Bölüm şarkısı: Simge Gezmiş- Koş koş
Bu şarkı normalde dizi şarkısı ama ben bayılıyorum 🧡Başlamadan önce bugün sizi üzen bir sey oldumu burası sizin dert köşeniz olsun :)
Haydi başlayalım bismillahirrahmanirrahim
Adın ne senin? Sorumun saçmalığına mı yanayım yoksa önümdeki adamın beni kendine aşık edecek kadar güzel gülüyor olmasına mı?
Şuan resmen kahkahalarla gülüyordu
Ne demiştim ki ben?Sonunda gülüşü bitince yüzüme döndü.
"Rüzgar"
Rüzgar mı? Yo hava gayet sıcaktı.
"Adım diyorum Rüzgar" ağzım yavaşca açılırken ayni zamanda bu aptallıkla daha ne kadar uzun yaşayabileceğimi düşünüyordum.
"Ahu!"
Tanıdık gelen sesle arkamı döndüm direk,Didem ve Aysel gelmişlerdi önümdeki adamı boşverip onların yanına gidip sıkıca sarıldım.
1 hafta sonra
Elimde yarına yetiştirilmesi gereken 3 adet seneryo vardı. O günden sonra bir kaç gun okula gitmemiştim ve bu bana fena patlamıştı doğrusu.
Şerefsiz Kemal mahalleden taşındı daha çok taşınmak zorunda kaldı diyebilirim polise şikayet konusundada o gün zekice düşündüğüm şey telefonum kapandığı icin malesefte pek ise yaramadi ve delil yetersizliginden bi bok olmadı anlayacağınız,zaten bu gibilerine ne zaman bir şey oldu ki?
"Ahu gelde şu odayı bi süpür kızım"
Ay Allahim ya ders yapiyorum ders hem ben 20 yaşına gelmisim gitsin kardesim yapsin!"Ödevim var!" Resmen cigirarak soyledigim bu sozden sonra kafami senoryoya cevirdim uf aklima hiçbir şey gelmiyordu ne yapacaktim ben , dışarı falan çıksam belki aklima bir fikir gelirdi.
Üzerime oversize bir hoddie ile altima siyah eşojmanımı giydim yanıma bez bir çanta aldım icine seneryo kağıdı ve kalem koyup kendimi dışarı attim.
Annemin 'hani ders calisiyordun' laflarindam kaçmak icin hizli olmam lazimdi.
Kendimi caddeye attim resmen hizli adimlarla ilerliyordum sahil tarafina gidicektim sanirim bu mahalleden uzak olmak en iyisiydi son olaylardan sonra kimsenin aorularini cekemzdim .
Sahile ulaştığimda cok kisi olmamasina şükrettim hafif yagmur ciseliyordu ama yaz yagmuru sonucta hem kim niye yagmuru sevmezdiki?
Elime kalem ve kagidi alip dusunmeye basladim.Hocamiz genelde kendi hayatinizdan esinlenin diyordu ama önceki tum seneryolarda hayatimdaki rezilliklerimi kullanmistim zaten.
Kagida bir seyler yazmaya baslamistim sonunda dışari cikmak iyi gelmisti dogrusu.Elimdeki kagidi ve kalemi birakinca seneryom bitmisti sonunda.Yaklasik bir saattir buradaydim hava kararmaya yuz tutmus etrafta yagmurdan kacmaya calisan tek tuk insanlar vardi.
Kalemi ve kagidi cantama koydum uzerimi duzelttim ve sahilin guzel kokusunu icime cekerek kosmaya basladim,etrafta kimse yoktu mahalleden uzaktim yagmur yagiyordu hava hafif karanlikti ve bu his muazzamdi.
Daha nerede böyle koşup özgür hissedebilirdim ki?
Daha çok degil bir hafta onceden korkudan kosuyordum ama simdi mutluydum hayat garipti dogrusu.
Yagmur siddetini kestiginde saclarim sirimsiklak olmustu mahalleyede az vardı zaten.
"Ahu" tanidik sesle arkami dondum Bora abi uzun zamandir gormemistim onu olaylardan haberi varmiydi acaba? Kimi kandiriyordum tum mahalle biliyordu.
Tam onumde durdugunda ona gulumsedim "efendim Bora abi"
hafifçe kaşlarini catti "Ne işin var burada" hay allahim gine basladik ya
Sanane diyemezdim degilmi bir polise hapse atar falan"İşim vardı"
Keyfimi bozmasını istemuyordum uzun zaman sonra kendimi mutlu hissediyordum ve ne onun asık suratini cekebilirdim nede sorgulayip durmasını.
"Gel mahalleye birakayim sırılsıklam olmussun"iyi fikirdi dogrusu az once cocuk gibi kosmustum ve yorulmustum doğrusu paslanmistim sanirim .
Hafifce kafami salladiktan sonra arabaya dogru ilerledik,zengindi bu adam ya arabaya bak.
Arabayı calistirip boş yolda ilerlemeye başladık.
"1 haftadır görmüyorum seni nasılsın iyi misin?"
Sessizliği sonunda bölüp benimle konuşması hoşuma gitmişti.Hafifce gülümsedim
"İyi olmaya çalışıyorum Bora abi sen nasilsin?" Yorgun gibiydi aslinda gercekten merak etmiştim isiklarda durdugumuzda benim tarafima hafifçe döndü"iyiyim bizim şubede değişiklikler oldu onlarla uğraşıyordum mahalleye gece geç geliyorum "
" Neden evinde kalmiyorsun ki?"
Sana ne Ahu niye adama evini soruyorsun Allah'ım rezil mi olmustum gine lutfen olmayayim bu sefer ya .
İsiklar yesile döndüğünde yüzümde göz gezdirip arabayi surmeye basladi .
"Tadilatta bazı değişiklikler yapıyorum" hafifçe kafami salladim ve yolu izlemeye döndüm.
Osırada telefonumun sesini duydum çantamı hafif kucaladıktan sonra sonunda telefonum elime ulaşmıştı.
Bilinmeyen numarayı görünce kaşlarım istemsizce çatıldı neydi bu bilinmeyenlerden çektiğim?Ve ta-da
Bzkanzja tam yerinde bıraktım azcık spoi vereyim sapık falan yok merak etmeyin.Sınavlar bedeniyle aktif değilim mağlum yazmak istediğim zamanda uzun yazmak için uğraşıyorum ve bu zaman alıyor 1.sinavlarim bitti ama 2 hafta sonra 2. sınavlarım var 🤦🏼♀️
Egitim sistemimi sövgülerimi iletiyorum.Bu bölümde Ahuyu göstermedim ama ikinci bölümde göstereceğim skoabsua
Öpüldünüz 💕💕💕
Vote ve satır arası yorumları eksik etmeyin lütfen 💖🥺