*Tanıtım*

4.3K 84 21
                                    

Azra kaya :
Merhaba ben Azra Kaya yetimhanede yaşıyorum.17 yaşındayım. Lise 3. Sınıfa gidiyorum.
Hobilerim:voleybol oynamak,müzik dinlemek
Fobilerim:kapalı alan
Bu arada sevgilim yok çünkü bir adet kıskançlıkta master yapmış erkek kankam var.

Kayra Kaya:
Merhaba ben Kayra Kaya. Ailem ile yaşıyorum 17 yaşındayım.Lise 3'e gidiyorum. 2 yıldır ikizimi bulmaya çalışıyoruz.
Hobilerim: Basketbol oynamak, müzik dinlemek
Fobilerim:kapalı alan
Sevgilim yok.

Talha Kaya:
Merhaba ben Talha Kaya. Ailem ile yaşıyorum.24 yaşındayım. Ailenin en büyük abisiyim.Bir şirkette avukat olarak çalışıyorum.2 yıldır kardeşimi arıyorum.
Hobilerim:ailem ile vakit geçirmek
Fobilerim:Boğulmak
Sevgilim yok.

Emir Kaya:Merhaba ben Emir Kaya. Ailem ile yaşıyorum.22 yaşındayım.Ailenin 2. Büyük abisiyim.Özel bir hastanede hemşir olarak çalışıyorum 2 yıldır kardeşimi arıyorum.
Hobilerim: kardeşlerim ile zaman geçirmek
Fobilerim:yok
Sevgilim yok.

Özgür Kaya: Merhaba ben Özgür Kaya.Ailem ile yaşıyorum.20 yaşındayım.Ailenin en küçük abisiyim.Üniversitede okuyorum.2 yıldır kardeşimi arıyorum.
Hobilerim:Abilerim ve kardeşimle vakit geçirmek.
Fobilerim:yok.
Sevgilim Yok.

Emine Kaya:
Merhaba ben Emine Kaya.Oğullarım ve eşim ile yaşıyorum.Kızımı arıyorum onu bıraktığım için çok pişmanım ama onu yanıma alınca asla yanımdan ayırmıyıcam.

Selim Kaya:
Merhaba ben Selim Kaya.Oğullarım ve karım ile yaşıyorum.Kızımı arıyorum onu çok seviyorum inşallah bizi affeder. Affetmesi için elimden geleni yapacağım.






Yazardan
Arkadaşlar karakterler daha fazla ama ana karakterler bunlar olduğu için bunları yazdım bölümlerde diğer karakterleri de tanırsınız.

Bu arada şu alttaki çizgiyi nasıl kaldırabilirim yazarsanız sevinirim

Sizi seviyorum yeni bölümüde bugün atmaya çalışıcam

ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin