6

454 37 23
                                    

Baiatul se fataia de minute bune pe holul spitalului. Vinovatia inca era prezenta si simtea ca avea sa explodeze daca nu afla starea fetei cat mai curand.
A facut atatea ture in fata sali de operatii in cat daca avea sa continuea sigur  o sa lase urme.

Isi ridica privirea din pamant cand aude usa descizandu se. Speranta crescand in coprul lui. Se apropie de doctor si asteapta cu nerabdare o veste buna din partea acestuia

- cum este? E totul in regula?
Vocea lui slabita  se facu auzita, doctorul dand aprobator din cap.

- rana nu a fost  una prea grava, a avut noroc ca nu a pierdut prea mult sange. Acum este intr o stare buna, dar o sa mai ramana sub supraveghere inca cateva ore.

- va multumesc.  Cand pot s o vad?

- v as sfatui sa mergeti mai intai pana acasa si sa aveti grija de dumneavoastra,  apoi va puteti intoarce. Pacienta este  inca sub anestezie.
Ii spune doctorul,  aratand  un zambet cald.

- asa am sa fac. Va multimec inca  odata.

Prov. Seo Ye ji

Imi deschid ochii cu greu , dar ii inchid imediat inapoi camd o lumina puternica aproape ma orbeste.  Ce caut aici si ce naiba se intampla cu mine? Astea sunt primele intrebati cate Imi trec prin minte.

O durere usoara isi face prezenta, iar amintirea din tunelul de metrou isi face apatitia facandu ma sa oftez puternic.

Aish!  Cum a putut ala sa ma atate pe mine? Jur ca daca o sa l prind o sa i scot ochii si o sa i dau foc. Nenorocitul 

- taci dracu odata! Tip la unul din aparate, bipaitul continuu facandu mi nervi de doua ori mai mari.

Ma simt mai ofilita mai ceva ca o floate ce nu a mai fost udata. Corpul meu parca e o leguma lasata sa se usuce si mai rau la soare. Imi ridic usor mana, vrand sa ma uit la ceasul ce l aveam la mana, dar se pare ca nu mai e la locul lui. Aish..ce ma fac acum?

Usa salonului se deschide,  pe ea intrand nimeni altul decat dragul meu iepuras. Ce agitat pare.

- nonna! Ce m ai speriat!  Cine a indraznit sa ti faca asa ceva?! Cand o sa l prind am sa l omor! Baiatul se aseza revoltat pe scaunul de langa pat, fata lui mai mult amuzansu ma.

- Jungkook dragule, nu poti omora nici macar o musca. Ramai la morcovi tai.

Scancesc usor dupa ce m am asezat mai bine pe perna si  imi inchid ochii cateva secude, inainte sa mi indrept privirea fulegatoare catre baiatul ce statea langa mine.

- e si procurorul Min pe hol, zici ca e un titirez la cate ture a dat in fata salonului. Nu stiu ce are de inca e aici

- vinovatie bunny,  aish. Din al dracu l am facut sa fie mai sensibil. Cred ca o sa ma distrez.

- cum de nu ai revenit la vechia tu dupa accidentul asta.
Voacea lui intrebatoare ma face doar sa ma incrunt, dar si sa rad cand ii fac fata aia de rozatoare.

- dragutule, nu o sa scapi asa repere de mine. Il privesc urat, apoi ma las pierduta printre ganduri.

- ma superi 
Spune ofticat,  apoi se lasa pe spate pe scaunul pe care statea.

- ce ma enervezi. Spun apoi incep sa l analizez . Baiatul asta arata atat de sexy, dar e mult prea inocent.

- nonna, stii ca daca te uiti mult la mine ma intimediez.

- te dezbracam din priviri. Ii fac cu ochii si il observ imediat cum roseste , acuma privind in alta parte pentru a a ascunde asta.

- Aish!

- vino la mine
Ii spun si ii fac semn sa se apropie.

- de ce ? Intreaba speriat, eu doar dandumi ochii peste cap

- doar fa o.
Spun apoi el vine langa mine,  il apuc re gulerul camasi, acesta scaoand un mic suspin cea ce ma facu sa chicotesc.
Ii desfac primi doi nasturi, apoi ii ciufulesc putin parul.

-  ce imi faci? Se revolta si vrea sa se retraga din mainile mele malefice, dar il prind mai bine de guler si il tin langa mine.

- te fac mai sexy. Jur ca as sari pe tine .
Ii ranjesc pervers si brusc privirea lui se intuneca ceea ce ma bucura. Il fac pe omu asta mai salbatic.

- nu te juca cu mine nonna.
Imi spune cu o voce atat de ragusita in cat ma uimi si il privesc socata. Incepe sa rada , apoi se indeparteaza de mine.

- imi place cum te joci domnule Jeon.

- poate ne jucam in alta parte si in alte contexte domnisoara.
Izbugnim amansoi in ras , baiatul asta e  uneori asa bipolar.

- abia astept.
Ii fac cu ochiul apoi imi intorc privirea catre cel care intra acum pe usa.

- cum esti? Vocea lui agitata se facu auzita 
Se pare ca l am inmuiat pe pisoi.

- ah..ma doare atat de rau spatele.
Ma prefac afectata si las un geamat indurerat sa mi parareasca buzele.

- serios? O sa chem un doctor.
Se indreapta spre usa, gata s o deschida, dar vocea mea il opreste.

- gata piscutio, ai intrat la apa de esti asa agitata? Stai jos
Rad usor, baiatul doar privindu ma confuz., dar revine imediat la expresua lui rece.

- prefer sa stau in picioare,  ma bucur ca inca pot s o fac.
Imi ranjeste, iar acuma tot ce vreau e sa arunc cu ceva dupa el.

- nu ma face sa te bag intre 4 scanduri. Mai ai o viata lunga inainte,  nu?

- dupa spusele tale, ar trebui sa am 9. Sunt o pisica,  nu?

Double personality ◇Min Yoongi◇Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum