Türk Asker'i ABD'demi?

654 21 0
                                    

Pentagon General'inin suikast haberi hemen yayılmıştır. Heber Beyaz Saray'a kadar gelmiştir ve Beyaz Saray'da kırmızı alarm verilmiştir. güvenlik Son derece yüksek ABD Başkanı Beyaz Sarayın altında ki sığınağa götürülmüştür. Bu sadece birkaç günlük bir tedbirdi Teğmen Ali bu durumda operasyonu başlatamazdı nedeni ise ABD Başkanı korumaları güvenilir adamlardan seçilmişti ve sayılarıda epeyce fazlaydı bu durumda Beyaz Saray da operasyon 2-3 gün hatta 1-2 hafta ertelenebilirdi. Gelelim New York'a Times caddesinde 3. Tabur askerleri bombaları döşemiş ve Times caddesi'den epeyce uzaklaşmışlardı. Bomba'nın patlamasına az bir süre kalmıştı ve Türk Askeri yine de masum insanların ölmesini istemiyordu. Bir Yangın çıkarmışlardı Times caddesinde ve binadaki bütün insanları oradan uzaklaştırmışlardı. Bütün herkes uzaklaştıktan sonra çok büyük bir patlama gerçekleşti. Bomba o kadar çok güçlüydü ki bomba menzilinden çıkmalarına rağmen insanları geriye doğru savurmuştu. Tanrıya şükür ki hiçbir masum can gitmemişti sadece bir göstermelik olarak bir güç gösterisi olarak bomba patlatmıştı. Florida'da durumlar farklıydı ama orda kim silah çekerse vuruluyordu ilk gün 1. Tabur 2 takım geldi gece vakti, ikinci gün ise 1 takım gelmişti böyle böyle bütün tabur geldı ve operasyon için karakolların, askeri merkezlerin etraflarında kılık değiştirirerek sızdılar ve emir gelince Florida'da ne kadar karakol ve askeri merkez varsa bombalandı ve ateşe verildi. Ateş edenler etkisiz hale getirlidi ve duvarların üstüne Türk Askeri ABD'de diye yazmıştı ingilizce Bordo Bereliler ve Türk Bayrağı koymuşlardı. bu gurur verici birşeydi ama öte yandan siyasi sonuçlarıda vardı. ABD Başkanı, Türkiye Başbakanı Mehmet'i ünlü kırmızı telefonla aramıştır. Ve Türk Asker'i gerçekten ABD'demi diye sormuştur. ABD başbakanı Başbakan Mehmet'in ise cevabı çok netti eğer Türk postalı oraya değdiyse bilin sizde yok olurdunuz diye cevap vermiştir. Başbakan Mehmet bu ABD Başkanının kafasını kurcalayan bir soruydu acaba Beyaz Saray'da da bir operasyon bir suikast diye düşünüyordu ama içi rahattı ABD'nin en iyi korumları onu korumakla meşguldü ve de koruma sayısı çok fazlaydı birşey olmaz dedi ve basın toplantısı yapmak için basın odasına geçmek istedi ama içinde yinede bir korku vardı. Bu yüzden Basın salonu çok iyi aranmıştı ve içeri alınacak kişilerin üstleri cihazları kalemlerine varasıya aranmıştı ve hiçbir sorun yoktu....

3. Dünya Savaşı ve TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin