(17. bölüm) ideal damat

201 25 5
                                    

Bir okumaya bakın birde vote sayısına😞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir okumaya bakın birde vote sayısına😞

Hazamın ağzından

Yabancı olduğu teni özler mi bir insan?

Bilmediği bir kokuyu solumak için çıldırır mı?

Nasıl bir his olduğunu bilmeden, birisiyle uyumak ister mi mesela?

Ben istiyorum.

Önümde oturan kıza deli gibi sarılmak, kokusunu içime doya doya çekmek, onu uyurken görmek için can atıyorum.

İki hafta... koca iki hafta geçti. İki haftadır yan yana gelmeyi bırak göz göze bile gelmedi benimle. Her gün önümde oturmasına rağmen!

Uzaktan izledim o herifle el ele gezişini!

Haketmedinmi diyeceksiniz şimdi değil mi?

Ettim hemde dibine kadar ettim ama işte uzak kalmak çıldırtıyor!

Topuz yaptığı saçlarına baktım. Sırf ben  kokusunu bile alamayayım diye iki haftadır topluyor saçlarını...

Boğazıma oturan yumruyla başımı sıraya koydum.

- evet arkadaşlar II. Mahmut Osmanlı'da birçok kanunu kaldırmakla ya da yenilemekle ünlenmiş padişahımızdır. (Yazarınız kpss çalışıyor)

Tarihçinin zırvalıkları ve içimdeki sıkıntı yüzünden uyuyamıyorum.

Belki linç yiyeceğim ama tarih dersini çok saçma buluyorum. Yav arkadaş tamam tarihimizi öğrenelim ona bir şey demiyorum ama bu kadar detaya ne gerek var resmen ölmüş insanların gıybetini yapıyoruz!

Kendi kendime gülüp, tekrar uyumaya çalıştım.

☆☆☆

- Hazam!

Off! Kim bağırıyor amına koyayım!

- kalksana oğlum!

Büşra hocanın sesiyle kendime geldim.

Ne! Büşra hoca mı? Biyoliji dersine geçmişiz.  Ben 2 saat boyunca uyudum mu!?

Haftalardır Çiğlem hanımı düşünmekten gece uykusu nedir bilmezsen tabi!

- Birdaha dersimde böyle birşey olursa atılırsın anlaşıldı mı?!

- anlaşıldı hocam özür dilerim.

Kafasıyla ufak bir onay verdi ve tekrar sınıfa döndü.

- arkadaşlar proje ödevlerinizi haftaya cuma istiyorum 1,5 haftanız kaldı. Eksik istemiyorum ona göre.

Siktir! Biz onu tamamen unuttuk.

Çiğlem de aynı şeyi düşünmüş olmalı ki  hızlıca bana döndü.

Seviyor Musun?( DEVAM EDİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin