Teğmen Ali'ye yetki verilmişti en iyi zamanda operasyonu başlatacaktı. Bazılar Beyaz Saray'da bir işe başlamıştı bazıları ise Beyaz Saray'dan kaçarken yardımcı olabilmek için taksici bazıları ise dilenci takliti yapıyordu. İstihbarat çok sağlam olmasa da elden geldiğince haberler alıyorlardı. ABD Başkanı annesine ziyaerete gideceği duyrulmuştu korumalar arasında Teğmen Ali'de şansına ABD Başkanının arabasında korumalık yapacaktı. Beyaz Saray'dan yola çıkmışlardı Teğmen Ali diğer Bordo Bereli Timler takip ediyorlardı fark ettirmeden....
Issız bir yoldan geçiyorlardı 10 araç koruma vardı ABD Başkanında yani işleri kolay değildi Tağmen Ali'nin yolda aracı bozulmuş birini gördüler ve yolu kapatmıştı adam zaten arabam patlayabilir diye durdurmuştu ileride konvoyu yardım istedi korumalardan Teğmen Ali tek başına kalmıştı ABD Başkanıyla aracı söndüren korumalara birden ateş açıldı ve hepsi aynı anda yere yığıldı ölmüşlerdi. Bütün korumalar araçlardan indi ve silahlarını çektiler ama dört bir yandan ateş açılıyordu silahlar bir de susturuculu olduğundan nereden ateş açıldığı belli olmuyordu. Korumalar ölmüştü ve siyahlar içinde özel kıyafetli adamlar ABD Başkanının arabasına geldi ellerinde ki silahlar çok muhteşemdi. Teğmen Ali kapıyı açtı ve aşağıya indi. Silahlı adamların hepsi Teğmen Ali'ye selam vermişti. ABD Başkanı şaşırdı hemen arabadan inip kimsiniz siz dedi ve benim kim olduğumu biliyormusunuz diye Teğmen Ali'ye sordu. Teğmen Ali ''Biz Türkiye Cumhuriyeti Özel Kuvvetlerinin Askerleriyiz nam-ı değer Bordo Bereliler ve sizde bizim esirimizsiniz dedi.'' Yola hemen koyulmak zorundaydılar. 3 tane karavanla yola koyuldular. Karavanlar özel karavanlardı. Silahları ve kıyafetleri sakladılar. ABD Başkanının ellerini, gözünü, ağızını ve ayaklarını bağladılar. Karavanlar bir liman da durdular ve konteynırların içine teker teker girdiler. Vinç yardımıyla yük gemisine koyulup Avrupa'ya yola çıktı gemi. Avrupa'dan da Türkiye'ye artık yolculuk başlamıştı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3. Dünya Savaşı ve Türkiye
AcciónYayımlanma Tarihi: 08/02/2015. Türk Birliği ve Türkiye'nin gelecekte olan savaşlarını anlatmaktadır.