3. BÖLÜM

137 5 3
                                    

Okumadan önce vote versek 💗
Satır arası yorumları eksik etmeyin lütfen 💖

Şimdi buralarda tek tük kişileriz yakinda büyük bir aile oluruz umarım 💖

...

Tam lavabonun kolunu tutmuştum ki telefonuma bir bildirim geldi.
Bilinmeyen numaradan gelen bildirimle kaşlarımı çattım.

"Ah güzellik sadece bir kaç hafta takılmaya ne dersin? Hani eğlendiririm de :) ha o ki istemessen elimde bazı resimlerin mevcut artik bundan sonra perdeyi kapatmayı akıl edersin"
...

Bu neydi şimdi ?!

"Bi sorun mu var?" duyduğum sesle olduğum yerde kilitlenmişti? resmen Bora abi tam arkamdaydi beni mi takip etmişti o daha az once içerdeydi bu adam.Tabiki mesajdan ona bahsetmeyecektim "Yok bir şey Bora abi de ne oldu?Gül teyze mi çağırıyor?"
Muzipçe sırıttı  peki neden bu kadar güzel gülüyor bu adam.

"Ben çağırsam?"

Pardon?

"Anlamadım?" Cidden anlamamıştım yani dedigi şeye çok azcık düşmüş te olabilirim yani ama konumuz bu değil.

"Bir arkadaşım tiyatroda senarist,sende bu işde olduğun için oyuncu seçimi  için ona yardımcı olur musun diyecektim"

İzmir 9 Eylül üniversitesinde tiyatro bölümü okuyordum daha 2.sinifta olmama rağmen önceden gelen bir ilgim de vardı bu bölüme karşı.

"Tabii yardım ederim" hafifçe gülümseyip yanımdan ayrıldı bu aralar ne çok gülüyordu bu adam cidden.

Lavaboda işimi hallettikten sonra telefonumu tekrar kontrol ettim kimdi bu adam? Benden ne istiyordu? Düşünmek istemiyorum ama gerçekten elinde resimlerim varsa sıçmıştım.

Oturma odasına geçip eski yerime oturdum biraz sohbet ettikten sonra yemek servislerinede yardim ettik ve sonunda eve gidiyorduk.

Bu sefer mahallede bakkalı olan Kemal amca götürecekti bizi neden bilmiyorum ama bu konuda amma ısrar etmişti.

Bu sefer Eylül'le eve dönüyordum Aysel annesiyle dönecekti bizim kızların anneleri ve benim annem Gül teyzeyle kardeş gibiydiler.

Arabaya bindiğimde Ayselin bana bu elbiseyi giydirmesi yuzunden ona tekrar sövmüş olabilirim ne vardi eşofman giyseydim ne olurdu yani?

Eylül'le gitmemim kötü tarafi evinin Gül teyzeye çokta uzak olmamasıydı o yüzden benden önce iniyordu hem Kemal amcayla yakında değildik ki pekte sevmem kendisini bakışları falan bi garip aramizda kalsin.

Eylül'le vedalaştiktan sonra indi arabadan,benim yoluma daha 15 dakika vardı.

Arabada en köşeye oturup  tanıdık sokağımıza girmesini bekledim.

Sahi burasi ters yöndü!

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM

"Kemal amca benim evin yolunu gectik arka sapaktan girecektin"

Korkmadım desem yalan söylemiş olurdum kim olsa korkardı bu ülkede yaşayan kim olsa.

"Benim eve gidiyoruz zaten" yüzünde o kadar iğrenç bir sırıtış vardıki, kusardım ödüm patlamasa burda kusardim.

"Ne diyorsun Kemal amca ne senin evi?"

"Mesajima niye cevap vermedin kız biliyorsun mini giyinmeyi benim için giyindin değil mi? "

Bok senin için giyinmişim torunun yaşındayım gerizekalı.

Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki ama sakin olmaliydim önce hafifçe telefonumu açtım ses kayıt tuşuna bastım. Eğer birini aramaya kalksam beceremezdim nefes dahi zor aliyordum ama bu yaptigim şey şuan yapabileceğim tek şeydi.

IŞIK MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin