Harry ma trage de mana pana ajungem la spatiul verde unde spre suprinderea mea nu era nimeni, ne indreptam spre o banca si ma ajeaza in poala lui.
-Esti frumoasa!
-Imi era al dracu dor de tine , Harry!
-Si mie, iubito! Nici o fata nu m-a atras saptamana asta . Mereu imi zbura gandul la tine . Adormeama cu tine in ganduri!
- Si pentru mine Harry , a fost o saptamana de tortura! Te iubesc Harry... Mai mult ca orice ...
- Si eu te iubesc ! Harry m-a strans mai tare in brate si mi-a dat un sarut dulce , nici nu stiam ca poate sa dea asa ceva.
- Hai la mine acasa , imi zice Harry
- Nu pot mai am 2 ore.
- Nu conteaza hai....
Cu chiu cu vai m-a convins sa ma duc cu el... Ne-am ridicat , iar Harry si-a infasurat un brat in jurul taliei mele si mi- a dat un pupic si am inceput sa mergem spre casa lui ...
************************************~Seara~
- Haaaaarrrrrrryyyy!!!!! tip eu din toti plamani.
- Unde arde....?! a " coborat in graba scariile ,mai mult impiedicandu-se. Imbracat doar cu niste blugi si fara tricou ,cu parul dat pe spate si superrrr sexy.
Pe mine m-a bufnit rasul , dar am continuat:
- Nu mai avem nimic de mancare frigiderul tau este pustiu. Unde ai trait omule in acesta saptamana ???
- Pai nu prea vad in ce ar consta meniul cuiva care tocmai l-a parasit persoana pe care o iubeste cel mai mult si care este suparat pe viata.... hm???
A spus el venind la mine si imbratisandu-ma pe la spate .
Mdea dupa cum probabil v-ati dat seama suntem acasa la Harry in bucatarie iar el cum este un iubit minunat are frigiderul pusca ....
Intr-un fel in inteleg nici la mine nu e prea frumos....
Nu am avut mai deloc pofta de mancare in ultima saptamana... oricat de mult am incercat sa il uit nu pot ... il iubesc pe omult asta mai mult decat imi iubesc viata ... chiar daca m-a ranit si sper sa nu o mai faca totusi il iubesc si asta este ....
- Aloooo.... pamantul catre Mady, m-ai auzit??
- Mmmm? scuze
- Offf.. ce ma fac eu cu tine ?
- Ma iubesti?
- Mai mult ca orice . Spune si ma saruta scurt. Acum fugi si alege un film , cat eu ma duc sa fac comanda de pizza.
- Ok ... ii dau un pupic pe obraz ai alerg spre sufragerie...
Ma uit prin filmele luii Harry si nu stiu ce sa aleg intre Divergent - Insurgent - Cindrella....
In timp ce cotrobaiam prin filmele iub...noi mai suntem impreuna acum nu ??? sau ce suntem ??? Trebuie sa il intreb pe Harry , pentru linistea mea sufleteasca . Ca tot vorbim de el ... pe unde benanaie ??? Parca a zis ca face comanda de pizza ... o cam face de 5 minute .
- Harry... Harry.. pe unde o umbla ... il aud din bucatarie vorbind la telefon
- Mare sa fie... Da ... numarul 13 ... 40 de minute dar ce crezi ca sint eu sa astept o amarata de piZza cu branza 40 de minute?!..... ar face bine sa apara aici in 15 minute daca nu ii tabacesc fundul...La revedere
Upsss .. mi-e mila de saracul curier .. Harry Vorbea cu spatele ,si nu m-a observat ,dar s-a intors si m-a vazut.
- Siii.. ai ales filmul?!!! Sau ai stat sa asculti pe la usi??
- Ambele ,spun si il sarut dulce , dupa el se uita in ochii mei , atunci intervenind acei fiorii....ei bine asta imi faci tu mie mr. Styles.
Ne-am lipit fruntiile iar dupa a inceput iar sa ma sarute mai apasat cerandu-mi permisiunea sa intre in gura mea... eu acordandui-o mai nerabdatoare ca niciodata . El si-a dus mainile la fund si m-a ridicat eu incolacindu-mi picioarele in jurul tailei sale , nerupand sarutul.
Am simtit cum ne miscam spre canapea el punandu-ma usor pe ea intrerupand sarutul pentru ca nu mai aveam aer. Dupa a inceput sa imi sarute maxilarul cu saruturi dulci si umede , dupa a mers spre urece , unde a muacat usor lobul , eu scotand un geamat :
- Te iubesc , Mady.
- Te iubesc , Harry
Usa a sunat si Harry s-a dus sa deschida dupa 5 munute a venit cu o cutie uriasa cu Pizza.
-Sa mancam zic! spun eu cu ochii atintiti pe cutia cu Pizza,Harry a dat drumul la film.Dupa 3 ore de molfait pizza si uitat la filme am adormit cu capul pe pieptul lyi Harry.Am simtit lumina in ochi si o voce masculina.
-Stiti puteti sa va ducati in camera lui Harry,spune Zayn
-Bine,spune Harry.
-Noapte buna baieti,spun eu.
-Somn usor,Mady,Harry.
-Mhhm,a murmurat Harry.Dupa care a venit la mine si m-a luat in stil mireasa si ne-am indreptat spre camera lui unde m-a pus pe pat si a scotocit prin dulap dupa care mi-a dat un tricou de al lui pe care l-am luat rapid.
-Noapte buna,iubito!
-Noapte buna,Harry!Paste Fericit! Si Harry , la multi ani pt cei 5 ani de la x Factor ... !!! Capitolul e facut in colaborare cu o prietena.Stiti ca si cadou asa de Paste pt ca de Paste toata lumea e mai bun luminati-mi aceasta sarbatoare cu un vot si o parere.P.S. Ascultati melodia plz
CITEȘTI
Two boys and just one heart(f.f. Harry Styles and Ross Lynch)
FanficMadi o fata simpla de liceu care de indragosteste de marele frangator de inimi Harry Styles oare si el o iubeste??? Vor avea o relatie de lunga durata plina de dragosre si ce se va intampla cand Ross va apare in viata lui Madi sau cand relatia dintr...