ABD Operasyonu

816 20 1
                                    

SAT komandolarının başarılı operasyonu sonucu Birkaç tane gemi ele geçirilmişti tabii esirlerde var. Amerika ve Avrupa ülkeleri resmen Türkiye'ye savaş ilan etmiş oldular kara sularına girip Türk sahillerini bombalayarak. Türk Birliğinde ki ülkeler (Türkmenistan, Azerbaycan, Özbekistan, Kırgızistan, Tacikistan ve Adige (çerkez olmalarına rağmen alındılar) Cumhuriyetleri) Amerika ve Avrupa'ya savaş ilan ettiler. Rusya Federasyonu yıkılmıştı onun yerine kurulan Büyük Rusya Sosyalist Cumhuriyet'i (BRSC) Türk Birliğine ve Müslümanlara Savaş ilan etti ama büyük iç savaşdan sonra daha çok gelişememişti. Müslümanları savaşa çağıran Türkiye'ye katılan ülkeler ise Libya,Fas,Afganistan,Suudi Arabistan,Mısır,Cezayir,B.A.E,Endonezya,Irak ve İslam ülkeleri arasında Türkiye'den sonra en güçlü ülke İran Türkiye'nin cihad çağrısına onay verdi. Müslüman safları belirlenmişti artık Türkiye'de hepsi toplandı. Genelkurmay Başkanlığının özel kozmik odasında Türk Birliği ülkelerin başkanları ve Müslüman ülkelerin başkanları katılmıştı. Konuşulan konu ise düşman ülkele ambargo uygulamasıydı yani düşman ülkelerin hiçbiriyle ticaret yapılmayacaktı. Petrol, Altın, Doğalgaz... hepsi yasaklandı. Müslüman ülkelere çok ucuz fiyatla petrol satılacaktı sebebi ise tank yakıtı vb. şeyler içindi Türkiye Amerika'ya gizli bir operasyon düzenlemek için Bordo Berelilerden üç tabur asker hazırlandı. Yerler işaretlendi. İlk bölge Florida eyaletiydi 1. Tabur burdan saldıracaktı. İkinci bölge ise Washington DC'di buraya daha fazla asker gönderilecekti ama biliniyordu ki buranın alınması çok çok zordu çünkü ABD başkanının yaşadığı Beyaz Saray burda bulunuyordu ve çok yüksek güvenlik önlemleri alınıyordu. Üçüncü bölge ise New York'du. 2. Tabur komutanı Binbaşı Ahmet komutasında dağılmak için kroki hazırlanmıştı Tabur şehrin bütün bölgelerine dağılacaktı. Takımlar halinde belirlenmiş yerlere 2. Tabur 20 takıma bölünmüştü. 5. Takımda bulunan Teğmen Ali en zor yere Beyaz Saray önünde bulunan Capital Hilton, Plaza Hotel bölgesine düşmüştü çok dikkatli olmaları gerekiyodu. Yüksek güvenlik önlemleri alınan yerdeydi ama unutmamaları gerekiyordu ki bizde dünyanın en iyi askerleriyiz biz Bordo Bereliyiz demişti Teğmen Ali. Manga ve Timlere ayrılmıştı 2. Tabur 5. Takım'da 6 Tim olmuştu. Capital Hilton ve Plaza Hotel bölgesine yayılmak için toplu halde gezerlerse sorun yaratabilirdi çünkü bazıları parkta basketbol oynayarak bazıları işlerde çalışarak saldırı emri gelene kadar oyalanıyorlardı ve kimliklerini belli etmemek için...

3. Dünya Savaşı ve TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin