Merhaba arkadaşlar, bi kaç kişiden konuyla ilgili mesajlar aldım ben de hazır mevzu geçmişken herkese açıklıyım dedim.
Ben bölümlerin başlarında veya sonlarında şu kadar vote bu kadar okuma sayısı istiyorum bi sonraki bölüm şöyle böyle falan tarzı şeyler yazmıyorum. Çünkü asıl kitaplarda böyle şeyler yok ve kendi adıma konuşuyorum bölümün başında bölümü votelayın notunu gördüğüm hikayeyi votelamak içimden gelmiyor. Sanki koca bi bölüm bize bişey anlatmak için değil vote sayısı, prim yapma amacıyla yazılmış gibi hissettiriyor.. Gösterişi ve reklamı sevmiyorum. Hem herkes özgür iradeye sahip sonuçta ve bölümü beğendiyse votelar, kimsenin votelamak için uyarılmaya ihtiyacı yok. Ayrıca bence o tarz yazılar hikayenin akıcılığını bozuyor. Bölümler arasındaki bağı ve hikayenin bütünlüğünü bozuyor. Ekstra bir durum olursa böyle ' not ' diye bölüm oluşturup size ulaşırım. Bunun dışında siz de mesaj atabilirsiniz, yorumları cidden dikkate alıyorum. Sonuçta kendim için değil "okumak isteyenler" için yazıyorum. Karşımdakinin memnuniyeti önemli.
Hakkında mesaj aldığım bi başka mesele de bölümlerimin uzunluğu arasındaki tutarsızlık. Bi bölüm daha uzun bi bölüm kısacık denmiş. Önemli olan uzunluğu değil ne kadar memnun ettiğidir. Ve o elimde olan bişey değil hikayeyi bi kaç temel direk etrafında kurdum ve parça parça ekleyerek bütünü oluşturmaya çalışıyorum.
Bunun dışında hikaye hakkında olumsuz bir eleştiri almadım. Teşekkürler. İyi okumalar