Alarma suna.
-Iubita trezestetea!
-5 minute.
-Acum.
-Bine Bine
Ma duc sa imi fac un dus la 9 incepe petrecerea. Am timp l-am rugat pe Harry sa ma stige dupa o ora vreau sa fac o baie lunga.
Dupa o ora-A trecut o ora.
-ok. Dupa ce ma sterg imi pun o lenjerie de dantela neagra si halatul si ies. Harry se uita pardon se holba la mine.
-Ce? intreb eu
-Nimik doar ca arati atat de Mrr!
-Okkk. Ma apuc si scotocesc prin geanta si gasesc ce imi trebuie o sticlute de oja rosie aveam unghile destul de lungi deci la treaba.Le-am facut prima data la picioare apoi la maini. Aratau bine.Mi-a luat un sfert de ora sa le fac si un sfert sa se usuce.Mi-am pregatit rochia neagra si destul de provocatoare si pantofii mei negrii cu toc de 15 cm. Si plicul in care mi-am pus un ruj rosu-sangeriu si sevetele.Ora 6:30 si la 8:30 trb sa ne vedem cu gasca. M-am dus in baie unde m-am pieptanat si ondulat parul si m-am machiat cu fond de ten, rimel, ruj rosu,creion negru de ochi,fard mov si gata.Harry statea pe pat butonand si langa el o pereche de blugi negrii si o camasa la fel .
-Harry nu te imbraci?
-E abia 7:30 ma imbrac de acum ce sunt nebun ca tine?
-Bine Harry dar sa nu te plangi la mn cand intri in criza de timp.
-De ce iti ia atat?
-Pai am sters de 10 ori pana acum dungulita pe care o faci cu creionul de ochi ca nu arata perfect.
-Ti-a luat o ora sa alegi cu ce te imbraci
-Da pt ca am multe rochii si nu stiam ce sa aleg.
-ok e 8 fara un sfer imbraca-te!
-Bine! In timp ce Harry se imbraca m-am imbracat si eu.
-Harry imi tragi fermuarul rochiei de la spate te rog?
-Da.
-Ms
-Cu placere. Harry era gata incaltat imbracat era perfect. M-am incaltat si eu si m-am asigurat ca totul e inregula apoi am luat plicul si am plecat era 8:20.
Hei o sa scriu H: pt Harry M: pt Madi L: pt Louis Li: pt Liam Z: pt Zayn N:pt Niall E: pt Emma si R: pt RebecaAm mers cu Harry la receptie unde era niste canapele si restul.
H:Heiii
Ceilalti:Heii
Z:Ce faceti?
M:Vrem petrecere
Dupa 2 oreToti erau beti ma putin eu.Stateam la o masa si tot felul de baieti veneau la mn.Harry era cu restul pe ring se face aproape 12 si toata lume 3....2.....1... 222222000000011111555.Harry ma trage langa el si ma saruta. Deja eram plictisita numzi oameni beti si eu am baut doar putina sampanie la insistentele lui Niall.Era 2.
-Iubito ma duc la baie.
-Bn
Trec 5 min 10 15 si ma duc dupa Harry si ce sa vezi se saruta cu o blonda am izbucnit in plans Zayn a venit repede si m-a luat de acolo.
-Nu merita te rog nu plange!
-Il iubesc
-Si el doar ca e beat. Spune si ma afund in umarul lui si incep sa plang mai tare.Peste umarul lui Zayn vad o tipa cunoscuta blonda si cu ochii albastri....Antonia prietena mea din copilarie.
-Anto? strig eu infundat
-Madi dc plangi. Am stat si i-am povestit se pare ca era prietena cu baietii. Si ea m-a consolat.Am aflat ca vom fi colege de clasa. Am plecat acasa cu Anto si Zayn pt ca ceilalti au mai ramas.Si am decis sa dorm cu Zayn.
-Zayn imi e cald!
-Iti dau un tricou?
-Da!spun si el imi intinde un tricou alb si lung.Imi dau tocurile jos si rochia si imi pun tricoul pe mn apoi ies din baie.Zayn era in pat doar in boxeri.M-am pus langa el cu spatele si el incolaciundusi mana in jurul meu. Si adormind.
CITEȘTI
Two boys and just one heart(f.f. Harry Styles and Ross Lynch)
FanfictionMadi o fata simpla de liceu care de indragosteste de marele frangator de inimi Harry Styles oare si el o iubeste??? Vor avea o relatie de lunga durata plina de dragosre si ce se va intampla cand Ross va apare in viata lui Madi sau cand relatia dintr...