NOAPTE BUNA, HARRY!
NOAPTE BUNA , MADI!
______________________________________________________
_________________________________________
_______________
Razele soarelui imi bateau in ochii , distrugandu mi somnul. Apoi am inceput usor , usor sa imi amintesc fiecare actiune de ieri , ( Iesirea in parc, Accidentul , Mama in coma , ) ...MAMA .... In disperarea mea mea de a merge cat mai repede la spital , am uitat de Harry, care aproape ma sufoca cu capul pe pieptul meu , o mana infasurata in jurul taliei mele si cu picioarele noastre impleticite . Cu greu am reusit sa ma dau jos din pat , facandu -mi un dus rapid , mi-am luat o pereche de jeansi , un tricou alb simplu si un sacou negru , in picioare niste botine gri cu tinte , mi-am ondulat putin varfurile si mi-am facut un machiaj simplu , fond de ten , mascara , si gloss si mi-am dat cu putin parfum Evidence.
M-am dus dupa sa il trezesc pe Harry care spre surprinderea mea nu era in pat . Dintr-o data am simtit doua brate care imi inconjuara talia , niste carlionti bine cunoscuti si aceea voce ragusita de dimineata care ma inebuneste:
-Neata , iubire!
-Neata, Hazza, grabestete, te rog pentru ca este ora 9:30, iar doctorul a spus ca la 10 o putem vedea pe mama .... Si... Nu apuc sa termin bine propozitia , pentru ca Harry ma intoarce si ma saruta
-Linistestete ,Iubito....totul va fii bine . Ma saruta pe frunte si isi ia cheile de la masina , ne urcam amandoi in masina si pronim spre spital.
Odata ce am ajuns la spital , Harry mi-a prins mana intra sa si mi-a sarutat crestetul. Am pornit amandoi spre salonul mamei , la usa era doctorul .
-Buna dimineata , domnisoara.
-Buna dimineata , doctore.Cum de simte mama . Putem intra sa o vedem ?
-Sigur.Este o minune ca s-a trezit din coma, nu multi o fac. Am dat din cap si i-am zimbit doctorului , apoi m-am grabit spre salon.Pe pat era mama , conectata la 3 aparate, si cu un zambet pe buze de care imi era foarte dor. Am mers sa o imbratisez , simtind cum lacrimile isi fac loc.
-Imi pare rau mama ... Este doar vina mea ...Daca nu iti dadeam telefonul ala idiot.... Off doamne cat de proasta am putut sa fiu ...
-Shhhhhh ... linisteste draga mea... Nu este vina ta .. Si..Heyy sunt bine ...Nu ai de ce sa plangi ...
PERSPECTIVA MAMEI LUI MEDI
Vedem tristetea din ochii ei. Imi pare asa de rau ,cum poate sa creada ca este vina ei... Dintr-o data am simtit cum mi se incetoseaza privirea , iar aparatul de respirat nu mai imi dadea oxigen.
PERSPECTIVA LUI MEDI
Stateam langa mama , uitandu-ma in ochii sai ciocolatii, cand dintr-o data a inceput sa bipaieee toate aparatele iar pe mama cum i sae face rau. Harry a fugit imediat sa il cheme pe doctor .Acesta a venit imediat , iar pe mine si Harry ne-a pus sa asteptam pe hol.
PERSPECTIVA LUI HARRY
Sunt pe hol cu Medi , care plange neincetat de 15 minute , de cand i s-a facut rau mameil sale. Din salonul mamei sale iese doctorul cu regrete in privire ...Eu si Madi ne ridicam in picioare, ea inca fiind cu capul pe umarul meu....
-Imi cer mii de scuze domnisoara ,mama dumneavostra a decedat.A facut un stop cardio-respirator si nu a mai rezistat.
In momentul acela am simtit toata greutatea lui Madi cum se lasa in jos.....
-Madi,iubito gata,o sa fie bine jur,ma ai pe mine,iubito te rog nu plange.I-am sustinut corpul moale si am asezat-o pe scaun in bratele mele.
-Promiti ca nu ma parasesti si tu?
-Promit!
-Doriti un psiholog,domnisoara?
-Nu.spune incet
Am simtit-o mai vulnerabila ca niciodata.Ma doare sa o vad asa o iubesc.
-Madi?
-Hmm?
-Te iubesc!
-Si eu!..........
CITEȘTI
Two boys and just one heart(f.f. Harry Styles and Ross Lynch)
FanfictionMadi o fata simpla de liceu care de indragosteste de marele frangator de inimi Harry Styles oare si el o iubeste??? Vor avea o relatie de lunga durata plina de dragosre si ce se va intampla cand Ross va apare in viata lui Madi sau cand relatia dintr...