0 1 - Czy To Miłość?

1.4K 35 31
                                    

- Uenoyama no proszę, mogę iść z tobą- zaczęłaś go błagać.

- Ahh... No dobrze. Tylko nie przeszkadzaj i nie palnij nic głupiego - powiedział do ciebie.

Chłopak miał 175 cm wzrostu. Oczy miał perfekcyjnie niebieskie, połyskiwały jak ocean w świetle zachodzącego słońca. Włosy miał czarne a w zespole pełnił rolę jako gitarzysta.

Po 20 minutach dotarliście na miejsce gdzie miała odbyć się próba. Spóźniliście się trochę, ponieważ ty czegoś zapomniałaś i musiałaś tego poszukać. Wszyscy byli już na próbie. Ritsuka otworzy drzwi i przez nie wszedł do środka. Ty weszłaś za nim.

-Cześć, chciałbym wam przedstawić moją młodszą siostrę- powiedział z radością.

-Hejka jestem Y/n, Młodsza siostra Uenoyamy. Miło mi was poznać! - powiedziałaś z uśmiechem na twarzy.

Byłaś bardzo podobna do swojego brata. Mieliście ten sam kolor oczu i włosów. Ty miałaś długie włosy, które były wycieniowane z przodu.

Przywitałaś się z każdym a na końcu z Mafuyu.

-A więc to ty jesteś sympatią mojego brata! Miło mi- rzuciłaś tekst i się uśmiechnęłaś.

Ritsuka zrobił się czerwony na twarzy tak jak buraczek. Obydwoje zaniemówili. Haruki i Akihiko zaczęli się śmiać pod nosem.

Zachichotałaś.

-Aj przecież żartowałam- Usmiechnęłaś się.

Kaji i Haruki zaczęli śmiać się w głos. Polubili cię. Zawsze byłaś bardzo radosną osobą. Chciałaś jak najlepiej dla brata a on dla ciebie. Widziałaś jak on patrzy na chłopaka z łososiowymi oczami.
Włosy też miał w kolorze łososiowym. Był bardzo skryty i nieśmiały. Polubiłaś go za jego delikatność. Również widziałaś, jak Mafuyu patrzy na Uenoyamę. Stwierdziłaś, że musisz ich do siebie zbliżyć. Obydwoje siedzieli i myśleli nad słowami do nowej piosenki. Podeszłaś do nich i usiadłaś zamiast pomiędzy nimi to usadowiłaś się tak, aby twój brat musiał zbliżyć się do Mafuyu. Zbliżyli się. Zarumienili się a ty Usmiechnęłaś się i powiedziałaś:

-No to co, macie już coś napisane?

-Umm... Nie dużo, pierwszą zwrotkę narazie- powiedział chłopak z łososiowymi oczami.

Miał taki delikatny głos. Jego barwa była cudowna. Już wiedziałaś co twój brat w nim widział. Wiedziałaś, że oni są dla siebie stworzeni.

- No to może tak... - zaczęłaś podrzucać pomysły. Ritsuka zdziwił się, że tak dobrze Ci poszło. Był z ciebie dumny.
Siedzieliscie tak z 15 minut. W tym czasie toczyła się rozmowa pozostałych dwóch członków zespołu.

-Coś czuję, że siostra Uenoyamy zbliży ich do siebie- powiedział Akihiko.

-Też tak sądzę. Co Ty na to aby jej pomóc? - zadał pytanie Haruki.

Wysoki blondyn z kolczykiem w ustach zgodził się. W zespole pełnił rolę perkusisty. Był zdziwony, że chłopak z długimi włosami w kolorze miodowym chcial im pomóc. On grał na basie.

-No to musimy z nią porozmawiać- powiedział Kaji. Basista mu przytaknął.

Podeszli do ciebie. Poprosili się abyś poszła z nimi na bok. Chłopcy myśleli co można jeszcze dodać do piosenki.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

✨NO I MAMY 503 SŁOWA✨

Jestem bardzo zadowolona z 1 rozdziału. Mam już pomysł na całą książkę więc dzisiaj napewno pojawi się 2 rozdział a może nawet i 3. Nie mam pojęcia ile cała książka będzie ich posiadać.

Mały spoiler

Książka zawiera trochę uczuć a akcji jest trochę mniej.

Do zobaczenia w kolejnych rozdziałach!

Papatki✨

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

•Dlaczego Ja Cie Tak Kocham• || Uenoyama X Mafuyu Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz