Zgodziłaś się i poszłaś z nimi na bok. Wtedy zaczęła się wasza rozmowa.
-Y/n odpowiedź nam na jedno pytanie- pierwszy zaczą Kaji.
-Dobrze. Pewnie chcecie wiedzieć, że prubuję ich do siebie zbliżyć- powiedziałaś po czym się usmiechnęłaś.
-Tak- powiedział Haruki.
- Czy o naprawdę aż tak widać?- zapytałaś ich.
Oni odpowiedzieli, że nie ale również tak jak ty twierdzili, że oni do siebie pasują.
-Masz jakiś plan aby ich do siebie zbliżyć? - zapytał Akihiko.
-Aby zacząć działać potrzebujemy wyciągnąć z nich informacje o tym, co do siebie czują. Haruki czy mógłbyś jutro porozmawiać o tym z Mafuyu. Mam wrażenie, że do ciebie ma większe zaufanie- zaczęłaś opowiadać o swoim planie na złączenie ich.
-Dobrze- odpowiedział chłopak o bursztynowych oczach.
-Kaji, ty porozmawiasz z Uenoyamą- w duchu myślałaś, że się nie zgodzi ale jednak twoje przeczucie było błędne. Zgodził się. Jutro Miałaa odbyć się rozmowa członków zespołu na temat uczuć Ritsuki i Sato do siebie. Przeszliście do momętu, w którym wszyscy zaczęli grać. To było piękne. Ich piosenka, ich granie miało tyle emocji w sobie, tyle uczuć. Gdy słuchałaś ich poczylas ciepło niosące z melodii. Gdy skończyli nie mogłaś uwierzyć, że potrafią stworzyć coś, co poruszy ciebie, sprawi, że będziesz czuła ciepło i emocje płynące z ust wokalisty.
Chciałaś słuchać tej piosenki cały czas. Dawała ci ona w jakimś stopniu motywację do tego, aby spiknąć ze sobą Mafuyu i Uenoyamę.
CZYTASZ
•Dlaczego Ja Cie Tak Kocham• || Uenoyama X Mafuyu
De Todo𝘒𝘰𝘤𝘩𝘢𝘴𝘻 𝘮𝘯𝘪𝘦? 𝙣𝙖𝙙 𝙯𝙮𝙘𝙞𝙚... 03/03/2021 2#- Mafuyu 27/06/2021 1# - Mafuyu