Hazamın ağzından
Uyuklayarak sınıfa girdim. Okulu sabahın köründe yapmak, hangi dahinin aklına geldi amına koyayım!
Sırama oturdum. Sınıfta birkaç kişi vardı ama Çiğlem henüz gelmemiş. Hergün benden önce gelmiş olurdu. Bugün niye gecikti acaba?
Sanane lan yaptığın onca şeyden sonra birde merak mı ediyorsun?
Dinlemeden gitmeseydi o da!
Kapının açılmasıyla düşüncelerimden çıktım. Alp içeri girdi. Bakışları benimkilerle buluşunca kaşlarını çattı. Umursamadan yerine oturdu.
Bu adamı görünce vücudumu nedensiz bir sinir sarıyor!
- Hazam!
Sedef gülümseyerek yanıma geldi. Bir bu sürtük eksikti.
Sana sürtüklük yapıyor hatırlatırım!
Sadece bana değil okulun tüm erkeklerine sürtüklük yapıyor. Bu yüzden bu sıfatı sonuna kadar hakediyor.
- ne var?
Umursamaz tavrımla bocalasa da gülümsedi.
Eliyle dudağımı okşayıp fısıldadı.
- özledim...
Dudaklarıma doğru eğildi. Aklıma gelen anla hızla ittim.
Siktir!
Yerde şaşkınca yüzüme bakan Sedefe baktım.
- üzgünüm.
Tüm sınıfın bakışları altında sinirle sınıftan çıktım.
Heran aklımda olmak zorunda mı sanki?!
Onu öptüğüm an aklıma geldi ve istemsiz ittim kızı. Ne zaman başka birine dokunacak olsam aklıma gelip engelleniyor sanki...
Kendine gel Hazam! Ne oluyor lan sana?! Basit bir kız işte! Neden taktın bu kadar!?
- lanet olsun!
Yanımdaki çöpe sinirle tekme attım. Kafamda ki sesler susmuyordu.
" yıllardır boşa olan sevgime ağlıyorum "
"Sonunda sürtüğün de oldum işte daha ne istiyorsun"
" sen aşktan ne anlarsın ki zaten"
"Bırak da mutlu olayım"
"Senden tiksiniyorum"
Bahçeye çıkmamla derin bir nefes aldım.
- Çık aklımdan! Lanet olsun çık!
Kalbim neden bu kadar acıyor?! Tamam yaptığım kötü birşeydi ama, neden bu kadar takıyorum?
Karşıdan üzerime doğru gelen kızlara baktım.
Miraç sinirle göğsüme vurdu. Boş bulunduğum için bir adım geriledim.
- sen ne aşağılık bir adamışsın!
Duygu onu tutmaya çalışırken, Yeliz bana kötü bakışlar atıyordu. Sinirle bağırdım.
- ne oluyor lan?! Derdiniz ne sabah sabah? Ne istiyorsunuz?!
Bahçede ki herkesin bakışları bize döndü. Duygu sesimi bastırmak ister gibi bağırdı.
- asıl senin derdin ne? Ne istiyorsun o kızdan! Lan şerefsiz, kızcağız yıllarca peşindeydi sikin de dahi olmadı, şimdi vazgeçti diye oyuncak etmeye mi çalışıyorsun!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seviyor Musun?( DEVAM EDİYOR)
Chick-Lit- Hazam bırak sana ya! dinlemeden sürüklemeye devam etti. ☆☆☆ bodruma inip temizlik odasına soktu. - bırak canımı yakıyorsun! hızla duvara itip sinirle tısladı. - canını sikerim lan! - bağırma bana! üzerime doğru eğildi. - yoksa naparsın ha naparsı...