M-am trezit a 2 a zi buimaca amintindu-mi ce s-a intamplat....Harry...bautura...sex....inmormantarea azi.
-Harry azi inmormantare.Harry deschide ochii ma prinde de mana si ma trage inapoi sarutandu-ma incet.
-Harry nu glumesc haide.Am tras cearceaful infasurandu-ma cu el am luat din dulap o rochie neagra,cu o jumatate de palma dupa genunchi si lenjerie....da intre timp ne mutasem la Harry fix in ziua accidentului....am intrat in cabina de dush si m-am spalat.Am iesit usor mi-am uscat parul...aratam groaznic cearcane obrajii lasati..o pata mov pe gat....m-am asigurat ca parul e uscat bine...am imbracat rochia si am ascuns cat am putut pata m-am dat cu fond de ten si rimel si putin ruj rosu.Am iesit din baie harry era in vesnicii blugi negri o camasa alba bagata in blugi sacou si o cravata neagra cu buline simpatica.Am deschis dulapul pentru a lua o pereche de pantofi negri tip stileto si o geanta mica neagra nu prea mare.Harry m-a luat de brat si m-a pupat pe frunte spunandu-mi ca v-a fi bine.Ne-am urcat in masina lui.
-Harry,ce facem cu casa,hainele mamei ale mele lucruri de acolo?
-Pai...m-am gandit sa vindem casa mobilata pt a lua mai mult pe ea...hainele tale le aduci lamine si pe ale mamei tale le donezi ori daca iti place ceva iei sau cum vrei.
-Mersi
-Nu ai pentru ce iubito.Nu plangi da....gandeste-te ca va fi mereu langa tine...si de Craciun daca vrei putem merge la mama.
-Bine.Harry opreste masina fiorii neincetand sa apara...ma ia de mana ma pupa pe frunte si imi sopteste un te iubesc urmat de totul va fi bine.Sunt intampinata de rude toate in negru le raspund saluturilor.... si intram in biserica...Harry isi desprinde mana dintr-a mea si si-o pune pe spatele meu.Mama era in sicriu pe o masa cu flori.Ma duc spre masa si imi pun mana peste cea a mamei mici lacrimi cazandu-mi..,Harry ma trage in fata lui eu lasand capul in jos..imi ridica barbia cu doua degete....ma aoropii mai tare de el spijinindu-mi capul de pieptil lui,Harry ma ia in brate strangandu-ma protectiv.Preotul intra in biserica si mentine o slujba de 2 ore in care am plans in bratele lui. Mama este scoasa pe ultimul drum..scot rapid un lantisor cu o inima care se deschide in interior fiind o poza cu noi doua si i-l pun la gat soptindu-i ca o iubesc...4 barbati o coboara in groapa de 2 metrii.Asta a fost.Mamaeste ingropata peste mormand punandu-se flori si lumanari...dupa ce toata lumea a plecat si m-am asigurat ca sunt singura...Harry fiind la magazin sa imi ia ceva de mancare.
-De ce m-ai lasat singura in lumea asta?spun asezandu-mape mica bancuta de langa mormant...Un domn la costum seful companiei de servicii funerare vine si imi inmaneaza actele si chitanta ii dau banii si semnez unde ma pune el apoi pleaca.
-Iubito...spune Harry usor...Mergem?
-Da...el imi da o slicla de pepsi si o ciocolata.
-Mersi...Putem trece pe la casa mamei sa iau hainele?
-Da.Drumul a fost linistit.....Harry parceaza in fata casei...scot din geanta cheia si o rasucesc in usa...casa era in ordine...ma indrept spre camera mea si imi pun cele 5 randuri de haine in valiza si niste pantofi si genti...cartile jucariile si ce mai aveam nevoie lucruri neimportante le-am lasat pus in saci pt o famile saraca de peste drum m-am schimbat in niste blugi un tricou si converse...punand rochia si pantofii in valiza...camera nu mai aveam lucruri de la mine..am luat toate lucrurile din casa care nu ne trebuiau si hainele mamei si le-am dus peste drum la o familie saraca...casa nu mai avea lucruri de ale noastere,...aveam 2 valize cu lucruri de ale mele.Harry statea pe telefon deja era seara 8 mai precis a durat cam 5 ore golirea a 5 camere....le-am dat acelei familii toate lucrurile care nu erau ale mele si nu ne trebuiau.M-am pus in poala lui Harry lundu-l in brate.
-Ce faci? Il intreb.
-Am vorbit cu niste prieteni care vor sa cumpere casa si iti ofera 2.000.000 euro.
-Wow e mult enorm...
-Is bogati nu le pasa.
-Da dar casa asta nu valoreaza atat.
-Da e o casa moderna foarte bine ingrijita si plus si zis ca ai o gradina mare in spate cu o piscina.
-Da dar piscina nu mam mai folosit-o.
-M-am uita si arata bine.E ok iubito.Maine vin sa iti dea banii.
-Mersi mult.
-Nu imi mai multumii atat.
-Ramanem aici?
-Nup,e curat totul e pus la punct hai sa nu stricam.spune apoi ma saruta incet.Ma ia pe sus si pune in masina apoi venind cu bagajele si inmanadu-mi cheia.Supa 2 ore de mers ajungem insfarsit..Harry deschide usa si obsev casa in perfecta ordine.
-Harry ai facut curat?
-Deah.spune si zambesc.Harry ma ajuta sa imi pun hainele la locul lor.Apoi ne-am apucat la 11 noaptea sa facem omleta...dupa ce am mancat si am lasat tot in ordin ne-am pus la nani.Hei voi...scuze de apsenta...va iubeeee
CITEȘTI
Two boys and just one heart(f.f. Harry Styles and Ross Lynch)
FanfictionMadi o fata simpla de liceu care de indragosteste de marele frangator de inimi Harry Styles oare si el o iubeste??? Vor avea o relatie de lunga durata plina de dragosre si ce se va intampla cand Ross va apare in viata lui Madi sau cand relatia dintr...