Bu bölüm biraz hatta ne birazı Harry'nin başından gelenler gibi oldu ama aklıma 2. etap için fikir gelmedi. Yine de olayların oluşunu biraz daha basitleştirdim kendimce bazı yerlerinde Remus'un kişiliğini göze alarak ufak değişiklikler yaptım. Umarım beğenirsiniz.
7 Şubat
Remus kütüphanede oturuyordu. Saat neredeyse 01. 00'dı. Ne yazık ki Prof. McGnogall diğerlerinin yasak saat dışında kalmasına izin vermemişti. Ve 2. etap yarındı. Acilen su altında 1 saat nefesini tutmasını sağlayacak bir şeye ihtiyacı vardı. Kitapları karıştırmaya devam ederken Madam Pince ona yaklaştı.
" Artık yatma vakti. Git ve biraz da odanda çalış. Kütüphane kapanıyor. " dedi aksi aksi.
Remus
" Peki. " işe yarar bir tane bile kitap bulamamıştı. O yüzden mecbur eli boş dönecekti ortak salona. Kütüphaneden çıkarken bunaldığını hissetti. Biraz temiz hava alsa iyi olacaktı. Neyse ki Çapulcu Haritası ondaydı. Hemen haritayı çıkarttı.
" Yemin ederim ki hayırlı birşey düşünmüyorum. "
Haritada isimler belirirken bir isim özellikle dikkatini çekti: Nymphadora Tonks. Astronomi Kulesi'nde ( bir Harry Potter wattpad klasiği) duruyordu. Onunla konuşmanın iyi gelebileceğini düşünüp adımlarını kuleye yöneltti.
Kulenin son basamaklarını çıkarken Tonks'un bir şarkı mırıldandığını duydu.
" Kalp hızla atar
Renkler ve sözler
Nasıl cesur olunur?
Düşmekten korkarken nasıl sevebilirim?
Ama seni yalnız başına izlerken
Tüm şüphelerim uçup gider.
Bir adım daha
Her gün seni beklerken öldüm ben
Sevgilim, korkma hala seni seviyorum
Bin yıl sevdim
Ve bir bin daha seveceğim "
Ne kadar da güzeldi.
" Çok güzel. "
Dora beklemediği bu sesle arkasına döndü. Remus'u görünce rahatlamıştı.
Remus
" Oturabilir miyim?"
" Tabi. "
Remus, Dora'nın yanına oturdu.
" Cidden harika söylüyordun. Seni böldüğüm için özür dilerim. "
" Yo yo. Ben de zaten buraya kadar biliyordum. "
" Anladım..."
" Ee, gergin misin? Yarın için yani. Ben çok gerginim. "
" Ben de. Ne yapacağını buldun mu?"
" Sanırım. Sen?"
" Hayır. "
" Gerçekten mi?"
" Evet. "
" Hmmm..."
" Ne düşünüyorsun?"
" Galsamotu kullanmayı düşündüm mü?"
" Hayır, hiç aklıma gelmemişti. Sağ ol, Dora ama neden bunu bana söyledin ki yarın sen kullanabilirdin. "
" Galsamotu metemorphaguslarda işe yaramıyor. Ayrıca ilk görevde sen bana yardım etmiştin. "
" Anlıyorum ama bunun için kendini bana karşı borçlu görmek zorunda değilsin. "
" Kendimi sana karşı borçlu görmüyorum. Bunu bir dost yardımı olarak gör. "
Remus burukça gülümsedi. Dost... Onun için hep sadece bu olacaktı. Olması gerektiği gibi.Ertesi Gün ( 8 Şubat)
Mr Alfred
" Evet, bayanlar ve baylar! Tüm şampiyonlarımız iskeleye dizildiğine göre 5'ten geriye sayabiliriz; 5, 4, 3...!"
4 yarışmacı da dalmak için hazırlanırken Remus, Peter'ın bu sabah bitkibilim seralarından aldığı bir avuç galsamotunu ağzına soktu. Kısmamak için kendini zor tutuyordu. Eğer bunu Dora önermemiş olsaydı tükürürdü ama Dora önerdiyse bu normal olmalıydı. Değil mi?
" ... 2, 1 ve dalııııııınnn!!!"
Remus boynunun yanlarında bir acı hissederken suya balıklama atladı. Suda nefes alabiliyordu! Ot işe yaramıştı ve üstelik bu kadar da sınırlı değildi. Solungaçları ve perdeli el ve ayakları deniz halkını aratmıyordu. Hızla yüzmeye başladı. Suyun dibi için söylenebilecek iki kelime kesinlikle şuydu: Karanlık ve yosun. Bol bol yosun.
Bir yosun ormanının içinde yüzerken başını çevirip yan tarafa baktı. Artemis devasa bir hava kabarcığı içinde yüzerken birden yeşil bir el onu çekti. Remus'un gözleri büyürken ona yardım etmek için yönünü o tarafa çevirdi ancak kimseden iz yoktu. Çaresiz yoluna devam etti. Yüzerken bir yandan da etrafını kontrol ediyordu. Gittikçe yosunluktan çıktı ve bir yere geldi. Her taraf tuhaf yapılarla doluydu. Anlaşılan burası deniz halkının köyüydü. Evler gittikçe artarken bir açıklığa geldi. Köy meydanına benziyordu. Ve meydanda da dört kişi duruyordu: Noel Balosunda Agreste'nin partneri olan kız, Screng'in yanından ayrılmayan şu çocuk, Nina McRock ve James! Hepsi de ayaklarından bağlanmış bir şekilde duruyordu. Onları nasıl kurtarabileceğini düşünürken şarkının sözleri kafasında çınlıyordu:
" ...
En sevdiğini bulmak için
Aramalısın 1 saatte dipleri "Bunlar dört şampiyonun da en sevdiklerindendi.
Gözünü annesinin geçen doğum günü verdiği muggle su saatine çevirdi. Zaman azalıyordu! Sadece 15 dakikası kalmıştı. Düşünmeyi bırakıp James'in yanına yüzdü ve ipleri çözmek ya da koparmak için bir yol aramaya başladı. Deniz halkı çevresini sarmıştı. Hepsi de garip garip sesler çıkartıyordu.
" Susar mısınız biraz?!" diye bağırdı onlara ama ağzından sadece bir kaç baloncuk çıktı. Deniz halkı sırıtıyordu. Remus öfkeyle başını tekrar James'e çevirdi. İşin üzücü tarafı diğer şampiyonlar da daha gelmemişti. O sırada Agreste yüzerek geldi. Boynunda deniz kabuğu şeklinde bir kolye asılıydı ama Agreste'in suratına bakılırsa etkisini yitiriyordu. Cebinden bir taş çıkarttı. Keskin görünümlü taşı anlaşılan önceden yanına almıştı. İpi hızla kesip kız arkadaşını kollarından tutup yüzeye doğru yüzmeye başladı. O gittiği sırada da hızla bir yunus yüzerek geldi ve dişleriyle Nina McRock'un ipini kemirip kesti. Remus bunun Dora olduğunu hemen anladı. Anlaşılan bu etapta metemorphagus özelliğini kullanmasına izin verilmişti. Zaman azalırken Remus hemen Adrian'ın bıraktığı taşı kapıp ipi kesti. Sonra da şu çocuğa döndü. Neticede onu burada bırakamazdı. Hızla ikisini de kollarından tutup yüzeye doğru ilerledi. Deniz halkının sesleri uzaklaşırken ışığa yaklaşıyordu. Boğazının kenarlarında tekrar bir acı hissederken vücudu normal haline dönüyordu. Gözleri kararırken aniden birşey onu geriden yüzeye itti. Remus, James ve Bulgar çocuğun başları sudan çıkarken genç adam kesik kesik ve derin derin nefes alıp veriyordu. Çok geçmeden tekrar insan hâline dönen Dora ve Nina da çıktılar. Remus hemen Tonks'a baktı. İyi görünüyordu. Genç kız ona göz kırpıp iskeleye çıkarken onu itenin o olduğunu anladı. Başını çevirince imalı imalı bakan James'le karşılaştı ama onu umursamadan iskelete yüzdü. Madam Pormfrey hemen havlu ve sıcak çikolata verirken Çapulcular James ve Remus'un çevresini sardı.
Sirius elini Remus'un omzuna koyup
" İyi işti, dostum. " dedi, Remus sırıttı. Bunu Dora'nın yardımı olmadan yapamazdı. Tam bunu söylemek için ağzını açıyordu ki Mr Alfred tekrar konuşmaya başladı:
" Ne harikaydı değil mi? Dilerseniz puanlamaya bakalım: Mr Screng ne yazık ki bu etabı tamamlayamadı ancak yine de üstün azmi sayesinde jürimizden 15 puan aldı. "
Kalabalık alkışladı.
" 3.'müz ise pratik biçim değiştirmesi ve tabi ki garkenezlerle savaşı için 30 puanla Miss Tonks oluyor. "
Özellikle Hufflepufflılar olmak üzere tekrar bir alkış duyuldu.
" 2. 'miz ise performansıyla 35 puan ama asil davranışı sebebiyle Albus Dumbledore'dan artı 5 puanla 40 alan Mr Lupin!"
Tekrar bir alkış yükseldi. Ama bu sefer Slytherin'den çoğunluk elini bile kaldırmadı.
" Ve 1. 'miz de Sireniyus madalyonuyla 42 puan alan Mr Agreste! Lütfen tüm şampiyonlarımıza bir alkış daha!"
Herkes tekrardan bir alkışladı ve dağılmaya başladı.
Remus, Dora'ya teşekkür etmek için etrafına bakındı ama kızdan eser yoktu. Sonunda vazgeçti ve Lily'nin azarı, diğer Gryffindorlar'ın tebrikleriyle de okula doğru yürümeye başladı. Okulun merdivenlerindeyken bir elin omzuna dokunmasıyla arkasını döndü. Kurtardığı şu Bulgar çocuk ve Artemis'di. Çocuk koyu bir Bulgar aksanıyla
" Şey, ben beni kurtardığın için sana teşekkür etmek istedim. Artemis de ediyor, sadece biraz fazla utangaç. Neyse. Teşekkürler. "
Remus
" Birşey değil. "
" Remus!" tekrar arkasına döndü. Penelope'ydi. Kız heyecanlı heyecanlı
" Şeyy, te- tebrikler. Diyecektim. "
" Sağ ol, Penelope. " gitmeye yeltenirken kız onu durdurdu
" Şey, acaba müsaitsen birşeyler içmek ister misin?"
Remus
" Çok isterdim ama red etmek zorundayım, Penelope. Çok yorgunum ve hemen uyumak istiyorum. "
" Peki başka zaman?"
" Olur, bakarız. "
" Harika! Senden haber bekliyor olacağım. "
" Tamam. " tek istediği kızdan hemen kurtulup uyumaktı. Hufflepuff kalabalığının omzunun üzerinden onları çatık kaşlarla izleyen Tonks'tan habersiz...Finale 2 ya da onayların uzunluğuna göre 3 bölüm kaldı. Bölümler hemen gelemeyebilir. Haftaya her liseli gibi benim de sınavlarım var ve sınıfta kalmamak için sözel ve sayısaldan idare eder notlara ihtiyacım var. Allah her öğrenciye sınavlarında yardım etsin ve bir gün Hogwarts'a gitmeyi nasip etsin.
AMİN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remus Lupin ve 4 Büyücü Turnuvası
FanficDumbledore " ... bu yıl Hogwarts'tan iki tane yarışmacımız var anlaşılan. Remus Lupin ve Nymphadora Tonks!"