Ve Amerika beklenmeyen bir şey yaptı, Amerikan gemileri Türk Limanlarını bombalamaya başlamıştı. Türkiye'nin çoğu savaş gemileri Yunanistan kıyılarında ve Çanakkale Boğazında duruyordu. Antalya'ya ABD askerleri çıkarma ya hazırlanıyordu. Türk komando Tümenleri Toros dağlarına savunma siperleri açıyorlardı. Topçu birlikleri füze bataryaları hazırdı. Antalya'da olası bir saldırıya karşıda insanları şehirden boşaltmışlardı kırsal alanlara gitmelerini söylediler. Ve Türkiye'nin her yerinde karartma uygulaması yapılıyordu (karartma uygulaması savaş uçaklarına karşı alınan bir önlem) Tarih 5 Mart 2024 ü gösteriyor gece saat 02.41 Birer birer amerikan botları sahile yanaşmaya başlamıştı. Toroslar Savunma Cephesi Komutanı Tümgeneral Gökhan UÇAR karargahta son taktikleri veriyordu. Çıkan ABD askerleri hemen mevzilenmeye başlamıştı ve bir anda aydınlatılması için bir fişek atmıştı Türk askeri ve sonrasında ise sahil top ateşleriyle kavruluyordu. Askerler durmadan ateş ediyordu. ABD Uçakları Türk Cephesine durmadan bombalıyordu Türkler ise uçaksavarlarla vurmaya çalıyordu uçakları helikopterler geliyordu sahile asker indiriyordu ve Sikorsky tipi helikopterler Türk cephesine bombalar yağdırıyordu Tümen eriyordu. Durmadan ateş altındaydı helikopterler, uçaklar, gemiden gelen bombalar ve ABD askerleri neredeyse yok edecekken siperleri Konya ve Diyarbakır'dan havalanan F-16, F-35 uçakları görünmüştü ABD uçaklarıyla it dalaşına giren Türk Uçakları birer birer ABD uçaklarını düşürüyordu....
Türk Savaş Gemileri yola çıkmıştı. Antalya'ya ilerleyen gemiler son çareydi. Füze bataryaları Gemilere füze yolluyordu ama füzeler hava patlatılıyordu. Gemileri yok etmek zordu. Tümen düşmek üzereydi. Toros Cephesine geri çekilme emri geldi ve askerler 20 km geriye çekilmişti. Altay tankı savaş Mekanize Tugay hemen konya ovasında bekletiliyordu. ve ABD Antalya'da Tanklarını Füze Bataryalarını indirmişti. Tümgeneral Gökhan soğukkanlılıkla emirler veriyordu...
NATO'da olan ülkeler savaş gemilerini göndermişlerdi Akdeniz'e, Bulgaristan, Almanya, İngiltere, Ermenistan, Irak, İtalya, Kanada,Hollanda savaşa Amerikanın yanında girdiklerini açıklamışlardı Türkiye'nin yanında ise Özbekistan,Türkmenistan,Kazakistan,Kafkas ülkeleri,Azerbaycan,Tacikistan ve Çin girdiklerini açıkladı. Çin'in savaşa girmesi bütün dengeleri değiştirmişti. Çin Savaş gemilerini Büyük Okyanus tarafsız bölgesinde tutuyordu. Çin'in girmesiyle Birleşik Kore'de Türkiye'nin yanında savaşa girdiğini duyurdu. İşte 3. Dünya Savaşı başlamış oldu. Bir tarafta NATO ve BATI güçleri diğer tarafta TÜRK ve DOĞU güçleri......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3. Dünya Savaşı ve Türkiye
AksiYayımlanma Tarihi: 08/02/2015. Türk Birliği ve Türkiye'nin gelecekte olan savaşlarını anlatmaktadır.