28

132 17 29
                                    

Sa as hadi geçelim uzatmayı sevmem

hobiciler ♥♥♥

Hoseok un ağzından

"Hadi amk nerde kaldınız"

Elinde tuttuğu daha doğrusu tutmaya çalıştığı üç valizle bize sitem eden Namjoon la beraber bende off layıp busan a gitmek için kiraladığımız otobüse sırtımı yaslamıştım, gözleri bana kaydığında ne yapıyorsun dermiş gibi bakmıştı.

"Ne oldu? niye öyle bakıyorsun?"

"Amk gidip arabayı hazırlasana şimdi gelirler"

"Yok onlar anca yarım saate gelirler"

"Ne oldu yine?"

Yineyi bastırarak konuştuğunda aklıma gelen görüntülerle dudağımın kenarı kıvrılmıştı, resmen ağlanacak halimize gülüyordum.

"Jinyoung un götü klozete sıkışmış, Yoongi onun videosunu çekiyor, Jin ve Jimin de onu kurtarmaya çalışıyor. Zaten taehyung ve Jungkook ortada yok"

Namjoon elindeki üç valizi birden yere atıp bana şaşkınca bakmıştı.

"Siktir! Jinyoung çıplak ve Seokjin onun yanında öylemi!?"

Namjoon koşarak eve gittiğinde bende of layıp arkasından koşmuştum.

Evet... yolculuk daha başlamadan olay çıkmıştı...

... bir süre sonra

"Hepinize teşekkür ederim arkadaşlarım. Siz olmasanız ordan kurtulamazdım"

Jinyoung bilmem kaçıncı defa teşekkür ederken ben biraz daha uzaklaşmıştım Yoongi den.

"Olan yine bana oldu! Seni kurtarayım derken kafam klozete girdi! Offf bide sifonu çekmemişti yaaa!"

Yoongi çemkirirken ben ondan santim santim uzaklaşmaya devam ediyordum, o bana yaklaşınca yüzümü buruşturup uzaklaşmıştım.

"Yoongi benden biraz uzak dur lütfen"

"Aşkım yıkandım yemin ederim yedi kere yıkandım"

"Olsun olsun yinede sosyal mesafe önemli"

Yoongi ağlamaklı bir tonda bana bakınca dayanamayıp ona sarılmıştım, evet kafası çişe girsede hala miss gibiydi.

"Ayh bu otobüsü kiralamamız da iyi oldu"

"Siz kiralamadınız ben kiraladım!"

Yoongi bir kere daha bağırdığında yüksek sesten dolayı yüzümü buruşturmuştum, her şeyi kendisi yaptığı için biraz hırçınlaşmıştı sadece o kadar.

Yol boyu arabayı kullanan Jungkook ve ona kur yapan Taehyung un efkarlı şarkılarını dinlemek zorunda kalmıştık en sonunda Seokjin radyoya yanlışlıkla (!) kahve dökünce bu ızdırap son bulmuştu

"Ahh temiz hava"

Jimin esneyerek köpek gibi havayı koklayınca hepimiz ona abartma amk bakışları atmıştık, Jungkook tesiste durucağımızı söyleyince Yoongi her ne kadar itiraz etsede sonunda yemek molası vermiştik.

"Ben ödemem valla"

Yoongi daha restoranta girmeden konuşunca Seokjin ona göz devirip "tamam ben öderim cimri" demişti.

İçeri bir sürü gibi girdiğimizden mi yoksa seokjin nin saçma espirisine Namjoon nun attığı kahkahadan mı bilmem ama herkes bize bakmıştı.

Yüzyılın Cünübleri/ Bangtan/GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin