(7. bölüm) Sen aşktan ne anlarsın ki?

1.7K 119 70
                                    

2 gün sonra...

Çiğlemin ağzından

- ne yani şimdi siz numaradan mı sevgilisiniz?!

Duygu sessiz kalmaya çalışarak fısıldadı. Alple birbirimize bakıp, gülerek onayladık. Alp alaylı sesiyle konuştu.

- tabiki numaradan kızım yoksa bu çirkinle ne işim olur?

Koluna birtane geçirdim.

- sensin çirkin!

- şaka yapıyorum prenses kızma;)
Dudak büzdüm. Gülerek göz kırptı.

- Alp, sevgilin ne diyor bu işe?

Yeliz Alpe sorgulayıcı bakışlar atıyor. Birtürlü sevemedi gitti. Sürekli birşeyler var diyip duruyor.

Yelizin sorusuyla Alpin bakışları hüzünlendi.

- biz... ayrıldık.

- NE?!

Kantindeki herkesin bakışları bize döndü. Özelliklede yan masada oturan, Hazam ve arkadaşlarının.

Hazam Alpe öldürücü bakışlar atıyor. Derdi ne bunun yine ya?!

- ştt kızlar sessiz olun.

- nasıl ayrıldınız?

Yeliz yine dedektif bakışlarını Alpe gönderdi. Alp sesli bir yutkunuştan sonra konuştu.

- cuma günü... okuldan döndükten sonra telefonuma mesaj geldi. Bir video. O.. bir adamla yataktaydı.. sevişi-yordu.

Gözünden akan yaşı hızla sildi. Onu öyle görünce içim acıdı. Kızlar büyümüş gözlerle bakıyordu.

Kendini toparlayıp, devam etti.

- anlayacağınız aldattı beni. Bende ayrıldım işte.

- hemen nasıl inandın? belki montajdır yada komplo. Kimin gönderdiğini biliyor musun?

- gizli numaradan geldi. Kim olduğunun önemi yok artık. Ayrıca kim bizi neden ayırmak istesin ki?

Yeliz tam ağzını açmıştı ki bakışlarımla susturmayı başardım.

Herşeye karışmasın canım! Adam sevgilisinden ayrılmış, sevgilisi aldatmış o hala neden-sonuç peşinde!

Miraç şaşkınlıkla konuştu.

- ne yani sen.. sevgilinden ayrıldığın günün sonraki günü parti mi verdin?

Alp usulca kafasını salladı. Ve burukca gülümsedi.

- ne yapabilirdim ki?.. giden gitmiş. Biz sizin gibi tüylü battaniyenin altına girip çikolata yiyerek depresyona giremiyoruz malesef.

Sesi sonuna doğru alaya bulansada yüzünden ne kadar üzgün olduğu bariz görünüyor.

Yeliz yine lafa atladı.

- peki hemen nasıl ayrıldınız? Kendini savunmaya çalışmadı mı?

- nesini savunsun kızım? Yatakta gördüm. Daha ne?

Hepimiz sustuk. Ne diyebilirdik ki? Hayatta yaşana bilecek en büyük acı sevdiğin insanlar tarafından sevilmediğini öğrenmek... hele ki aldatılarak..

Nerden mi biliyorum?

Hazamın o gün sınıfta hakkımdaki düşüncelerini duyunca aynı duyguları hissettim...

Buda bir nevi aldatılmak değil mi?

Bence aldatılmak değil aldanmak* adamın ne mal olduğu belli. Okuldaki her kızla oynayan adamın seni seveceğini mi sanıyordun? Hemde suratına bile bakmazken. Dışına aldanıp, içini görmek istemedin. Bu senin hatan.

Seviyor Musun?( DEVAM EDİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin