, dar viata mea a kuat acum i intorsatura si nu pot sa ma axez pe atatea lucruri in acelsi timp.
O sa fac tot ce pot sa postez mai des..
Scuze pentru greselile gramaticale..
Sper sa va placa si astept parerile voastre
CITEȘTI
Double personality ◇Min Yoongi◇
FanfictionSeo Ye Ji este un procuror de succes din Seul. Cariera ei e una importanta pentru ea si are o reputatie puternuca in oras si tara. Dar o tulburare psihica ii da uneori planurile peste cap. O copilarie mai mult tramunatzanta fiind cauza principala.O...