Gürcistan da karadenizden ablukaya almıştı Türkiye kuzeyden çeçenler, çerkezler güneyden Türkiye ve Azerbaycan bastırıp ablukaya almışlardı Gurcistanı, Gürcistan yardım çağrısı yaptı. Amerika ve Avrupa ülkeleri yardıma karşılık vermek üzere akdenizin tarafsız bölge sularına destroyerler, uçak gemileri, savaş gemileri duruyordu Türk Birliğinin çok fazla gemisi yoktu bu yüzden Türkiye denize doğru füzeler döşemeye başlamıştı. Özellikle Çanakkale boğazına döşenmişti. Türk Birliğinden Türkiye ye füze yardımı yapılıyordu. Ama bunlar çok gizli yapılıyordu ve toprak altına yerlestiriliyordu. Türk savaş gemileri gelibolu yarımadasinin ust tarafında mevzilenmişti ve düşmanın atağını bekliyordu düşman atağa geçmişti ve muğla açıklarindayken birden füzeler ateşlenmiş ve 2 destroyer, 1 uçak gemisi ve 3 savaş gemisi batırılmıştı. Düşman bir anda şaşkına döndü ve füzelerin ateşlediği yerlere top atışı başladı. Çok sayıda yer vuruldu ama Türklerde bir zayiat yoktu. Asıl savaş şimdi başlıyordu geliboludan yola çıkan türk gemileri bozcaada açıklarına geldiler ve yine beklediler. Düşman bombaladiktan sonra yola devam ettiler 12 ada ve ızmir açıklarına geldiklerinde 12 adadan füzeler ateşlendi birden ve 1 destroyer ve 4 savaş gemisi batırılmıştı düşmanda geriye kalan 4 destroyer 9 savaş gemisi ve 2 uçak gemisiydi ve türk tarafında ise 3 destroyer 2 uçak gemisi 6 savaş gemisi ve 4 denizalti vardı denizaltilar yola çıkmıştı aynı hilal şeklinde düşman gemilerini sardilar denizaltilar radarda gözükmüyordu. Bu büyük bir avantajdi türkler icin....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3. Dünya Savaşı ve Türkiye
AcciónYayımlanma Tarihi: 08/02/2015. Türk Birliği ve Türkiye'nin gelecekte olan savaşlarını anlatmaktadır.