Mükemmelsiniz🥺
>Aşağıdaki fotoğraf benim editimdir... Uu geliştirdim kendimi.
--------
[YouTube]
1 yeni bildiriminiz var!26K 👍🏻 60 👎🏻
Beğen
---------
"Güzelsin..." Gözlerindeki yaşlar usul usul yanaklarından süzülürken elindeki telefonun ekranını göremez olmuştu. Dudaklarının arasından kaçmak için boğazına baskı yapan hıçkırıklarını gidermek için yutkundu. "Hyuck..."
Dudakları titremeye başlamış, dudakları ile titreyen elleri ileoturduğu masaya doğru uzanmıştı. Kalbinde tuttuğu bu acıyı artık taşıyamıyordu, bedeni düşmek istiyordu. Düşmek ve onu bekleyen ellere kendisini bırakmak istiyordu.
Ayaklarının altında bulunan köprüden eksilen parçalar hergün onun karşıya geçmesini engellerken yürümesi çok zordu. Orada duruyor ve korkudan ağlıyordu sadece... Gitmek istediği yere bir adım bile atmıyordu, kendi yanlışı... Kendi aptallığıydı.
"İnjun, niye ağlıyorsun...?" İnjun başını kaldırmadan gözlerini abisine çevirdi. "Hyung..." abisi yanına oturduğu anda kollarını onun boynuna sıkıca sardı. Tutanacak bir dal gerekiyordu kendisine, yine abisine sarılmıştı.
"Hyung, unutamıyorum onu. Benim yaptığım hata yüzünden ellerinden mahrum kalıyorum, gülümsemesini göremiyorum... Gözlerime bakmıyor, bana seni seviyorum demiyor... Ne zaman onu özlediğimi yazsam siliyor ya da görmezden geliyor..." Hıçkırıklarını son sözleri ardından daha fazla tutamazken serbest bıraktı ve omuzları sarsılmaya başlamıştı.
Abisi yani sanırım üvey abisi demek doğru olurdu, onun ağlaması içinde büyük bir üzüntüye sebebiyet vermiş ve gözlerini doldurmuştu. Aynı anneden farklı babadan olsalar bile ona her zaman sevgisini verecekti... Ona sardığı kollarının ardından sarıya çalan saçlarına minik minik öpücükler kondurdu. "İnjun... Lütfen ağlama."
"Baekhyun Hyung... Şuram çok acıyor." İnjun geriye çekilerek elini sol göğsü tarafına koydu. "Öyle acıyor ki... İyi hissedemiyorum. Mutsuzum, yaşamak istemiyorum..."
"İnjun, öyle deme. Senin hayatın çok değerli. Benim için, ailemiz için ve arkadaşların için. Bu acının ismi aşk acısı, sadece öyle hissediyorsun." Baekhyun elini onun elinin üzerine koydu. "Siz ayrılalı çok zaman oldu ama hala iyileşmedi değil mi? İşte bu ona olan aşkını belli eder bebeğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cᴀᴛᴄʜ Mᴇ § RᴇɴHʏᴜᴄᴋ ✔︎
Fiksi Penggemar"Hᴇᴘɪɴɪᴢᴇ ᴍᴇʀʜᴀʙᴀ, %37,5 ʀᴇʏᴛɪɴɢ sᴀʜɪʙɪ HᴀᴇᴄʜᴀɴCᴀᴍ'ᴇ ʜᴇᴘɪɴɪᴢ ʜᴏsɢᴇʟᴅɪɴɪᴢ." ¦¦¦¦¦¦¦ #RᴇɴHʏᴜᴄᴋ» 02 22082022 ☘︎ 𝚂𝚝𝚊𝚛𝚝»20/01/2021 𝙵𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑»20/01/2021 ☞︎︎︎☁︎𝙵𝚕𝚞𝚏𝚏𖨆𝙰𝚄☁︎☜︎︎︎