Bir mısır tarlasındaydık ve üçümüz de başka taraflardan yürüyerek tarlanın çıkışına doğru ilerliyorduk.Birden elimden biri tutup çektiğinde korkuyla karışık bir panik yaşadım ve çığlık attım.Fakat Frodo'yu görünce derin bir nefes aldım. "Korkuttun beni." Gülümsedi. "Ayrı yürümeyelim. Sam'i de bulup öyle ilerleyelim." Başımı salladım ve yanında ilerlemeye başladım. Sam'in "Mr.Frodo!" diye bağıran sesini duyduğumuzda o tarafa doğru koştuk. Sam'i gördüğümüzde gülümsedim. "Biz de seni arıyorduk."dedim .Sam rahat bir nefes aldı. "Sizi kaybettim sandım."
"Neyden bahsediyorsun?"
"Sadece Gandalf'a bir söz verdim."Kaşlarımı kaldırdım. "Siz en son ne zaman görüştünüz?"
"En son Bilbo'nun doğum gününe geldiğinde,bizim önemli bir yolculuğa çıkacağımızı hissetmiş.Ve sonra ona bir söz vermemi istedi."Frodo kaşlarını kaldırdı. "Ne sözü?"
"Onu sakın bırakayım deme Samwise Gamgee."dedi bize doğru yürüyerek. Ve ardından devam etti. "Benim de niyetim yok zaten."
Gülümsedim. Frodo, "Sam,hâlâ Shire'dayız.Ne olabilir ki?"dediğinde ileriden bir gürültü geldi ve ben ne olduğunu anlamadan bir çocuk benim üzerime bir çocuk da Frodo'nun üzerine düştü.Üstümdeki çocuk kalktığında bana şaşkınca baktı. "Merhaba.Hey,Merry,bak yeni bir arkadaş."
"Merhaba."diyen adını öğrendiğim Merry'e olayı anlamaz bir şekilde baktım.Birdenbire dengem bozulmuştu. O sırada Frodo üstümdeki çocuğu sinirle alıp çekti.Elimden tutup kaldırdığında teşekkür ettim ve üstümü silkeledim. Frodo, topladıkları marulları ve havuçları Sam'in kucağına koyan Merry ve diğer çocuğa kızgınca baktı. "Bunun anlamı ne?!" Sam de ardından öfkeyle konuştu. "Yaşlı Tırtıl'ın tarlasına mı girdiniz?!"
O sırada ileriden bir havlama duyduk ve söylenerek gelen bir adamın sesiyle Merry'nin yanında gördüğümüz çocuk hızla koşmaya başladı.Sam elindekilere bakıp daha sonra panikle elindekileri yere bıraktı ve Merry ile diğer çocuğun koştuğu yere gittiler.Frodo da elimden tutup onların olduğu tarafa koşmaya başladığında ben de ona ayak uydurmak zorunda kaldım ve konuştum. "Yardım edebilirim Frodo!Bekleyin lütfen..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜZÜKLERİN EFENDİSİ-1:DENİZ KABUĞU/TAMAMLANDI/
FantasíaOrta Dünya'ya yayılan bir kötülük var. Bu kötülüğün karşısında da kalpleri iyilik dolu beş yürekli Hobbit ve yandaşları. Peki,onların kalplerindeki iyilik bu kötülükle savaşmaya yetecek mi? Orta Dünya'nın kaderini belirleyebilecekler mi?