Ben geldim lan sikkolar
Naberrr
Neyse banane be allaallaaahobiciler pp ine hala hayranım bu arada
Hoseok un ağzından
Sonunda fazla birşey yaşamadan Busan a varmış ve kalacağımız otele gelmiştik, otele gelene kadar Seokjin nin Namjoon a 'dizini kır otur, bar yok, pavyon yok, kerhane yok' demesini dinlesekte bence yolculuk iyi geçmişti.
Tek iyi olmayan şey Yoongiydi, o aklına sokmuştu başına birşey geleceğini. Onu rahatlatmak için sürekli okşuyordum -sırtını- ama yinede inatla kötü şeyler olacak diyordu.
Otele girerken etrafımıza bakınıp fotoğraf çekmeyi ihmal etmiyorduk, otelin içine girerken eksikliği fark edip Jimin e sormuştum,
"Ya mochim bu Jackson ve Mark nerde?"
"Onlar ancak yarın burda olurlar, halletmeleri gereken şeyler varmış"
Ben kafamı anladım anlamında sallarken, Jimin nin elini tutmuş olan Jinyoung tam ağzını açacaktı ki Seokjin onu durdurmuştu.
"Sakın! Sakın sorma sakat herif. İşleri var işte"
Jinyoung Jin nin uyarısıyla kafadını sallayıp yürümeye devam etmişti
Resepsiyona geldiğimizde 4 tane çift kişilik oda tutup asonsöre doğru yürümeye başlamıştık.
Yoongi asonsörün düğmesine basarken bir yandanda kıredi kartını bebek severmiş gibi okşuyordu garibim.
"Lan hani tatil Namjoon dandı!? Odalarınızı bile ben ödedim götler"
"Ben dedimki namjoon tatili ayarlayacak , ödeyecek diye birşey ağzımdan çıkmadı"
Seokjin sırıtarak konuştuğunda ben onlara gözlerimi devirip gelen asonsöre binmiştim Jinyoung ve Jimin birşeyler alıp geleceklerini söylediğinde onları boş verip bir odalarımızın olduğu katta gezinip oda numaralarımızı aramaya başlamıştık, tam o sırada bir odadan elinde servis aracıyla çıkan personeli Yoongi görünce bir 'siktir' çekip arkama saklanmıştı.
Tanıdık yüz bu tarafa bakarken Yoongi "ben söylemiştim" diye mırıldanmıştı.
"Lan şerro buldum seni!"
Yoongi nin instagramdan küfür ettiği çocuk bize doğru gelirken Yoongi "kocacım koru beni!" diye çığlık atmıştı.
Adının Bambam olduğunu hatırladığım adam sırıtıp arkamdaki Yoongi yi izliyordu.
"Lan hani sen 1.90 dın? Çektin mi yoksa?"
Bambam Yoongi ile dalga geçerken Yoongi benim arkamdan çıkmış ve onun önünde durmuştu.
"Ne alaka hıh?"
Bambam kahkaha atıp Yoongi nin kafasına hafifce vurmuştu.
"Olum sen çok küçüksün lan"
(Bambam normalde 1.78 ama siz onu 1.85 olarak hayal edin)
Yoongi daha fazla sinirlenirken ona gözlerini kısıp bakmıştı, onu tanırım boyuyla dalga geçilince çok kırılır kedicik.
"La aşada oyun parkı var yollayak mı seni oraya? Agucuk bugucuk"
Bambam değişik hatta aşırı değişik bir tarzda konuşunca Yoongi kaşlarını çatıp "efendim?" demişti.
"La oyun parkı. Böyle kaydırak felan yuppiii"
Bambam tekrar edince ben yine anlamamıştım, zaten kimsenin anlamadığına emindim.
"Pardon da, anlamıyorum"
"Bunun boyu kısaya ses geç gidiyor"
Bambam tekrar kahkaha attığında Yoongi sinirle ona bakmıştı ve dişlerini sıkmıştı.
"Adam gibi konuş lan ne diyon?"
"Panda nın pan ı, ananın amı"
Bambamın bu dediğine hepimiz gülerken Yoongi sinirle ilk önce bize daha sonra da Bambama bakmıştı
"Ne?"
"Zırt kedi çiftliği"
Yoongi en sonunda dayanamayıp Bambama sert bir yumruk geçirdiğinde Bambamın yüzü yana eğilmişti.
"Lan sen bana-"
"Bam ieeee"
Bambamın sözünü kesen Jinyoung un çığlığı ile o tarafa dönmüştüm, elinde bir soda koşa koşa bambam a geliyordu.
Sanırım Jinyoung olmasa Yoongi şıçmıştı arkadaşlar...
Yine hığk tüü lük bi bölüm oldu yaaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzyılın Cünübleri/ Bangtan/Gay
FanficBirbirinden nefret eden 7 kişi aynı projede toplanır. Shipler: Taekook Yoonseok Namjin Youngmin(Jimin-Jinyoung) Yugbam Markson Sadece saçmalık içerir. Gülmek için yazılmıştır. #1- Youngmin -21. 03. 2021