11

378 32 3
                                    

Prov. Seo Ye ji

Ies furioasa din cladire, statea mea fiind acuma nu prea buna. Faptul ca m a sarutat si ca are si replici mult prea artagoase..ma face sa nu l agreez mai deloc.

De acuma stiu cum sa ma coport cu el si sa ii arat ca nu sunt o femeie usoara asa cum crede el.

Imi apuc telefonul,  apelandu l pe Jungkook . Cred ca oferta pe care mi a porpus o acuma nu as mai refuza o. Am nevoie macar de cateva momente sa uit de stres..si cred ca alegerea asta e cea mai buna optiune momentan.

- nonna! Ce faci?
Vocea lui era una entuziasmata, cred ca stia deja de ce l am sunat.

- bine. Voiam sa vin la tine

- serios? O sa pregatesc niste gustari atunci si-

- si soju te rog.
Spun zambind nervos, urcand la volanu masini.

- se pare ca asta e un da pentru aceea peopunere?

Il aud cum rade, lucru ce ma amuza putin.  Baiatu asta e un asa copil unoeri.

- ajung in cateva minute. Asteapta ma

Ii inchid ne mai asteptand un raspuns. Apas pe aceleratie..urmand sa ajung intr un timp record in fata casei lui.

Intru direct, stiind ca nu are vreo problema ma cu asta. Pana la urma suntem pritenei de atatia ani.

- Jungkook!
Pe unde esti?
Incep sa tip prin casa, asezandu mi geanta pe canapea.

- aici, aici
Spune coborand scarile, in timp ce isi imbraca tricoul.
Ma rusinez imediat la imaginea din fata mea,  urmand sa imi intorc privrea.

Aish..baiatu asta.

- nonna, am pregatit ce mi ai zis
Spune fericit, eu doar dand aprobator din cap.

- ai sa mi dai si mie niste schimburi, nu ma simt in largul meu purtand acest costum. Ma irita.

Ma asez pe canapea, asteptand cuminte un raspuns din partea lui.

- sigur. O sa iti aduc imediat ceva.

Urca scarile, revenind dupa cateva minute..cu cateva haine in mana.
Le intinde catre mine , acuma plecand catre baie pentru a ma schimba.

Sper doar sa nu ma imbat prea tare daca e, maine merg la munca si nu vreau sa dau o  impresia proasta.

Nici macar nu imi vine sa merg..daca o sa dau de domnul Min nu o sa iasa prea bine.

Revin in sufragerie, ochii mei marindu se la vazul mesei pline cu mancare. D asta il ador pe Jungkook

- aaaa! Jungkook, esti cel mai bun!
Sar pe canapea, sunt atat de fericita.

- in ce sens " bun " , nonna?
Imi ranjeste,  ramanand uimita de acest lucru. De obicei nu face astefel de glume.perverse.

- oo, domnul Jungkook devine seducator.
Incep sa rad, baiatu incepand sa manance.

Prov. Autoare

Fata incepu sa se foiasca pe canapea, care acum nu mai era la fel de comoda ca inainte. Se ridica in fund,  frecandu si oboista ochii  si evitand mica durere de cap.

Privi dezastru din jurul ei, cascand ochii.  Ea si Jungkook au fost ca doi porcusori aseara..dar macar s a putut relaxa.

Privi telefonul, urmand sa l ia in mana. Ramase se scoata cand vazuse cate apeluri pierdute are de la munca.

Apela numarul domnului Min, asteptnad agitata ca el sa raspunda.

- oo, cineva a decis ca e timpul sa raspunda! Cam iresponsabil gestu acesta domnisoara Seo. Nu puteti neglija asa serviciu

- imi pare rau, eram doar obosita si am dormit mai mult decat trebuie

sa vi de urgenta aici. Am o veste proasta.

Cu astea fiind spuse, apelu se inchide, fata ramand acum in ceata. Nu mai putea sa astepte ca jungkook sa se treazeasca. Avea sa l sune mai tarziu. Acuma trebuia sa mearga urget acasa sa faca un dus si sa se schimbe.

Zis si facut. Imediat ce a fost gata..a pornit besmetica pe sosele, ajungand panicata la munca.

Intra in cladire, fiind intampitnata de ceilalti angajati.

Intra in birou ei,aproape tipand cand il vazu pe domnul Min pe scaunul ei.
Isi puse mana pe inima, aruncandu si geanta undeva pein camera. Nu avea chef de nimic.

- cineva s a gandit sa apara.
Spune irionic, urmand sa se ridice venind in fata ei

- trece ti direct la subiect, chiar nu am chef.
Trecu pe langa el, asezandu se pe scaun.

- suspectu s a sinucis aseara in inchisoare. I am gasit trupu in baie. S a spanzurat cu un cearsaf

Si cu astea fiind spuse, fata simti ca inebuneste. Iar ajunse se cu un pas in minus in acest caz. Un lucru atat de oribil.

Daca nu se aseza pe scaun, sigur avea sa cada din picioare. Mereu avea numai parte de ghinion. Nu se putea bucura de nici o zi in liniste.

Isi masa tramplele, urmand  sa tresara can telefonul ii suna.

Faptul ca numarul era privat, o facu sa inchida..dar se razgandi. Daca era criminaul?

- alo?
Raspunse speriata, evitand privirea curioasa a lui Yoongi

- se pare ca nu ti merge asa bine.
Nu i asa ca iar esti in urma? Ti am zis sa ai grija.

- o sa am grija sa te prind..si sa te afund in inchisoare.

- nu o sa se intample prea curand
Domnisoara Seo,  te asteapta o surpiza.
Ai grija cand ajungi acasa.

Double personality ◇Min Yoongi◇Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum