Türk Donanması Ateş Altında

620 16 7
                                    

Bombalama bitmişti. Ama ABD askerleri durdurulamamıştı. Türk Piyadelerinde çok sayıda şehit vardı. ABD ilerliyor idi. Piyadeler geri çekilmek zorunda kalmıştı çünkü yetersiz geliyorlardı. Türk Donanması ablukaya almıştı. Her taraftan bomba yağdırıyordu ABD donanmasına, ABD donanmasında çok sayıda zayiat vardı ama Türk ablukasında bir gedik açılmıştı. ABD komutanı Pentagonu aradı ve yardım istedi acilen. Pentagon Avrupa da bulunan NATO hava üslerini Türk donanmasını vurması için emir verdi. Türk donanmasında ki gedik gitgide atrıyordu Türk gemileri teker teker batıyordu. Acilen bir çözüm bulmak zorundaydılar. SAT ve SAS'dan yardım isteyeceklerdi. SAT ve SAS sualtından ilerleyerek ABD donanması komuta gemisini basacaktı. SAS geride kalacak SAT saldıracaktı. Gece vakti SAT ve SAS komandoları yola koyuldu. Komuta gemisine vardıklarında denize kurşun yağmaya başlamıştı ve geri çekilmek zorunda kaldılar. SAT ve SAS da çare olamadılar. ABD donanması karada da ilerlemeye devam ediyordu ama Türk komandoları durudumultu bir kaç saatlik ama ABD askeri çok kuvvetliydi. Genelkurmay Başkanı nolur nolmaz diye Atinaya Bordo Berelileri yolladılar. Komandolar yavaş yavaş geri çekilmeye başladılar. Kara Kuvvetleri komutanı zırhlı tugayın devreye girmesini emretti ve zırhlı tugaylar ABD askerlerinin üstüne hareket etmeye başladı. ABD askeri sahile kadar geri çekildi ve gemilerine geri döndü. Türk donanması kötü durumdaydı. Ne yapacaklarını bilmiyorlardı. Türk Donanması'da geri çekildi. Artık tek çare Washington'da ki Bordo Berelilerin ABD başkanına bir operasyon düzenleyerek Türkiye'ye getirilmesiydi. Başbakan Mehmet emri verdi ve operasyonu başlatmalırını istedi Teğmen Ali'den......

3. Dünya Savaşı ve TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin