A doua zi dimineata m-am trezit din cauza razelor de soare si am gemut usor cand am vrut sa imi deschid ochii. Am vrut sa ma ridic dar doua brate m-au tras in jos.
- Mmmmmm....
- Neata si tie!... Ai de gand sa imi dai drumu?!
- Nup !spuse Harry accentuand p-ul ,iar pe fata s-a a aparut zambetul acela pervers.
-Harry,avem scoala!m-am plans eu.
-Nu mergem la scoala.
-E ultimul am Harry.
-Tocmai,ne distram si noi.
-Nu vreau sa chiulesc.
-Nu mereu primim ce dorim asa ca hai si imbraca-te.Harry s-a ridicat si a parasit camera lasandu-ma cu ochii in soare.M-am dus la baie unde mi-am facut rutina si m-am imbracat in niste blugi negri mulati si un tricou cu Nirvana apoi m-am pieptanat si mi-am lasat parul liber si am aplicat fond de ten rimel si ruj rosu' peste buze apoi am iesit din camera ca sa dau de Emma cu Niall si Zayn cu Rebecca stand pe canapea si Harry care naiba stie ce gatea acolo.
-Neata.am zis eu.
-Neata.
-Ce faci?m-a intrebat Rebecca
-Bine voi?
-Bine.a raspuns Niall.Emma s-a ridicat si m-a imbratisat.
-Vreau sa iesim in Mall azi doar noi doua.
-Iesim Em.
-Eu plec la scoala cu Niall si Rebecca merge azi la ai ei sa il prezinte pe Zayn si raman acolo 3 zile.
-Ok.M-am dus la Zayn si Rebbeca care se incaltau.
-Distractie placuta si Zayn ai grija ce faci.
-Da.a zia Zayn amuzat
-PAAa! a strigat Rebe.
-Pa!am spus noi apoi au plecat.
-Place tricoul.a spus Niall.
-Merci.
-Hai Niall.a spus Rebbe.Niall s-a ridicat si au plecat impreuna.M-am intors pe Harry care manca.
-Heii de ce nu mai asteptat? tot ce am primit a foat un zambet apoi m-am asezat la masa si am inceput sa mananc din omleta delicioasa.Dupa ce am terminat am pus farfuriile in chiuveta si l-am asteptat pe Harry sa isi puna vesnicul tricou negru si ne-am incaltat eu in niste botine cu toc micut si Harry cu conversii lui negri apoi am plecat inchizand usa.
-Unde mergem.
-In parcare.a raspuns simplu.Da ne indreptam spre parcare,dar unde mergeam am decis sa ma relaxez.Am intrat in masina lui Harry,neagra si ne-am pus centura.Harry a calcat-o si am iesit din campus Mergeam pe un drum principal care duceau in centru.Am.oprit la un Casino si am iesit din masina.Avea 2 etaje primul sala de jocuri si al doilea casino-ul care era interzis copiilor sub 18 ani ma gandeam ca mergem sa jucam un bilard ceva da nooo trebuia sa mergem la etaj am luat lifltul.
-Harry nu am 18 ani.
-Mai taci,iubito.In fata usii era un domn de cam 40 de ani cu par grii si.in uniforma.
-Domnule Styles ce placere.Harry a zambit si a vrut sa intre ,dar vocea domnului acela l-a oprit.
-Si domnisoara?
-Garantez eu pentru ea.
Apoi am intrat era un fum.gros de tigari si miros de tigari.Harry m-a tras la masa de Poker unde era o domnisoara cu un decolteu generos care impartea cartile si era atenta la joc si 5 barbatii in centrul mesei erau banii bijuerii si chei.
-Styles te bagi?
-Logic.a raspuns Harry asezandu-se pe un scaun,iar acea panarama a inceput sa ii dea carti.Jocul a inceput si lumea incepea sa tot puna bani chei sau altele pe masa inclusiv Harry,pe la jumatatea jocului Harry a ramas fara bani.
-Acum ce faci Styles?a intrebat un domn
-Pariez pe ea.a spus aratand spre mine.
-Este o paetida buna fata accept.a spus alt baiat
-Nu sunt un obiect nu poti paria pe mine.m-am revoltat.
-Iubito,eu nu pierd niciodata
-Bine Harry.
Harry mai avea cateva carti arucandu-le pe masa si strigand AM CASTIGAT!Domnisoara a venit si s-a uitat in carti apoi a incuvintat si a spus:
-Ca de obicei banii in cont si cheile si bijuteriile la tine?
-Da.El a luat ce putea lua si si-a batut codul pin apoi,a luat geanta si m-a tras la bar.
-Bravo.am spus incet.
-Eu nu pierd iubito.Apo s-a intins sa ma sarute scurt.Barman-ul a venit si Harry a comandat 6 shoturi.Dupa ce a venit comanda mi-a inmanat 3 dintre el impreuna cu o tigare si o bricheta.
-Fi atenta trage in plamani ok?
-Ok.Am pus tigarea intre buze,Harry urmarindu-ma atent am aprins-o si am tras m-am inecat,dar apoi m-am obijnuit am dat pe gat shoturile apoi am plecat cu Harry.In masina a primit un apel si mi-a zis ca are ceva treaba cu baietii si m-a lasat in fata campusului am sinat-o pe Emma:
-Hei Madi.
-Hei Em!Mergem.in Mall?
-Da unde esti?
-In fata Campusului.
-Vin.Apoi mi-a inchis si in 10 minute a venit.Am.plecat spre Mall.
-Siiii....cum mai e cu Harry?
-Bine e stsbil.
-Diseara am intalnire cu Niall.
-Awwe ce dragut.
-Ma ajuti?
-Dap.Am ajuns in fata mall-ului si am intrat prin toate magazinele pt ca Emm sa isi gaseasca o rochie roz pal si panrofi(totul la mas-media )si eu mi-am luat un tricou si o pereche de blugi negrii in timp ce ieseam din Mall il vad pe Ross oprindu-se in fata noastra si imbratisandu-ma.
-Heii Madi,Emma.
-Hei am spus noi.
-Vreti sa va duc la Campus?
-Da. Ne-am urcat in masina lui Ross care ne-a dus la Campus si a plecat cu pretextul ,,Ma duc sa o iau pe sora mea de la o prietena'',dar nu m-a deranjat.Am mers la Emma in camera si am am aranjat-o frumos.S-au auzit niste batai de jos si am lasat-o pe Emma sa se duca cu Niall urandu-le distracrie placuta.Mai pe seara am vorbit cu mama si i-am promis ca vin in weekend la ea apoi mi-am facut baie si m-am culcat.Heii merci ca imi cititi cartea sunteti cei ma buni XD.
CITEȘTI
Two boys and just one heart(f.f. Harry Styles and Ross Lynch)
ФанфикMadi o fata simpla de liceu care de indragosteste de marele frangator de inimi Harry Styles oare si el o iubeste??? Vor avea o relatie de lunga durata plina de dragosre si ce se va intampla cand Ross va apare in viata lui Madi sau cand relatia dintr...