*5 Bölüm *

1.2K 67 20
                                    

Sabah gözlerimi canım arkadaşlarım Eda ve Pelin'in üzerime atlaması ile açtım. Bu GÜZEL uyandırma sayesinde uykumun en güzel yerinde uyandığım için sinirli bir şekilde üzerimde ki yorganı fırlatıp ayağı kalktım ve kızların üzerine yürümeye başladım. Pelin " canım kankam neden bizim üzerimize bizi öldürecekmişşin gibi bakıp geliyorsun." diye mırıldandı. "acaba sabah benim üzerime atlayarak uykumun en güzel yerinin içine ettiğiniz için olabilir mi? "

Birazcık kızları hırpalayıp bıraktıktan sonra üzerimi değiştirmek için dolabın önüne geçtim. Size daha önce okulumuzda serbest kıyafet günü olduğunu söylemiş miydim? Her hafta çarşamba günü okulumuza istediğimiz şekilde gidebiliyorduk bunun nedeni ise öğrencilerden bir günde olsa okul kıyafetlerini sevmedikleri hakkında şikayetleri duymamak olmalıydı.

Dolaptan aldığım siyah, kemerli,kargo cepli kot etek ve üzerine aldığım toz pembe örgülü kalın kazağı üzerime geçirip bir tarafını eteğim içine koyup salaş bir görünüm verdim. Eteğin altından giydiğim termal çorap sayesinde üşümüyordum. Kızlarda hazırlanmışlardı ve çantalarını son kez gözden geçiriyorlardı. Bende siyah kısa şişme montumu üzerime giyip çantamı kontrol ettim ve sonunda kendimizi dışarıya atabildik. Aslında bugün DNA testi için hastaneye gidiceğiz ama garip bir şekilde onların kızı olduğumu hissediyorum. Zaten ben kararımı vermiştim aslında yani daha yeni verdim. Onlarla yaşamayı kabul ediceğim fakat onlara hemen alışamam zaten oraya da alışmak için gidicem diğer türlü onlarla asla yakın olamam. Aslında zaten onların ailem olmadıklarını bildiğim zaman gayet iyi anlaşıyorduk fakat şuan bana çok farklı geliyor.

Okula yakın olan börekçiden birer tane patatesli börek alıp yiye yiye okula vardık. Kapıda Deniz ve Kerem yoktu büyük ihtimalle hava soğuk olduğu için yukarıya çıkmışlardı. Aslında bu benim işime gelmişti çünkü etek giymiştim ve bu onların hoşuna gitmeyecekti ve beni kollarımdan tutup tekrar yurda götürme ihtimalleri bile vardı. Ağır adımlarla sınıfa doğru yürüdük.Sınıfa geldiğimizde içeride Kayra,Deniz ve Keremden başka kimse yoktu. sınıfa girer girmez hepsinin bakışları bize döndü sonra tekrar önlerine döndüler ve iki saniye geçmiştiki üçü birden jet hızıyla kafalarını tekrar bize çevirdiler.

Üçü aynı anda hareket ettikleri için komik bir görüntü oluşmuştu ve ben kendimi tutamayıp kıkırdadım. Kızlarda benimle beraber gülerken erkekler sadece bakmakla yetiniyorlardı. Bir kaç saniye bize baktıktan sonra ilk sinirli ses Keremden çıkmıştı. " Azra ben yanlışmı görüyorum yoksa sen asla devamı olmayan bir kumaş parçasıyla benim karşımda mı duruyorsun." Onun hemen ardından Denizin sesi duyuldu. "yok yok bence biz yanlış görüyoruz çünkü benim en son hatırladığım kadarıyla biz tüm bu kumaş parçalarının devamını diktirmişik değil mi Azracım?"

Evet evet birde bu vardı bir gün yurda gelip tüm eteklerimi toplamış terziye götürmüş ve hepsine aynı renk kumaş diktirerek diz altında olmasını sağlamışlardı. Tabi ki hepsini çöpe atmış ve biriktirdiğim harçlıklarımla kendime gizlice başka etek almıştım. Onlar eteğim hakkında yorum yaparken Kayra ise sadece gözlerinden ateş fışkırtarak eteği incelemişti.

Bende sonunda ağzımı açıp konuşmaya başladım. "hayır canım arkadaşım tabiki hatırlıyorum. Ama onları giymiyiceğim için biriktirdiğim parayla kendime yeni etek aldım." Etrafımda dönüp "nasıl olmuşum" diye sordum. Kerem yerinden kalktı ve karşıma geçti."çok güzel olmuşsun ve sorunda bu. Şimdi sen kendi rızanla mı yurda gidip üstünü değişirsin yoksa omzumda mı gitmek istersin? Hı?" Ona şok olmuş gözlerle baktım ve beni kurtarsın diye Kayraya baktım nede olsa benim ikizim olduğunu söylüyordu bana yardım ederdi değilmi? ederdi ederdi.

Ben Kayraya yalvarırcasına bakarken o ise beni yanıltıp "Arkadaşların haklı Azra bence de çok kısa gidip değiştirmen en iyisi olacak" ben ise ona hayal kırıklığı ile bakıp kafamı son çare kızlara çevirdim şükürler olsun ki onlar beni yanıltmayıp beni savundular. Pelin "saçmalamayın ya kız giydi işte size ne saçma saçma konuşup kızın morelini bozmayın." Deniz tam bir şey diyicekken Eda araya girip onu susturdu. "Konu kapanmıştır kimse tek kelime dahi etmesin" dedi ve konuyu kapatmış oldu. Onlara minnet dolu bakışlarımla baktım onlar ise bana gülümseyip öpücük atmakla yetindi. Herkes sessizce sıralara dağıldı Kayranın yanına oturunca ona döndüm ve " bugün DNA testi için gidiceğiz değil mi?" diye sordum. Kayra ise hafifçe gülümseyip "evet gidiceğiz ama merak etme yüzde yüz benim kardeşimsin ben anlarım." diye konuştu. Bende ona gülümseyip peki dercesine kafamı salladım.

Biraz sonra sınıf dolmuş hoca gelmiş ve derse başlamıştık. Öğle arasına kadar gayet normal ilerledi herşey Kayrada bizimle beraber takılmaya başlamıştı ve beraber kantine inip sohbet etmekle geçirmiştik teneffüsleri. Sonunda öğle arası zili çaldığında önceden sözleşmiş olduğumuz köfteciye gitmek için toparlandık ve yola çıktık. 10-15 dk sonra varmış olduğumuz köftecide arka taraflarda cam kenarında bir masaya oturduk ve siparişlerin gelmesini bekledik.

O sırada Kerem "arkadaşalar geçen gün başıma gelen üzücü olayı sizinlede paylaşmak istiyorum" dedi. Yerimde dikleştim ve Keremin ne diyeceğini pür dikkat dinlemeye başadım. "Winxlidon diye bir hesap bana mesaj atmış ama keşke atmaz olaymış. Ya ben bana güzel kızlar yazsın diye gittim fotoğrafçı tuttum, bırak güzel kızı çirkini de yazmadı ki anasını satayım. Bir de gelmiş efendim en güzel winxli donlar bizde bulunur diyo ya böyle bir şey olabilir mi?" Onun bu dediklerine karşı tüm müşterilerin duyabileceği kahkahalar atmaya başladık. Biz gülüp eğlenmeye devam ederken gelen genç bizim yaşlarımızdaki garson şiparişlerimizi dağıtmaya başladı.

Garsonun gözü sürekli bendeydi bunu ona bakmasamda hissede biliyor ve oldukça rahatsız oluyordum. Tam benim yemeğimi bırakırken elinde tuttuğu kağıdıda çaktırmadan tabağın altına bırakmış ve bana gülümseyip gitmişti. Ben de çaktırmadan kağıdı aldım ve okumaya başladım. " 0533*** ara beni güzelim sana güzel bir gün geçirteceğim emin ol" yazıyordu ben tam kağıdı yırtıp atıcakken Kayra " ne oldu, bir sorun mu var yüzünü buruşturdun?" diye sordu bende telaş yapıp hemen elimdeki kağıdı buruşturdum ve arkama sakladım tabiki bu yaptığım daha çok dikkat çekmiş ve yanımda oturan Kayranın gözlerinin elime kaymasını sağlamıştı.

Kayra "ne var senin elinde ne saklıyorsun?" diye sorunca masadaki herkesin odağı ben olmuştum."H-hiç hiç bir birşey " diye kekeledim. Kayra" göster şu elindekini Azra " diye sinirle konuşunca mecburen elimi açıp kağıdı Kayraya verdim. Kayra kağıtta yazanı yüksek sesle okuyunca onu dinleyen Deniz ve Keremin de kaşları çatılmış elleri yumruk olmuştu. "Ara beni güzelim sana güzel bir gün geçirteceğim emin ol. ULAN PİÇ KURUSU KİMSİN LAN SEN GEL BEN SANA GÜZEL BİR YUMRUK GEÇİRECEĞİM" Kayra sona doğru ayağı kalkmış etrafı süzüp yapan kişiyi arıyordu. Bana kağıdı yazan çocuk kapıya doğru koşmuştu ki Deniz yazanın o olduğunu anlayıp yerinden fırlamış ve kapıya gidip çocuk çıkamadan onu yakalamıştı.O esnada Kayra ve Kerem de oraya varmışlardı. Kayra hiç beklemeden çocuğun yüzüne bir yumruk indirmişti bile onun bu hareketiyle biz kızlarda ayağı kalkmıştık. İkinci darbe Denizden üçüncü ise Keremden gelmişti o kadar sert vuruyorlardı ki çocuğun yüzü gözü kan içinde kalmıştı. Kimsenin onları durdurmayacağını anlayınca yanlarına doğru adımladım eğer biraz daha durdurmazsam işler daha kötü bir hal alabilirdi. Çocuğun yüzüne indirmek üzere olan Kayranın yumruğunu tutum omzunun üzerinden bana baktı ve ne oldu dercesine kafasını salladı ona doğru yaklaşıp mırıldandım "yeter bu kadar Kayra durmalısın artık yoksa işler daha da karışacak illaki biri polise haber vermiştir." Kayra beni kafasıyla onayladı ve çocuğu serbest bıraktı. Sonrası sakindi eşyalarımızı aldık ve kafeden çıkıp okula gittik. Kalan dersleri dinleyecek havamda olmadığım için uyumuştum. Ne kadar uyudum bilmiyorum ama en son Kayra beni uyandırıp "uyan hadi uykucu okul bitti" demişti.

Şuan ise Kaya ailesi ve arkadaşlarım ile hastanede DNA testinin sonuçlarını bekliyorduk. Yaklaşık bir 5-10 dakikanın ardından bir hemşire elinde kağıt ile birlikte yanımıza geldi. Biz merakla ona bakarken hemşire dudaklarını araladı ve....

son**

yeni bölüm geldiiiiii

nasıldı bölüm? benim yazarken eğlendiğim bir bölümdü aslında.

ne tarz bölümler istersiniz belirtirseniz benim için daha iyi olacaktır.

başka kişilerin ağzından da bölüm yazmamı ister misiniz? veya kitapta aşk olsun mu?

bölümleri biraz daha uzatıp ayrıntıya yer veriyim mi böyle iyi mi?

sorularımı cevaplarsanız yeni bölümde ve ondan sonraki bölümlerde isteklerinize de yer verilecektir.

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalımm!!

seviliyorsunuz reislerr


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin