Çiğlemin ağzından
Lavaboya girip, elimi yüzümü yıkadım. Sinirle sınıfa doğru çıktım. Adama bak ya! Resmen benimle oynuyor! Ama bunun hesabını sormazsam banada Çiğlem Asaf demesinler.
Hay benim kalbime eşekler işesin! Bu kalpsiz adamı neden seviyorum?! Memleket de adam mı kalmadı?
Eee ne demişler gönül bu ota da konar boka da. ;)
Kesinlikle katılıyorum.
Sınıfa girdim öğretmenler toplantısı olduğu için ders boştu.
- prenses? İyi misin?
Alpe bakıp, gülümsedim.
- iyiyim.
Oda gülümsedi.
- ne oldu bu kadar süre ne konuştunuz Tarık hocayla?
Hazamın ağzından
Beynimi sikeyim! Bırakmayacaktım görecekti o zaman sevgiliyi! Oğuz'a sinirle baktım.
- neden açtın lan kapıyı!?
- ne yapsaydım lan?! Kız nasıl ağladı görmedin mi?! Yazık lan yazık! Ne yaptı o kız sana!? Kusura bakmayın Hazam bey ben sizin gibi kalpsiz değilim.
Boşver sen aşktan ne anlarsın ki zaten...
Kulağımda yankılanan sesiyle afalladım. Ne oluyor amına koyayım!
Sinirle ittirdim.
- sanane oğlum. Sanane?! Ağlarsa ağlasın! Sana mı düştü lan tasası?! Ne karışıyorsun?!
- ne yapıyorsunuz abi sakin olun.
Sedat Oğuz'u tuttu. Oğuz Sedatın elinden kurtulup, göğsümden hızla ittirdi ve sinirle bağırdı.
- salaksın oğlum sen! Körsün, kabullenmek istemiyorsun seviyorsun ulan işte. Köpek gibi seviyorsun! Senden başkasına gülse bile deliriyorsun ama hala inkar ediyorsun!
Bu sefer ben ittirdim.
- saçmalığı bırakın artık! Benim kimseyi sevdiğim falan yok!
- o yüzden mi yanında Alpi görünce kuduruyorsun lan!? O yüzden mi Alpi sevmiyor deyip duruyorsun?! Geçen gün fotoğrafına da sevmediğin için mi dalıp gitmiştin? Asıl sen kes saçmalığı yoksa pişman olacaksın. Eziyet etme şu kıza artık! Eğer bir kere giderse birdaha geri getiremezsin.
Adam böyle düşünmekte haklı hülyalı hülyalı izliyordun;)
Kes lan!
- sanane lan! Ne yapacağımı sana mı soracağım?! Gitsin, geri getirmek isteyen kim?
- sen akıllanmazsın! Ne yaşarsan müstehak,ne halin varsa gör!
Arkasından alayla bağırdım.
- Seviyor muşum! Çok seviyorum sorma. Ölüyorum o kız için.
Beni duymazdan gelip, çıktı gitti.
Sinirle kantine çıktım. Ders boş ve eğer sınıfa gidersem kendimi tutamam. O salak kız kesin sınıftadır zaten.
Tüm okul serbest olduğu için kantin kalabalıktı. Boş bir masaya geçip oturdum. Sedat'da görünürlerde yok sanırım Oğuzun peşinden gitti.
Neden sürekli şu kıza aşık olduğumu söyleyip duruyorlar cidden anlamıyorum.
Tamam kıza kafayı taktım doğru. Ama bu sevgi değil aksine kin nefret gibi birşey.
- lan ben sana sevgilimden uzak duracaksın demedim mi şerefsiz?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seviyor Musun?( DEVAM EDİYOR)
ChickLit- Hazam bırak sana ya! dinlemeden sürüklemeye devam etti. ☆☆☆ bodruma inip temizlik odasına soktu. - bırak canımı yakıyorsun! hızla duvara itip sinirle tısladı. - canını sikerim lan! - bağırma bana! üzerime doğru eğildi. - yoksa naparsın ha naparsı...