12.

293 19 0
                                    

7 Nisan

Çapulcular ve geri kalan sınıf büyücü tarihi dersindeydiler. Arkadan James ve Sirius'un horlamaları gelirken not alan Remus'sa bir yandan da omzuna yaslanmış, uyuyan Peter'la boğuşuyordu. Yan sırada ki Lily de notlarını alırken Marlene ile mücadele ediyordu. Kız uyudu uyuyacak durumundaydı. Aslına bakarsanız koca sınıfta bir tek Lily ve Remus ayıktı. Prof. Binns bile uykulu uykuluydu ve üstelik o bir hayaletti! Sınıf kapısının birden çarpılarak açılmasıyla herkes yerinden sıçradı.
James
" MERLİN'İN DONU! O DA NEYDİ?!"
1. Sınıf Gryffindor olan Marie Heart
" Afedersiniz, Prof. Binns ama Mr Alfred tüm turnuva şampiyonlarını hemen bahçeye çağırıyor. "
Prof. Binns
" Ah, tabi tabi... Mr Lupin, çıkabilirsiniz. Geri kalanlar ben en son ne diyordum?"
Lily
" Orta Çağda mugglellar ve büyücüler savaşını. "
Sirius, o sırada yanından geçen Remus'a eğilip
" Şanslısın. " diye fısıldadı. Remus ise sadece ona sırıtmakla yetindi. Ardından da bahçeye çıktı. Diğer üç şampiyon çoktan gelmişti.
Mr Alfred
" 4. Şampiyonumuz da geldiğine göre başlayabiliriz sanırım. Bugün sizi buraya çağırmamın nedeni 3. yani final etabını açıklamak. 3. Etap için herhangi bir bilmece yok, ya da herhangi bir gizem. 3. Etap Yasak Ormanın içinde geçecek. "
Yarışmacıların yüzlerindeki dehşeti görünce hemen ekledi
" Merak etmeyin. Ormanın belli bir alanı içinde, bizlerin yapacağı sınır büyülerinde yarışacaksınız. Bir kaç engel olacak. Amacınız ise Üç Büyücü Kupasını bulmak. Sorusu olan?"
Adrian
" Beniğ vağ. Hile yapmayacağızı neğeden bileceğiz?"
Mr Alfred
" Ah, merak etmeyin. Beauxbatons ve Dumstergan'ın kendi müdürleri de yardım edecek. Yani ortada bir hile yok. Anladığım kadarıyla başka soru da yo- Evet, Miss?"
Dora
" Efendim, 3. etabın tarihini söylemediniz?"
Mr Alfred
" Ah, doğru doğru. Tamamen aklımdan çıkmış. Sağ olun, Miss. Turnuvanın tarihi 22 Mayıs. Dağılabilirsiniz. "
Dörtlü dağılmaya başladılar. Tenefüs vakti geldiğinden Çapulcular da bahçeye gelmişti. 6 arkadaş kütüphaneye doğru giderken Peter birden yere yapıştı. Yere çömelmiş, bağcıklarını bağlayan Adrian'ı fark etmemişti. James
" Kılkuyruk!" deyip toparlak çocuğu kaldırmaya yardım ederken Remus da Adrian'a elini uzatıp
" Kusura bakmayın, sizi fark edemedik. " dedi.
Adrian
" Ah, şeğ, önemli deği. " deyip ayağa kalktı.
Remus
" Güzel kolye. Sanırım 2. etapta da bu kolyeyi kullanıyordunuz?"
Adrian
" Ah, eveğ. "
" Adrián!"
Adrian
" Gitseğ iyiğ olucak. İyiğ günleğ. "
deyip kız arkadaşına doğru yürüdü.
Lily ise elini Remus'un omzuna koyup
" Hadi, Rem. Kütüphaneye gidip biraz çalışalım. " dedi ve kütüphaneye doğru ilerledi. Diğerleri de onu izledi.
~
" Bak Rem, burada dört nokta büyüsü diye bir yön bulma büyüsünden bahsediyor. Belki bunu kullanabiliriz." dedi Lily bir kitaba bakarak.
Remus başka bir kitaba bakarken
" Olur. Patiayak?"
Sirius
" Yazıyorum. " deyip bir parşömen parçasına yazdığı listeye bu büyüyü de ekledi.
James merdivenin tepesinden beri
" Bence bu kadar keşif büyüsü yeter. Biraz da saldırı büyüsü çalışmalısın. "
Marlene
" Neden ki? Yarışmacılara saldırmayacak. "
James
" Yarışmacılara değil ama Mr Alfred engel dediğine göre bence bir kaç yaratık çıkar. Onlara karşı. "
Remus
" Haklısın, Çatalak."
James, aşağıda ki Peter'ın kucağına bir kaç tane daha kitap attı. Peter sarsıldı ve arkadaki birine çarptı.
Peter'ın çarptığı Snape
" Dikkat etsene, Pettigrew!"
Peter
" A-aa şey... B- ben..."
Sirius ayağa kalktı ve James de merdivenden atladı. İkisi beraber Peter'ın önüne geçtiler.
Sirius
" Sümsükus, görüşmeyeli uzun zaman oldu. "
Snape
" Black ve Potter. " üç erkek birbirlerini küçümsercesine süzdüğü sırada Lily öne çıkıp
" Bu kadar yeter, kütüphaneden kovulamayız. James, Sirius, işinizin başına. Ve Severus, kavga çıkartmaya hiç gerek yok. Peter senden özür dilesin ve bu konu kapansın. "
Severus
" Onun özrüne ihtiyacım yok. " dedi, artık sesi o kadar emin çıkmıyordu. Arkasına dönüp gitti.
James
" Lily?"
Lily başını çevirip ona sıcacık bakan sevgilisine gülümsedi. Sonra da
" Hadi, daha çok işimiz var. " deyip arkasını döndü ve tekrar kitaplara daldı.

Remus Lupin ve 4 Büyücü Turnuvası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin