Dupa ce m-am trezit in apartamentul lui Zayn de cabana m-am gandit sa merg cu Harry la sky.
-Harry???
-Da,iubito!
-Mergem la sky?
-Eu stiu sa skiez da tu?
-Pai ma inveti tu!
-Bn scoala-te trebuie sa facem niste cumparaturi pt sky.
-Stai sa-l sun pe Zayn!
Conversatie telefonica.-Alo?
-Buna Zayn! Unde sunteti?
-La o cafenea.
-Ok ti-am eliberat apartamentul si noi mergem la sky!
-Ok pa!
-Pa
Conversatie incheiataM-am inaltat si am iesit din cabana tinandu-ma de mana cu Harry indreptandu-ne spre un magazin sportiv.
La magazin-Ce culoare sa fie skyurile?
-Mov
-Ok! Astea iti plac?
-Da!!!spun eu si Harry le ia!! Ca sa stiti am mers cu masina si ale lui sunt acolo! Apoi am mers sa imi iai casca ochelari si pantaloni de fas. Dupa ce Harry a platit ne-am imbracat si ne-am luat skyurile indreptandu-ne spre telescaune. Cand am ajuns Harry mi-a pus skyurile si mi-a dat betele apoi si le-a luat si el. Ne-am urcat in el unde am inceput sa vorbim:
-Pt inceput o sa skyem mai jos.
-Ok .
-Iti e frica?
-Da putin!!
-Nu ai dc sunt aici acum sarim din telescaun can zic eu hai dapa ce dam bara jos ok?
-Ok
-Hai !spune si sarim impreuna!
Dupa ce Harry mi-a explicat am incercat pt prima oara si am cazut.
-Harry am cazut ajuta-ma si nu mai rade.
-Bn! spune el in timp ce ma ridica.
-Inca o data!
-ok sper sa nu mai cad.
-Iupppiiii scyez! si nici dupa un minut cad!!
-Sau poate nu! spune Harry in timp ce ma ajuta sa ma ridic
-Ok a treia oara cu noroc!
Am inceput sa skyez si chiar am reusit m-am oprit si l-am asteptat pe Harry sa vina foarte mandra de reusita mea.
-Bravo!
-Ms. Harry imi e frig!
-Hai sa bem ceau!!
-Ok! Harry ia-ma in brate!spun eu si el vine spre mn si ma imbratiseaza.
-Harry?
-Da
-Saruta-ma!spun eu si Harry isi apropie buzele lui de ale mele formand un sarut perfect care deveni in unul salbatic apoi imi cere permisiunea de a intra in gura mea si eu i-o dau limbile noastre luptau pentru suprematie il las sa castiga pt ca nu mai aveam aer si ma retrag din sarut. El ma ia de mana si ne indreptam spre o cafenea -fast food cu skyurile in mana. Acolo erau niste dulapioare private cu cheita in care sa iti pui skyurile. Harry le aseaza si inchide dulapiorul api imi ia mana in a lui si ne indreptam spre cafenea.
-Ce bei iubito?
-Ceai!
-Ok! Du-te ocupa o masa si revin imediat!
-Bine!!
Dupa 5 minute apare si Harry cu 2 pahare in mana.
-Poftim!
-Ms!Harry ia loc langa mine si eu ma inghesui in el si imi pun capul pe umarul lui iar el isi plaseaza mana dupa gatul meu. Dupa ce am baut ceaiurile hotaram sa plecam la cabana pt ca eram obositi.Harry ia bilete pt telescaune si ne urcam. Dupa 5 minute se opresc brusc. S-a oprit curentul.
-Harry imi e frica de inaltimi!
-Aaaa deci din acest motiv ma strangeai asa tare de mana poti sa o faci si acum.Spune asta si ma strange in brate. Daca va intrebati aveam skyurile in picioare si deja tremuram.
-E ok nu iti fie frica sunt cu tn! Dupa 15 minte de stat imbratisati ne punem in miscare. Ajungem jos ne urcam in masina si ne indreptam spre cabana unde ne retragem in camera noastra si adormim.
CITEȘTI
Two boys and just one heart(f.f. Harry Styles and Ross Lynch)
Fiksi PenggemarMadi o fata simpla de liceu care de indragosteste de marele frangator de inimi Harry Styles oare si el o iubeste??? Vor avea o relatie de lunga durata plina de dragosre si ce se va intampla cand Ross va apare in viata lui Madi sau cand relatia dintr...