Plecarea

174 5 2
                                    

Perspectiva lui Madi

Trebuie sa plecam pt ca maine incepe scoala si mdea iupiii am stabilit ca la 12 sa ne vedem toti cu bagajele la receptie. Pacat ca plecam dar coridorul acela imi trezeste amintiri neplacute cum se sarutau prima data cand sm plans pentru un baiat prima data cand imi doream sa mor dar Zayn a fost ocolo si ii multumesc. Simt ca relatia mea cu Harry se raceste nu mai simt acel foc intre noi acea atractie. Stiu a fost dragoste la prima vedere si genul ala de dragoste nu merge pana la urma e vina lui el m-a inselat chiar si sub influenta alcoolului tot nu are o scuza cred ca mai devreme sau mai tarziu voi pune punct aceste relatii.Si eu care credeam ca e jumatatea mea baiatul care ma completeaza perfect. Eu i-am daruit puritatea mea si el, el m-a inselat nu i-a pasat de mine am fost doar o alta jucarie a lui nu degeaba ii se zice FRANGATORUL DE INIMI ce proasta am fost ce am crezut ca dintre atatea fete se va schimba pentru mine cate minciuni ascund aceste 2 cuvinte care imi provoaca fiori pe sira spinari aceste cuvinte TE IUBESC. Cine stie ce facea cand imi zice ca iese cu baietii sau ca invata sau ca merge la fotbal.Offf bine ca bagajele sunt facute. In timp ce imi faceam ordine in ganduri nu am vazut ca era 11:40 , m-am dus la baie unde m-am pieptanat si machiat putin daca intrebati de Harry nu stiu unde e si nu imi pasa. Am tras o pereche de blugi pe mine un plovar bocancii geaca geanta valiza si am plecat spre receptie. Ei erau deja acolo.

-Hei M!imi spune Lu

-Hei! Nu va suparati da nu am chef de vorba.

-Ok iti respectam dorinta.spune Lu

Eu imi pun castile in urechi in tip ce Harry intra pe usa cabanei si parca ma evita cu privire da ma rog poate doar mi se pare.

-Harry a zis sa mergem in masina spune Niall in timp ce imi lua valiza Lu , Liam si Niall se duc in masina lui Lu si noi in a lui Harry . Am urcat si sa pornim l-am lasat pe Zayn in fata langa Harold.

Perspectiva lui Harry

Stiu ca am inselat-o si asta ma apasa, m-am culcat cu pitipoanca campusului da nu mai o iubesc asa mult si nici ea nu cred. Ne purtam atat de rece unul cu altul. Am ranit-o si stiam ca de atunci totul se va duce de rapa da o astept pe ea sa se desparta de mine ca sa nu sufere asa mult. Si sunt un idiot nu mai pot da ochii cu ea sper sa isi gaseasca un baiat care da o merite dar mere va fi fata care m-a facut sa fac dragoste nu sex si fata care mi-a furat inima. Dupa 4 ore ingrozitoare de tacere ajungem. Madi isi ia valiza si murmura un multumesc iar eu ii dau un zambet fortat. Apoi am plecat cu ceilalti la o cafenea sa ne mai incalzim.

Perspectiva lui Madi

Am ajuns acasa si am cautat cheia in geanta am luat-o si am invartit-o in broasca.Am intrat in casa si m-am dus tinta in camera mea. Am despachetat si am facut un dus lung si fierbinte dupa care am luat pijamaua pufoasa si am mers in bucatarie pt a manca ceva da cand sa deschid frigiderul gol parca trecuse o tornada de Niall pe aici. M-am imbracat si am hotarat sa merg la Mega-Image am luat portofelul telefonul si am observat ca am un mesaj de la Rebe

Rebe SUNTEM LA CAFENEA

Madi OK

Am inchis si am plecat la Mega dupa 10 minute am ajuns si am intrat in magazin si am luat 3 cutii de pizza crontanele paine sunca cascaval suc branza salam rosii fructe lapte apa floricele etc. Am mers la casa am platit si am plecat la campus unde am asezat produsele la locul lor si m-am bagat la somn.

Buna ms de inspiratie sunteti geniali lasati comentarii si voturi. Sunteti preferatii mei o seara placuta!! Va iubesc!!

Two boys and just one heart(f.f. Harry Styles and Ross Lynch)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum