- atunci afla a cui e si gata.
Ii spune fata, urmand sa se ridice. Baiatul privind o confuz.- pot sa stiu si eu ce ai? Te comporti ciudat
Se ridica si el in picioare, asezandu se impunator in fata ei. Fata doar in privind plictisita, jucandu se cu mainile sale.- nu am nimic Jungkook. Sunt foarte bine.
- suntem pritenei de atatia ani, te cunosc si stiu ca ascunzi ceva.
- ti am zis ca su-
Baiatu nu o mai lasa sa vorbeasca, urmand sa ii prinda umerii si sa o lipeasca de unu dintre pereti. Fata inghiti in sec, urmand sa l priveasca socata pe baiat.Ce l a apucat de a facut asta?
- nu sunt asa prost Ye Ji. O sa aflu singur daca nu imi zici tu.
O privi patrunzator in ochii, fata incepand sa se intimideze.- n-nu am chef de vorba acuma. Vreau sa dorm asa ca te rog sa pleci, Jungkook.
Fata ii spuse pe nume intr un mod serios, lucru ce l facu pe baiat sa de din cap si urmand sa plece asa cum i s a zis.
Fata stia ca baiatul s a suparat, dar nu avea ce face acuma. Nu se sintea bine si sa aibe pe cineva in preajma ei nu era cel mai bun lucru ce putea sa de intample.
Porni ametita si cu ochii de aprope i se inchise se de oboseala catre camera ei. Voia sa se arunce direct in pat, dar costumul nu ii permitea sa se simta confortabil.
Isi lua niste haine comode la nimereala, urmand sa isi faca un dus rapid. Se incrunta cand simti ca o durere de cap isi facea simtita prezenta. Isi masa tamplele, apoi se aseza pe patul mult prea confortabil.
Nu stia ce sa faca in legatura cu cazul. Nu vrea ca nimeni sa pateasca ceva. Risca ca prieteni ei sa fie raniti si daca renunta la el, alte persoane nevinoavte aveau sa moara din vina lui. Ce fel de sufelt sa ai in cat sa ucizi alte persoane? Sa iei o viata nevinoavata..
Se intise in pat, privind acuma tavanul alb si gol. De ce toata dorinta ei de a dormi s a risipit? Acum mintea ei a devenit solicitata cu diverse intrebari. Aish..
- pastilele alea afurisite..
Isi aminti de ele, dar acum nu voia sa se dea jos din pat. Oricum capul o durea ingrozitor si mai bine incearca sa doarma.Pov. Yoongi
Dimineata isi face prea repede prezenta, corpul meu inca tanjing dupa patul cald si mult prea confortabil.
Ma ridic lenes, pregatindu mi rutina si imbracand unul din vesnicile mele costume negre.
Imi aranjez parul, care inainte era mult prea ciufulit. Acuma aratand mult mai bine.
Gata de o noua zi de munca.Imi dau servieta de pe birou, mergand acuma catre iesirea din apartamentul meu. Deschid usa, ramand putin socat la vazul persoanei din fata mea.
- ce vant te aduce pe aici domnisoara Seo? Ii zambet strangar, dar expresia ei imi arata cat de plictisita e.
- pisicuta, am venit sa vorbim.
Imi zmabeste si ea, dar un zmabet care parea putin prea ciudat
- putem face asta la munca. Din cate poti vedea chair acum voiam sa plec.Isi da ochii peste cap, urmand sa intre neinvitata pe holu micut.
Se apropie de mine, lucru ce ma face sa mi ridic o spranceana. Ce are de gand sa faca fata asta?- nu e timp acolo. Vreau sa vorbim de cazul asta stupid pe care mi l ai dat.
Sti macar in ce cacat m ai bagat?
Vorbeste rapid si rastit, acum lasandu ma confuz. La ce se refera?- nu inteleg ce am facut gresit oferindu ti oportunitatea asta.
- oportunatea de a fi ucisa poate. Stiai de la bun inceput cu cine am de a face. Nu i asa? Omu asta nu e in toate mintile!
- e un cirminal , logic ca nu e in regula!
Tip inapoi la ea, asta enervand o si mai tare.- criminaul asta a intrat in casa mea, aproape strangulandu ma! Urmad sa ma amentinte ca o sa ma omaore daca nu renunt.
Asa se comporta un sef cu agajati lor? Le da ce e mai greu, ca sa scape ei de greutati?- cand dracu s a intamplat asta? Nu stiam ca ucigasul asta o sa vina dupa tine! Nu mai da vina asa aiurea pe mine.
- nu dau vina aiurea pe tine. Chiar este vina ta domnule Min.
- inceteaza cu asta Ye Ji. Nu esti amuzanta.
- nu aveam intentia sa fiu amuzanta, tu iei totul in ras pisoias.
Pufneste nervoasa, trecandu si mana pein parul ei lung.- o sa l prindem pe criminal si-
- " sa l prindem" ?
Nu am nevoie de ajutorul tau. O sa l gasesc singura.- de ce dracu te comporti asa? Acum doua zile abia de scoateai vreo vorba si acuma te dai mare cocos in fata unui superior.
- nu sti totul despre mine. Logic ca ma cred cocos in fata unei gaini.
Ranjeste, urmand ca mana ei sa imi prnda ceafa apropiandu mi fata de a ei.
Fara sa mi dau seama privirea imi cade pe buzele ei, care acum se aporpie prea mult de ale mele.- fi sigur ca o sa aflu ce legatura ai cu asta. Nu sunt atat de proasta in cat sa nu imi dau seama.
Hei dragilor
Scuze de intarziere.
Oare ce legatura ar avea Yoongi cu criminaul? :))
Astept parerile voastre cu drag
CITEȘTI
Double personality ◇Min Yoongi◇
FanfictionSeo Ye Ji este un procuror de succes din Seul. Cariera ei e una importanta pentru ea si are o reputatie puternuca in oras si tara. Dar o tulburare psihica ii da uneori planurile peste cap. O copilarie mai mult tramunatzanta fiind cauza principala.O...