(12. bölüm) Tatil part 1

670 53 10
                                    

Merhaba arkadaşlar. Geri döndüm sınavım olduğu için birde özel sebeplerden dolayı sürekli yazamayacağım ama yine de bölüm atmak istedim çok akasattım dayak yemeden yazayım dedim 😅

Birde hava şartlarına kıyafetlerine denize girmelerine takılmayın fazla

( medya Çiğlem)

İyi okumalar 💕

Çiğlemin ağzından

Elimdeki ağır bavulu sürüyerek, Duygunun arkasından eve doğru yürüdüm. - daha doğrusu yürümeye çalıştım _ hayır çok birşey de koymadım ki! Öküz ölüsü mübarek!

Derin bir nefes alıp ağrıyan belimi esnetmek için doğruldum. Karşımda ki manzara kesinlikle nefes kesici! Bu eve bayılıyorum çok güzel!

Ev deme şuna çarpılırsın saray yavrusu mübarek.

Miraç itiraz istemeyen bir sesle konuştu.

- Madem otel yerine ev tatilini seçtin, yemekleri de sen yaparsın Duygu. Valla kolumu bile kıpırdatmam haberiniz olsun!

Duygu kibirle güldü.

- merak etmeyin onu da düşündüm. Yan tarafta ki otel babamın bir arkadaşının kahvaltı dahil yemekler full ordan gelecek. İstediğimiz zaman arar söyleriz ;)

Bu kız neden bu kadar zeki?

Alp bavuluma uzanıp, elimden aldı.

- bu çok ağır güzelim, bana bırak.

Gülümsedim.

- teşekkür ederim canım.

Bavulu alırken elimi okşadı. Yüzüne anlamsızca bakınca, göz kırptı.

Alp eve girerken, gözüm yanımda yürüyen Hazama kaydı. Alpin hareketini şimdi anladım.

Kaşlarını çatmış, Alpin arkasından bakıyor. Oldukça sinirli gözüküyor.

Umursamadan içeri girip, kendimi direk kanepeye attım.

Huh! Yorucu bir yolculuktu.

Hızla özet geçeyim.

Duygu evde daha rahat olacağımızı düşünüp, babasına ait villa da bir tatil yapmamıza karar vermiş. Biz de itiraz etmeden kabul etttik. Zaten canıma minnet. Otellerden hiç hoşlanmam.

Yeliz hariç herkes buradaydı, hanım efendi, sevgilisiyle romantik bir tatil yapmayı bize tercih etti!

Duygu, Hazam ve Alp eşyaları yukarıya çıkarırken, Miraç mutfağa doğru yürüdü.

- kahve isteyen var mı?

Oğuz şen bir sesle konuştu.

- ben alırım güzellik.

Güzellik?

Var birşeyler ama hadi hayırlısı.

Kuruyan boğazımla yutkunarak konuştum.

- bana da portakal suyu koyar mısın?

- tamamdır kanka!

Bu eve daha önce sürekli tatile geldiğimiz için aşırı rahattık. Deniz kıyısında çok güzel biryer.

- buraya daha önce hiç geldin mi?

Sedatın sesiyle ona döndüm. Hayran hayran eyrafa bakıyor. Daha önce tatiller de genelde yurtdışında oluyormuş. Türkiye de sadece peribacalarını görmeye gitmiş. O da sadece bir kez.

Seviyor Musun?( DEVAM EDİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin