10

392 33 4
                                    

" Cand doua zambete se apropie, buzele se undesc intr un sarut"

Prov. Autoare

Ye Ji privea pierduta pe fereastra din biorul ei, se gandea cum avea sa l prinda pe ucigas, daca nici macar nu are un indiciu.
Ofta fustrata, apoi isi prinse paru intr o coda si incepu sa se uite peste multele dosare de pe birou.

Faptu ca afara era inorat o facea sa se simta mai relaxata, ii placea cand vine ploaia.
Era una din momentele ei preferate, ii placea sa vada lumea scufundata in lacrimile cerului.

Un ciocanit in usa o facu sa isi iasa din ganuri, urmand ca Jungkook sa intre nepoftit. Fata doar se incrunta , apoi lasa pixu pe masa si l privea pe cel ce ii invadase bioru.

- ce vrei Jungkook?
Ii vorbi acid, baiatu strambadu se la ea.

- voiam sa ti spun ca mai tarziu o sa plec cu o treaba si in caz ca ai nevoie re mine..sa stii ca nu o sa ma gasesti.

- unde mai exact pleci?
Fata isi aminti de biletul acela nenorocit, acum trebuia sa aibe grija de ce o sa faca Jungkook.

- o sa plec sa investighez o fabrica, propietaru e suspect de frauda.

- tinta perfecta. Faprica din spre Incheon?

- ce tinta? Da..aia.
Baiatu o privi confuz,  in timp ce fata isi stranse lucrurile.

- o sa vin cu tine.

- de ce? Ai treaba s-

- taci! O sa vin cu tine si nu o sa spui nimanui.
Fata se ridica furioasa si se puse in fata lui, baiatu ridicandu se si el la randu lui.

- Ye Ji, stiu ca vi cu mine doar pentru biletu ala tampit..dar fi sigura ca o sa fiu in stare sa ma apar si singur daca e cazul.

- am zis ca nu te las singur! Nu te pune cu mine Jungkook.  O sa mergem amandoi.
Fata il privea intens, baiatul urmand sa cedeze in cele din urma. Nu avea chef sa se contrazica cu fata, stia ca tot ea avea sa catige.

Plecase amdoi catre masina, fata asezanud se in spate , fiind atenta la toate detalile in timp ce baiatul conducea in linsite.

Privea pe geam absenta, dar se activa imediat ce masina se opri brusc.
S

e aflau intr o zona pustie, uneva langa un camp.

Jungkook scoate o mica injuratura, apoi vru sa coboare dar mana vrunetei il indmena sa ramana la locu lui.

- nu vorbi.
Fata incepu inainte ca el sa apuce sa zica ceva.

- cand o sa iesi din masina, prefa te ca esti singur. In caz de orice sa nu ma strigi sau nimic.

- nu suntem urmariti..nu mai fi paranoica.

- sa nu crezi ca ai facut pana asa brusc.

Fata se trase inapoi in spate, stia ca criminalu..sau macar ajutorul lui o sa isi faca aparitia aici si o sa i faca ceva lui jungkook.

Ea trebuia sa fie pe faza si sa abie grija sa nu pateasca nimic.

- fie.
Baiatu iesi oftand,  apoi privi in juru masini. Trebuia sa isi dea seama de ce s a spart roata aia.
Fata doar statea si privea pe geam, voia sa se asigure ca nu e nimic suspect.

Double personality ◇Min Yoongi◇Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum