[Are You leaving?]

499 58 25
                                    

İn_Renjun;

İn_Renjun;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

5.708 Beğeni 200 Yorum

¬I'm the only one who knows how much it hurts.

Yorumlar

Q:İnjun, doğa seni aşmış bebeğim

W:Onu unutmayacak mısın?

E:Bu kadar acı çekmek yeterlidir İnjun

R:Bekleyin! O bilekliğin aynısı Haechan'da da var.

¬T:Ciddi misin? @/R

¬R:Evet! Geçen attığı videoda takıyordu hatta. @/T

Y:Ne zaman gülümseyeceksin? Özledim

U:Eski İnjun'u özledim...

Win_Win:Hey, bensiz mi gittiniz?

¬İn_Renjun:Gitmeden son bir kez buraları gezmek istedim Ge. Üzgünüm. ❤️

Baek_Park:Chanyeol güzel bir kameraman 😌

¬İn_Renjun:Aynen öyle, eniştem çok iyi

I:Ne yani gidiyor musun!?

O:Nasıl yani? Renjun!?

P:Yoksa Çin'e geri mi dönüyorsun!?

Ğ:Hayır... Yaaa

Ü:Bir kere dinlesen böyle olmayacaktı! @/Sunnie_Hae

¬ +45 etiketleme

-Sunnie_Hae bu gönderiyi beğendi-

~~~~~~~~

"İnjun emin misin?" Baekhyun, bir bir valizine kıyafetlerini düzenle yerleştiren kardeşine baktı. Canından çok sevdiği bedeni böylece bırakmak kalbinde burukluğa neden oluyordu. İstemiyordu gitmesini. Her sabah onunla olmak istiyordu.

İnjun doğduğu zaman Baekhyun 4 yaşındaydı ve o zamanlardan itibaren bu minik bebeği koruyacağına annesine söz vermişti. Her zaman onun yanında olmuş ve kötülükleri uzaklaştırmıştı ama şimdi... Şimdi...

"Hayır, Hyung ağlama lütfen..." İnjun kendi gözlerinden akan yaşlara rağmen gülümsemiş, kollarını hızla abisine sarmıştı. Onun kahramanı olan abisine sıkıca sarıldı. Bir daha ayrılmak istememişti lakin gidecekti.

"Ben temelli gitmiyorum ki... Biraz babaannemin yanında kalacağım sadece. Seni asla bırakmam Hyung." başını onun boynuna gömdü. İkili hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı.

"Ama gidiyorsun. İstemiyorum gitmeni." Baekhyun kafasını iki yana sallayarak istemediğini belirtirken İnjun gülümsedi. "Hyung geri geleceğim sadece bir iki ay lütfen. Onu unutup geleceğim ve gülümseyeceğim daha güzel söz."

Baekhyun inanmak istiyordu. O nedenle istemese bile kafasını sallayıp onay verdi. "O zaman ben Sicheng Ge ile annemlere gidiyorum... Sen Chan Hyung'u bekleyeceksindir. Onunla gel olur mu?"

Bugün ailelerinde yiyecekleri akşam yemeği aklına gelince kafasını salladı Baekhyun. Onun önden gidip daha fazla vakit geçirmesini istiyordu bu nedenle gitmesine izin verdi. Kapıdan çıkarken ona el salladı.

"Gitti mi?" Baekhyun kapıyı kapatırken arkasından gelen sese odaklanıp kafasını salladı. "Gitti Chanyeol..."

Arkasına dönerek uzun bedenin yanına ilerledi. "Şimdi o yüzündeki yaraların hesabını verir misin bana?" yaklaştıkça artan boy farkı ile kafasını hafifçe yukarı kaldırdı. İleride yani çok kısa bir zaman sonra eşi olacak bedenin yüzünde bulunan yaraya dokunmak için kaldırdı elini.

"Renjun'um kandıran çocuğu buldum. Nazikçe konuşup ona her şeyi anlatmasını istedim. O da olay çıkarınca yapıştırdım birkaç kere." Chanyeol yarım ağız sırıtmaya başladığı zaman Baekhyun onun yanağına hafifçe vurdu.

Uzun beden dudağının kenarında bulunan yaranın sızlaması ile kaşlarını çattı. "Peki işe yaradı mı? Ben yarana bakarken anlat bana." diyerek uzun bedeni koltuğa oturdu.

Eline masada bulunan çekmecenin içerisinde duran küçük çantayı aldığı gibi yanına oturdu. "Anlat bakalım."

"Kamera kayıtlarını izlerken olayı anlatınca çocuktan itiraf alırım diye okula gittim. - Ah bebeğim acıdı.- Daha sonra o gün bulunan kamera kayıtlarını izledim. Benden kaçar mı? Anında buldum çocuğu. Sınıfını ve ismini öğrenip yanına gittim işte. Elimde kamera kayıtları var yanlış belge sunmaktan seni şikayet ederim dedim korkuttum çocuğu. Yazık... Korktu da baya ama itiraz etti ben de yapıştırdım." Chanyeol şaka ile karışık anlatırken Baekhyun gülümsemiş ve ona yaklaşarak dudağına ufak bir öpücük kondurdu.

" Seni seviyorum... Sen olmasan ne yaparım bilmiyorum..." Baekhyun kollarını eşinin boynuna sardı sıkıca.

"Şimdi ise bu belgeleri kanıt olarak Haechan'a atma vakti. İnjun'a güvenmek istemiş ama ses kayıtları olunca güveni kırılmış... O da kendi çapında haklı tabi. Yıkılmıştır." Chanyeol haklı olunca Baekhyun kafasını salladı.

Beraber planları şimdiye dek çok iyi gidiyordu aslında Haechan'ın doğum günü yarındı ve yarın göndereceklerdi. Ama İnjun bir anda Çin'e gitmeye karar verince ikili acele etmelerini anlamıştı. Chanyeol de işi hızlandırmak için okula gidip konuşmuştu. Bu iş bugün hallolmazsa eğer yarın İnjun gidecekti... İkili de kalp kırıklığı ile yaşayacaktı.

"Atalım."

¶¶¶¶¶¶¶

Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik yehu

Cᴀᴛᴄʜ Mᴇ § RᴇɴHʏᴜᴄᴋ ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin